Γ.Δ.
798.11 -2,39%
CENER
-2,32%
2.735
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
-1,19%
14.078
TITC
-1,09%
10.84
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
-11,93%
3.1
ΑΒΑΞ
-0,64%
0.771
ΑΒΕ
-1,68%
0.586
ΑΔΜΗΕ
-1,72%
1.718
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.515
ΑΛΜΥ
-1,80%
1.86
ΑΛΦΑ
-3,43%
0.85
ΑΝΔΡΟ
-1,72%
5.7
ΑΝΕΚ
-3,59%
0.094
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-3,16%
4.6
ΑΣΚΟ
-2,91%
2
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.4
ΑΤΡΑΣΤ
-0,99%
5
ΑΤΤ
+0,32%
0.0938
ΑΤΤΙΚΑ
-2,37%
0.906
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.185
ΒΙΟ
-1,47%
3.35
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.53
ΒΙΟΣΚ
-2,42%
0.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.318
ΒΙΣ
0,00%
0.8
ΒΟΣΥΣ
-0,99%
2
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
-0,81%
1.22
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,24%
8.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.04
ΔΕΗ
-0,48%
5.15
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
-2,67%
0.292
ΕΒΡΟΦ
-6,30%
0.714
ΕΕΕ
-1,79%
21.43
ΕΚΤΕΡ
+1,15%
1.315
ΕΛΒΕ
0,00%
5.1
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-1,18%
0.42
ΕΛΙΝ
+0,30%
1.69
ΕΛΛ
-1,56%
15.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,38%
1.64
ΕΛΠΕ
-2,08%
6.12
ΕΛΣΤΡ
+1,98%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-0,49%
2.05
ΕΛΧΑ
-3,30%
1.35
ΕΝΤΕΡ
-2,22%
3.52
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.145
ΕΠΣΙΛ
-2,55%
5.36
ΕΣΥΜΒ
-1,31%
0.604
ΕΤΕ
-4,03%
3.024
ΕΥΑΠΣ
-0,71%
4.17
ΕΥΔΑΠ
+0,41%
7.43
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
-3,34%
0.8748
ΕΧΑΕ
-2,26%
3.03
ΙΑΤΡ
-1,44%
1.37
ΙΚΤΙΝ
-2,02%
0.46
ΙΛΥΔΑ
+0,43%
1.165
ΙΝΚΑΤ
-3,31%
1.81
ΙΝΛΙΦ
-0,50%
3.98
ΙΝΛΟΤ
-1,67%
0.59
ΙΝΤΕΚ
-2,09%
3.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.55
ΙΝΤΕΤ
-5,86%
0.868
ΙΝΤΚΑ
+1,02%
1.592
ΚΑΜΠ
0,00%
2.44
ΚΑΡΕΛ
0,00%
266
ΚΕΚΡ
-3,10%
0.938
ΚΕΠΕΝ
-1,53%
2.58
ΚΛΜ
-0,36%
0.548
ΚΟΡΔΕ
-3,36%
0.432
ΚΟΥΑΛ
-2,17%
0.406
ΚΟΥΕΣ
-1,30%
4.185
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.2
ΚΡΙ
-4,87%
5.08
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.56
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.135
ΛΑΒΙ
+3,42%
0.484
ΛΑΜΔΑ
-2,48%
5.5
ΛΑΜΨΑ
-1,90%
20.6
ΛΑΝΑΚ
+2,12%
0.77
ΛΕΒΚ
0,00%
0.226
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.18
ΛΥΚ
-0,59%
1.68
ΜΑΘΙΟ
+0,70%
0.72
ΜΕΒΑ
0,00%
2.1
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.05
ΜΕΡΚΟ
-1,29%
46
ΜΙΓ
-1,33%
0.0296
ΜΙΝ
-3,30%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,50%
15.92
ΜΟΝΤΑ
-7,69%
0.6
ΜΟΤΟ
-2,34%
2.09
ΜΟΥΖΚ
+0,27%
0.742
ΜΠΕΛΑ
-3,06%
13.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.15
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,53%
1.86
ΜΠΤΚ
0,00%
0.525
ΜΥΤΙΛ
-2,70%
13.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.2
ΝΑΥΠ
+4,90%
1.07
ΞΥΛΚ
-2,96%
0.197
ΞΥΛΠ
0,00%
0.206
ΟΛΘ
0,00%
24.2
ΟΛΠ
-1,09%
14.54
ΟΛΥΜΠ
-1,43%
1.725
ΟΠΑΠ
-3,28%
12.39
ΟΤΕ
-3,42%
14.7
ΟΤΟΕΛ
-0,60%
9.96
ΠΑΙΡ
-5,48%
0.69
ΠΑΠ
-2,39%
2.45
ΠΕΙΡ
-5,18%
1.09
ΠΕΤΡΟ
-0,39%
5.12
ΠΛΑΘ
-0,54%
3.695
ΠΛΑΙΣ
-3,65%
3.17
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.422
ΠΡΕΜΙΑ
-2,12%
1.155
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-2,36%
2.9
ΡΕΒΟΙΛ
-5,20%
1.185
ΣΑΡ
0,00%
5.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.024
ΣΕΝΤΡ
-1,45%
0.272
ΣΙΔΜΑ
-4,64%
1.85
ΣΠΕΙΣ
-0,28%
7.04
ΣΠΙ
0,00%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.175
ΤΕΝΕΡΓ
-3,06%
15.85
ΤΖΚΑ
-3,85%
2
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
-3,56%
0.46
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.85
ΦΡΙΓΟ
-4,30%
0.089
ΦΡΛΚ
-1,88%
2.61
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-4,76%
0.5
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Θεσσαλονίκη: Με 22 επιπλέον λεωφορεία ενισχύθηκε ο ΟΑΣΘ

Τα 22 από τα 80 λεωφορεία που προμηθεύτηκε μέσω leasing ο ΟΑΣΘ βρίσκονται από σήμερα, Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το στόλο του Οργανισμού.

Με απόφαση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΘ, καθηγητή Γιώργου Σκόδρα, τα νέα λεωφορεία πυκνώνουν τα δρομολόγια της Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Αύριο Πέμπτη θα κυκλοφορήσουν ακόμη 20 λεωφορεία, καθώς στα πρώτα 42, μετά την προμήθειά τους, έχουν δοθεί πινακίδες κυκλοφορίας και έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχός τους.

Μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου και πάντως πριν το τέλος Οκτωβρίου, θα βγουν σε κυκλοφορία και τα υπόλοιπα 38 λεωφορεία και συνολικά στο πολεοδομικό συγκρότημα θα κυκλοφορούν καθημερινά περισσότερα από 400 οχήματα, αριθμός που στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης θα διαμορφωθεί σε περισσότερα από 550 λεωφορεία, μαζί με τα 125 των ΚΤΕΛ.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από περίπου δύο χρόνια, τον Ιούλιο του 2019, τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης εξυπηρετούσαν μόλις 235 λεωφορεία.

«Πλησιάζουμε πλέον τον αριθμό των 500 λεωφορείων και στις επόμενες μέρες θα τον ξεπεράσουμε υλοποιώντας τη δέσμευσή μας ότι ο ΟΑΣΘ θα θέσει στην κυκλοφορία και στην κάλυψη των αναγκών του επιβατικού κοινού περισσότερα λεωφορεία απ’ όσα διαθέταμε ποτέ. Κάνουμε πράξη το σύνθημά μας, Ο ΟΑΣΘ γίνεται 65 και τα ‘χει 500’», τονίζει ο κ. Σκόδρας και προσθέτει:

«Έχουμε δώσει προτεραιότητα στη Δυτική Θεσσαλονίκη που έχει και μεγάλες ανάγκες, μεγαλύτερες ανάγκες απ’ την υπόλοιπη πόλη, και το μεγαλύτερο ποσοστό, το 50% της επιβατικής κίνησης προέρχεται από τη Δυτική Θεσσαλονίκη. Οφείλουμε λοιπόν να ενισχύσουμε κατά προτεραιότητα αυτές τις γραμμές και να συμπληρώσουμε και στις υπόλοιπες, όπου υπάρχουν κενά».

«Σήμερα έχουμε τα πρώτα 22, από τα συνολικά 80 εξτρά λεωφορεία της ενεργοποίησης της προαίρεσης, τα οποία από χθες έχουν πάρει πινακίδες κυκλοφορίας και σήμερα, μετά τη διευθέτηση των τελευταίων λεπτομερειών δρομολογούνται στις περιοχές της Δυτικής Θεσσαλονίκης για την ανακούφιση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού», υπογραμμίζει ο διευθυντής συντήρησης του ΟΑΣΘ, Ιωάννης Σαββίδης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!