Γ.Δ.
1455.42 +0,03%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
-0,13%
7.56
CNLCAP
-0,61%
8.2
DIMAND
+0,10%
9.55
OPTIMA
-1,50%
10.52
TITC
+0,52%
28.95
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,40%
1.504
ΑΒΕ
0,00%
0.471
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.215
ΑΚΡΙΤ
-2,70%
0.9
ΑΛΜΥ
+1,07%
2.83
ΑΛΦΑ
0,00%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+1,32%
12.3
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
+1,80%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
+4,58%
2.51
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,41%
5.75
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,45%
16.74
ΔΑΑ
-0,31%
8.324
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,52%
11.42
ΔΟΜΙΚ
+0,54%
4.685
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,23%
0.34
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.675
ΕΕΕ
0,00%
29.94
ΕΚΤΕΡ
+0,66%
4.58
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,19%
2.615
ΕΛΠΕ
-0,24%
8.355
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.45
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.78
ΕΛΧΑ
+0,62%
1.94
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.27
ΕΤΕ
-0,26%
7.68
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,87%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,20%
2.024
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.17
ΙΑΤΡ
+3,41%
1.67
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
-1,16%
1.7
ΙΝΚΑΤ
+1,98%
5.15
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
5
ΙΝΛΟΤ
+0,53%
1.14
ΙΝΤΕΚ
+1,43%
6.38
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+1,41%
3.59
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.59
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.552
ΚΟΥΑΛ
-1,13%
1.4
ΚΟΥΕΣ
+1,67%
6.1
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,37%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
0,00%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+0,43%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,25%
4.07
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,74%
4.1
ΜΙΝ
0,00%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,50%
27.02
ΜΟΝΤΑ
+5,54%
3.24
ΜΟΤΟ
+0,50%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-1,05%
28.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,37%
38.14
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+1,45%
1.05
ΞΥΛΚ
+1,06%
0.286
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
-1,82%
24.3
ΟΛΥΜΠ
+0,69%
2.92
ΟΠΑΠ
-2,68%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,56%
0.897
ΟΤΕ
+0,14%
14.36
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,82%
1.21
ΠΑΠ
+1,53%
2.65
ΠΕΙΡ
-0,05%
3.978
ΠΕΤΡΟ
+0,70%
8.68
ΠΛΑΘ
+0,73%
4.12
ΠΛΑΚΡ
+1,30%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,09%
4.55
ΡΕΒΟΙΛ
+2,52%
1.63
ΣΑΡ
+1,70%
11.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+2,00%
2.04
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.84
ΣΠΙ
+3,66%
0.736
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,38%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,05%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
+1,35%
4.125
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Αυτό είναι το μεγαλύτερο σκάφος ψυχαγωγικής αλιείας στον κόσμο

Το μεγαλύτερο γιοτ για ερασιτεχνική αλιεία στον κόσμο ήρθε η ώρα να κάνει το πρώτο ταξίδι του.

Το σκάφος μεταφέρθηκε από τις εγκαταστάσεις της Royal Huisman στην Ολλανδία στο Άμστερνταμ και όλα είναι έτοιμα για να βγει στη θάλασσα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του Project 406, μήκους 171 ποδιών, θυμίζουν ένα απλό αλιευτικό σκάφος αλλά τα έξι καταστρώματά του μαρτυρούν πολυτέλειες που έχει ένα σούπεργιοτ. Το ολλανδικό ναυπηγείο αποκαλεί το σκάφος ως το «μεγαλύτερο και πολυτελέστερο γιοτ ψαρέματος στον κόσμο». Και όχι άδικα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη YachtBuyer (@yachtbuyer)

Το Project 406 σίγουρα επισκιάζει όλα τα άλλα σκάφη της κατηγορίας του. Ο σχεδιασμός του, τόσο στο εσωτερικό όσο και την εξωτερική όψη οφείλεται στην Vripack Yacht Design και η κατασκευή του έχει κρατήσει αρκετά χρόνια.

Το πιλοτήριο έμεινε ανοιχτό, όπως σε κάθε σχέδιο σπορ σκάφους, ενώ ένας πύργος στην κορυφή επιτρέπει στον καπετάνιο και το πλήρωμα να βλέπουν το θήραμα από μεγάλη απόσταση. Η Vripack με έδρα την Ολλανδία δημιούργησε επίσης ένα υπέροχο εσωτερικό, κατά παραγγελία για τον ιδιοκτήτη.

Το σκάφος έχει τις αναλογίες ενός τυπικού αμερικανικού σκάφους ψαρέματος, με μια μακριά, φουσκωμένη πλώρη και ανοιχτό μπροστινό κατάστρωμα με κλίση προς τα πίσω. Είναι απλώς μεγαλύτερο από όλα τα υπόλοιπα. Το συγκεκριμένο αναμένεται να θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς στον κόσμο των σκαφών αλιείας μεγάλων θηραμάτων.

Η πλώρη θα διαθέτει ένα μεγάλο χώρο ηλιοθεραπείας, ενώ το σαλόνι του τέταρτου καταστρώματος θα είναι ένα τέλειο σημείο για την παρακολούθηση του ψαρέματος. Για να διατηρηθεί το σκάφος όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ, το κύτος είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο Alustar, ένα ισχυρό κράμα υψηλής αντοχής.

Η Royal Huisman, η οποία είναι γνωστή για μερικά από τα μεγαλύτερα κατά παραγγελία ιστιοπλοϊκά superyachts στον κόσμο, δεν έχει ακόμη ανακοινώσει ημερομηνία δρομολόγησης ή το ενδεχόμενο όνομα για το Project 406.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!