Δοκιμάζουμε το νέο ηλεκτρικό Ford Puma Gen E

Η Ford φέρνει τις αξίες της προηγμένης τεχνολογίας και της οδηγικής ευχαρίστησης που διακατέχουν το Puma, στα αμιγώς ηλεκτρικά B-SUV

Ford Puma Gen E © motorone.gr

Το Puma έχει αναλάβει ένα πολύ δύσκολο και ταυτόχρονα διττό ρόλο για λογαριασμό της Ford. Εκτός από το να συνεχίσει την πετυχημένη εκπροσώπηση της μάρκας στην πιο δημοφιλή κατηγορία της ελληνικής αγοράς, τα B-SUV, ταυτόχρονα καλείται να καλύψει το κενό που άφησε το Fiesta στη γκάμα της Ford, προσελκύοντας με τον δυναμικό του χαρακτήρα υποψήφιους αγοραστές από τα σουπερμίνι, τη δεύτερη πιο σημαντική κατηγορία από πλευράς ταξινομήσεων.

Στα πλεονεκτήματα της προηγμένης τεχνολογίας, της πρακτικότητας, της οδηγικής ευχαρίστησης και των αποδοτικών υβριδικών κινητήρων, τώρα η Ford προσθέτει ένα ακόμη, πολύ σημαντικό όπλο στη φαρέτρα του κόμπακτ SUV της: την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Puma Gen-E.

Generation Electric

Ηλεκτροκινητήρας λοιπόν πίσω από τη νέα, κλειστή μάσκα, μπαταρία στο δάπεδο του οχήματος και απουσία πολλών κλασικών μηχανικών μερών που ωφελεί περεταίρω την πρακτικότητα. Αυτά είναι τα νέα στοιχεία στην ταυτότητα του Puma Gen-E.

Εμβαθύνοντας, θα δούμε ότι η γκάμα του ηλεκτρικού Puma αποτελείται από ένα σύστημα κίνησης και δύο επίπεδα εξοπλισμού: Style και Premium. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 168 ίππους και 290 Nm, ενώ η μπαταρία των 54 kWh έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 43 kWh. Τιμές που υπερεπαρκούν για χρήση στην πόλη χωρίς όμως να περιορίζουν το ηλεκτρικό Puma σε αποκλειστικά αστικό ρόλο.

Και αυτό επειδή το σύστημα κίνησης διακρίνεται τόσο σε επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8’’, τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα), όσο κυρίως σε κατανάλωση ενέργειας. Η εξαιρετικά χαμηλή μέση τιμή των 13,1 kWh/100 χλμ. (13,7 στην έκδοση Premium) αντιστοιχεί σε θεωρητική αυτονομία 376 χλμ. κατά μέσο όρο (Premium: 364 χλμ.).

Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr