Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Οι άντρες “πέταξαν” τα κοστούμια για το ακριβό smart casual

«Κανείς στο κτίριό μου δεν φοράει κοστούμια πια», λέει ένα πολύ καλοντυμένο ανώτερο στέλεχος σε ένα μεγάλο πρακτορείο, όταν τον ρωτούν αν ράβει ακόμα τα κοστούμια του. Αλλά η τάση απομάκρυνσης από tailor-made κοστούμια προς τα smart casual ρούχα δεν έχει μειώσει την επιθυμία να έχει κανείς τα ρούχα του στα μέτρα του. Στην πραγματικότητα, άνοιξε μια εντελώς νέα αρένα για τους λάτρεις των ανδρικών ενδυμάτων, με πολλά καταστήματα στο Λος Άντζελες να είναι έτοιμα να φτιάξουν όχι μόνο ένα tailor-made κοστούμι, αλλά όλα όσα θα θέλατε να φορέσετε μόνο για εσάς.

Η Thom Sweeney, η βρετανική μάρκα ανδρικών ενδυμάτων που ιδρύθηκε από δύο ράφτες εκπαιδευμένους στη Savile Row, τους Thom Whiddett και Luke Sweeney, άνοιξε πρόσφατα ένα flagship κατάστημα στο Λος Άντζελες. Είναι ένας ευάερος, ανοιχτός χώρος, σχεδιασμένος από τον Billy Cotton, με ένα πλήρως εξοπλισμένο μπαρ που ονομάζεται Sol’s.

Η μάρκα, η οποία εξακολουθεί να κινεί την πλειονότητα της επιχείρησής της σε ραμμένα κοστούμια (που ξεκινούν από 6.500 δολάρια), έχει δει τους πελάτες της να στρέφονται προς πιο smart casual ρούχα, τα οποία σχεδόν όλα (με εξαίρεση ορισμένα πλεκτά) μπορούν να κατασκευαστούν κατόπιν παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων των bomber jackets. Ο Whiddett λέει στο The Hollywood Reporter ότι «ενώ βλέπουμε ότι πωλούνται λιγότερα κοστούμια παγκοσμίως, παρατηρούμε ότι οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να επενδύσουν σε κάτι λίγο πιο ιδιαίτερο». Και προσθέτει ότι «το Λος Άντζελες είναι μια τεράστια αγορά -υπάρχουν τύποι εδώ που νοιάζονται για το πώς ντύνονται και δεν χρειάζεται να είναι κοστούμι». Η μάρκα παρουσίασε πρόσφατα τον David Duchovny στην καμπάνια της για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2024 φορώντας ένα κατάλευκο κασμίρ και μεταξωτό σακάκι.

Ο ράφτης Jake Mueser από τη New York’s J. Mueser της Νέας Υόρκης συνεργάζεται με πολλούς τύπους βιομηχανιών και κάνει καλή δουλειά στην tailor-made ραπτική. Με τα ατημέλητα μαλλιά του, τα χρυσά δαχτυλίδια και το τέλεια ραμμένο σακάκι του, ο Mueser ανήκει σε μια νέα γενιά ραφτών, που όντως φτιάχνουν τα ρούχα τους είτε στα δικά τους εργαστήρια κατά παραγγελία, είτε μέσω μακροχρόνιων σχέσεων με εξαιρετικούς ράφτες στην Ιταλία, και κάνει trunk shows πολλές φορές τον χρόνο στο Λος Άντζελες.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jake Mueser (@jake.mueser)

Ο Mueser λέει ότι έχει δει επίσης τη στροφή προς το smart casual. «Στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες οι άνθρωποι έχουν αλλάξει την προσέγγισή τους στο ντύσιμο. Τα τελευταία χρόνια αναπτύσσουμε περισσότερα αντικείμενα -εφαρμόζοντας εκείνες τις ιδέες που έχουμε ως ράφτες- και ακολουθούμε τις παλιές συνήθειες της στολής και την εφαρμογή τους στην πιο χαλαρή πλευρά. Κάνουμε πολλά custom bomber jackets, παλτό, πουκάμισα και ακόμη και κοστούμια σαφάρι».

Ο Mueser συνεργάστηκε πρόσφατα με την εταιρεία ανδρικών ενδυμάτων Buck Mason με έδρα το Λος Άντζελες για μια συλλογή κάψουλας -J. Mueser for Buck Mason-, μια μικρή επιλογή από ελαφρά κοστούμια και βραδινά ρούχα, τα οποία προσφέρονται από το ράφι και, σε επιλεγμένα σημεία της Buck Mason, κατά παραγγελία.

Και το νέα κατάστημα της Zegna στο Rodeo Drive -μια αντανάκλαση της ανανεωμένης ταυτότητας της εταιρείας πολυτελείας υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Alessandro Sartori- στεγάζει έναν ειδικό χώρο στον δεύτερο όροφο, όπου μπορείτε να μελετήσετε το ένα βιβλίο μετά το άλλο με υφάσματα για κοστούμια, πουκάμισα και σακάκια. Σε μια νέα πινελιά, η μπουτίκ περιλαμβάνει επίσης το ZEGNA X, έναν τρισδιάστατο ψηφιακό διαμορφωτή, ο οποίος επιτρέπει στους πελάτες να δημιουργήσουν μια εντελώς νέα προσαρμοσμένη γκαρνταρόμπα -από αθλητικά παπούτσια με τριπλή ραφή μέχρι ένα αραχνοΰφαντο ελαφρύ μάλλινο overshirt 15 micron και όλα τα ενδιάμεσα. Με το ZEGNA X, οι επιλογές είναι ατελείωτες, προσφέροντας περισσότερα από 2.300 προϊόντα, επιτρέποντας πάνω από 49 δισεκατομμύρια πιθανούς ενδυματολογικούς συνδυασμούς.

Αυτό το είδος της δέσμευσης είναι το μέλλον της πολυτέλειας και με τη Zegna να αναπτύσσει σύντομα την υπηρεσία αυτήν στο Διαδίκτυο και άλλους να ακολουθούν πιθανότατα, τα στελέχη της επόμενης γενιάς θα μπορούν να ορίσουν τα δικά τους σήματα casual couture.

Διαβάστε επίσης:

Μύκονος: Το Forbes αναδεικνύει τα καλύτερα ξενοδοχεία στο νησί

Σμύρνη: Μονοπάτι πολιτιστικής ιστορίας στη λίστα κάθε πεζοπόρου

Πού κόλλησαν τα προγράμματα “Εξοικονομώ” – Οι αλλαγές που έρχονται

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!