Σε 7,25 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη της βιομηχανίας γάλακτος Κρι Κρι το α’ τρίμηνο του 2025, έναντι 6,82 εκατ. το ίδιο διάστημα πέρυσι. Κατά 26,5% εκτοξεύθηκε ο τζίρος, σε 66,38 εκατ. ευρώ.
Πιο αναλυτικά, η Κρι Κρι ανακοίνωσε για το α’ τρίμηνο τα εξής οικονομικά μεγέθη:
- Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 66,38 εκ. ευρώ έναντι 52,48 εκ. ευρώ το 2024 (αυξημένος +26,5%)
- Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 10,49 εκ. ευρώ έναντι 9,86 εκ. ευρώ το 2024
- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 8,98 εκ. ευρώ, έναντι 8,72 εκ. ευρώ το 2024
- Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 7,25 εκ. ευρώ, έναντι 6,82 εκ. ευρώ το 2024
- Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +25,4% σε αξία και +24,2% σε όγκο
- Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις συνεχίζουν να παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη +38,8%, ξεπερνώντας τα 40 εκ. ευρώ. Πλέον, προσεγγίζουν το 70% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών
- Η σημαντική ώθηση έρχεται από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου (+54%) και της Ιταλίας (+18%)
- Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 18,3εκ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση +3,5% σε αξία. Σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα. Πλέον, το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας φτάνει το 37,5% σε όγκο, προκαλώντας ισχυρή πίεση στα μερίδια των επώνυμων γιαουρτιών. Τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ απώλεσαν μερίδιο 2,4 ποσοστιαίες μονάδες, με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 13,4%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία Circana (προηγ. IRI), σε αξία, Ιαν.-Μαρ. 2025].
- Στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις εσωτερικού διαμορφώθηκαν σε 3,92εκ. ευρώ έναντι 3,66εκ. ευρώ της προηγούμενης αντίστοιχης περιόδου (αύξηση +6,9%).
Αναφορικά με την επενδυτική δραστηριότητα, η ΚΡΙ-ΚΡΙ έχει ήδη ξεκινήσει να υλοποιεί το 3ετές επενδυτικό σχέδιο της «Greek yogurt dynamo», συνολικού προϋπολογισμού 52,2εκ. ευρώ, το οποίο έχει υποβληθεί προς ένταξη στις διατάξεις του Ν.4864/2021, ως Στρατηγική Επένδυση. Το έργο αφορά στην αύξηση/επέκταση της δυναμικότητας στα προϊόντα γιαουρτιού και παγωτού μέσω του εκσυγχρονισμού και της αναβάθμισης της μεταποιητικής διαδικασίας, με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Στο α’ τρίμηνο 2025, πραγματοποιήθηκαν αγορές παγίων ύψους 4,5εκ. ευρώ περίπου. Συνολικά, για τη χρήση 2025, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις ύψους μεταξύ 21 και 25 εκατ. ευρώ.