Γ.Δ.
1466.73 -0,91%
ACAG
-1,53%
5.8
CENER
-0,72%
9.6
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,11%
8.98
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,98%
12.32
TITC
+3,41%
31.8
ΑΑΑΚ
-8,55%
5.35
ΑΒΑΞ
-0,97%
1.434
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-1,32%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
-4,06%
2.955
ΑΛΦΑ
-2,29%
1.685
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,28%
11.55
ΑΣΚΟ
-1,41%
2.8
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-5,18%
8.78
ΑΤΤΙΚΑ
+3,54%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,68%
5.87
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
-2,11%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,92%
1.645
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,45%
17.68
ΔΑΑ
-1,26%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-1,45%
11.53
ΔΟΜΙΚ
-2,44%
3.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-0,62%
1.6
ΕΕΕ
+0,12%
33.14
ΕΚΤΕΡ
+4,65%
2.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,75%
2.25
ΕΛΛ
-0,72%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.08
ΕΛΠΕ
-1,85%
7.42
ΕΛΣΤΡ
+2,68%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-3,30%
1.702
ΕΛΧΑ
-2,23%
1.84
ΕΝΤΕΡ
-0,37%
8.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-2,29%
1.28
ΕΤΕ
-1,18%
8.35
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-2,65%
2.17
ΕΧΑΕ
-1,67%
4.7
ΙΑΤΡ
-2,90%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-1,93%
0.406
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.815
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
-1,16%
5.1
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.248
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,44%
3.375
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,72%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+1,22%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-0,84%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-1,67%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,74%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,35%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-1,68%
1.17
ΛΑΒΙ
-1,33%
0.888
ΛΑΜΔΑ
-0,94%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-1,10%
2.69
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,90%
3.62
ΜΙΝ
-1,65%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,94%
23.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
-2,65%
2.755
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,05%
24.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
-1,77%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-1,10%
36
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.932
ΞΥΛΚ
+0,71%
0.283
ΞΥΛΠ
+1,46%
0.416
ΟΛΘ
-0,48%
20.9
ΟΛΠ
+0,18%
27.6
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,44%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.895
ΟΤΕ
-2,13%
14.23
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.78
ΠΑΙΡ
-1,37%
1.08
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-2,81%
3.81
ΠΕΤΡΟ
-0,90%
8.8
ΠΛΑΘ
-0,58%
4.29
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-3,40%
1.99
ΣΑΡ
-1,26%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-0,59%
1.68
ΣΠΕΙΣ
+1,17%
6.92
ΣΠΙ
-1,76%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,16%
19.25
ΤΖΚΑ
+1,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,25%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Η δουλειά απ’ το σπίτι κοστίζει δισεκατομμύρια σε online shopping

Στη μετα-Covid εποχή, που η τηλεργασία έχει γίνει σύνηθες φαινόμενο, το online shopping εντός του ωραρίου γίνεται όλο και πιο διαδεδομένο, οδηγώντας σε πωλήσεις δισεκατομμυρίων.

Ειδικότερα, όπως σημειώνει η Wall Street Journal, με τον υπολογιστή μπροστά τους και από την άνεση του σπιτιού τους, ειδικά από τη στιγμή που δεν έχουν κάποιον υπεύθυνο «πάνω από το κεφάλι τους», όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι κάνουν μικρά διαλείμματα, αναζητώντας από τρόφιμα ή ρούχα μέχρι εισιτήρια για τη συναυλία του αγαπημένου τους καλλιτέχνη.

Δεν είναι λίγοι, όμως, και εκείνοι που αγοράζουν κάτι «από βαρεμάρα» και έπειτα το μετανιώνουν.

