Ο James Bond κοιτάζει το ρολόι του και σκέφτεται την επόμενη κίνηση του. Πρέπει να δράσει γρήγορα. Οι δείκτες του ρολογιού δίνουν ρυθμό στην σκέψη του. Τον βοηθούν να συγκεντρωθεί, να παραμείνει ψύχραιμος. Το ρολόι του είναι φυσικά Omega. Πώς θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο;
Η σχέση της Omega με τον James Bond είναι ένας δεσμός που κρατάει πάνω από τρεις δεκαετίες. Ένας διάλογος ανάμεσα στην υψηλή ωρολογοποιία και τον φανταστικό κόσμο του πιο διάσημου πράκτορα στον κόσμο. Αυτή τη φορά, η ελβετική φίρμα κάνει ένα βήμα πιο πέρα. Με ένα εντυπωσιακό trailer που κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες, η Omega παρουσιάζει τη συμμετοχή της στο “007: First Light, το νέο βιντεοπαιχνίδι που μας μεταφέρει στις απαρχές του Bond και το κάνει με τρόπο που κλέβει την παράσταση: δίνοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο όχι στον ίδιο τον κατάσκοπο, αλλά στο ρολόι του.
Omega: Το ρολόι που πυροβολεί και σώζει τον κόσμο
Στο trailer, ο James Bond φορά ένα Omega Seamaster που θα δυσκολευτούμε να βρούμε στα καταστήματα. Ένα gadget που πυροβολεί, πυροδοτεί εκρήξεις, απενεργοποιεί ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και διαθέτει night vision. O Bond γοήτευε τις γυναίκες με την αρρενωπότητα του και τους άντρες με τα καινοτόμα “παιχνίδια” του και την έξαψη της κατασκοπείας. Το ρολόι του είναι η επιτομή της “Bond tech” εκεί που η παράδοση της κατασκοπείας συναντά τη φαντασία των σχεδιαστών παιχνιδιών και την τεχνογνωσία της Omega.
Το design του εικονικού ρολογιού βασίζεται ξεκάθαρα στο Seamaster 300 Chronograph. Διαθέτει γκρι καντράν, μπρονζέ και πορτοκαλί λεπτομέρειες και την λάμψη του ατσαλιού που έχει γίνει συνώνυμη του Bond από την εποχή του φιλμ GoldenEye που είχε βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες το 1995. Αν και το συγκεκριμένο μοντέλο δεν κυκλοφορεί στην αγορά, το trailer δίνει την αίσθηση ότι η Omega ίσως ετοιμάζει μια συλλεκτική έκδοση. Και είμαστε βέβαιοι για την επιτυχία της.
Omega & James Bond: Μια συνεργασία που εξελίσσεται με τον χρόνο
Από το Golden Eye μέχρι το No Time To Die, η Omega έχει ντύσει τον Bond με στιλ και τεχνολογία. Το Seamaster Professional Diver 300M, το Planet Ocean και το Aqua Terra έχουν γίνει συνώνυμα με τον 007. Με το νέο βήμα στο First Light, η εταιρεία εξελίσσει τη συνεργασία αυτή τολμώντας το πέρασμα από τον κινηματογράφο στο διαδραστικό πεδίο του gaming.
Η Omega φαίνεται να κατανοεί ότι το κοινό δεν αρκείται πλέον να δει το προϊόν στην οθόνη του σινεμά, θέλει να το βιώσει. Μέσα από το gaming αυτό γίνεται κυριολεκτικά. Η σύνδεση συναισθήματος, αδρεναλίνης και πολυτέλειας δημιουργεί μια εμπειρία που μένει στο μυαλό. Ξεπερνά τα όρια της κλασικής διαφήμισης και γίνεται πραγματικότητα.
Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι αυτή η στρατηγική ίσως αποτελέσει το μοντέλο για το πώς τα brands του κλάδου της πολυτέλειας θα κινούνται στο μέλλον. Όπως ο οίκος Prada σχεδιάζει skins για avatars και ο Balenciaga δημιούργησε το 2021 το δικό του video game “Afterworld: The Game of Tomorrow” έτσι και η Omega χτίζει έναν ψηφιακό κόσμο γύρω από την ταυτότητά της. Welcome to the future.
Δείτε το βίντεο στο thefashionbible.gr