Online αγορές © Pexels
Online αγορές © Pexels

Παρ’ όλα αυτά, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει και οι μικρο-αγορές αθροίζονται, δημιουργώντας μια αγορά δισεκατομμυρίων. Όπως διαπιστώνει έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, το Πανεπιστήμιο Northwestern και το Mastercard Economics Institute, η πανδημία προκάλεσε μια αύξηση των διαδικτυακών αγορών, που συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Πέρυσι, για παράδειγμα, όπως εκτιμά η έρευνα, ξοδέψαμε 375 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα απ’ όσα θα κάναμε διαφορετικά σε online αγορές, με το μεγαλύτερο ποσοστό να οφείλεται σε αγορές που πραγματοποίησαν υπάλληλοι που εργάζονταν από το σπίτι.

Όμως πού οφείλεται αυτό;

Όπως εξηγούν οι ερευνητές, στο σπίτι ναι μεν έχουμε μία άνεση και ελευθερία κινήσεων, όμως έχουμε και αδράνεια. «Δεν υπάρχουν διαλείμματα για καφέ και συζήτηση με συναδέλφους, ούτε κάποιο πάρτι-έκπληξη, κάποια συνθήκη που θα μας δώσει ένα boost δημιουργικότητας και ενέργειας. Αντ’ αυτού, το μόνο που έχουμε είναι να επισκεφθούμε τον ιστότοπο του αγαπημένου μας μαγαζιού ή να κάνουμε κλικ σε κάποια χορηγούμενη διαφήμιση», σημειώνουν.

Κατακόρυφη αύξηση του online shopping στις συνήθεις ώρες εργασίας

Αξιοσημείωτο είναι πως οι εβδομαδιαίες διαδικτυακές δαπάνες κορυφώνονται από τις 10 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι. Χαρακτηριστικά, πάνω από το ένα τέταρτο των γυναικών που ρωτήθηκαν πέρυσι από την πύλη αγορών Rakuten δήλωσαν ότι συνήθως ψωνίζουν online κατά τις ώρες εργασίας τους. Για την Gen Z, το ποσοστό αυτό άγγιζε το 41%.

Οι μεγάλοι έμποροι λιανικής έχουν παρατηρήσει επίσης αυτήν την τάση, λέει η Λίζα Αμλάνι, σύμβουλος λιανικής με έδρα το Τορόντο, η οποία έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως η Under Armour και η Lands End.

Μερικοί από τους πελάτες της πραγματοποιούν ενέργειες, όπως εκπτώσεις και newsletters, γύρω στο μεσημέρι. «Ξέρουμε ότι εκείνη τη στιγμή είσαι στον υπολογιστή σου», αναφέρει.

Online αγορές © Pexels
Online αγορές © Pexels

Η σαγήνη του online shopping

Όπως εξηγούν οι αναλυτές, τα ψώνια σε ένα φυσικό κατάστημα έρχονται με κάποιες δυσκολίες, για παράδειγμα την κίνηση στους δρόμους, τις μεγάλες ουρές στο ταμείο, αλλά και το ρίσκο του αν θα είναι διαθέσιμο αυτό για το οποίο έκανες τόσο δρόμο.

Αντίθετα, λίγα μόνο κλικ φέρνουν στον καταναλωτή μια ικανοποιητική και ξεκούραστη βεβαιότητα πως απέκτησε αυτό που ήθελε χωρίς κόπο και πως θα το έχει στο σπίτι του μέσα σε λίγα 24ωρα.

«Οι εργαζόμενοι βρίσκουν την ευκαιρία να κάνουν κάτι γι’ αυτούς μέσα στο ωράριό τους, παραμένοντας ωστόσο παραγωγικοί και ολοκληρώνοντας τις υποχρεώσεις τους. Είναι χαλαρωτικό και ταυτόχρονα σαγηνευτικό», εξηγούν.

Διαβάστε επίσης

Ο Μπιλ Γκέιτς κινεί ακόμα τα νήματα στη Microsoft

O γρίφος απεμπλοκής των ευρωπαϊκών τραπεζών από τη Ρωσία

Τερματικό στο Βασιλικό: Ένα έργο που κινδυνεύει να ναυαγήσει

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!