To Peugeot 2008 είναι ένας γνώριμος στις γραμμές του και πολύ δυνατός παίκτης στην κατηγορία των Β-SUV, συνδυάζοντας προσιτές τιμές με premium κομψότητα. H Peugeot αποτελεί έναν από τους πρωτοστάτες των εταιρειών που χρησιμοποιούν τις ευέλικτες πλατφόρμες της μητρικής Stellantis, «πιάνοντας» τον παλμό του κοινού, με avant-garde στυλ και ευρεία επιλογή συστημάτων κίνησης.
Η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του B-SUV της Peugeot, το E-2008 στοχεύει να αναπαράγει την αντίστοιχη επιτυχία σε μία αγορά όπου ο ανταγωνισμός εντείνεται σημαντικά. Γι’ αυτό και κάποιες μικρές -αλλά σημαντικές και ουσιώδεις- αναβαθμίσεις του, σε συνδυασμό με το κόστος απόκτησής του, το κάνουν πιο ανταγωνιστικό. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας την έκδοση με τον ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων, με την ελαφρώς μεγαλύτερη μπαταρία 54 kWh, στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού GT.
Look
Το ψηλό καπό, η τεράστια γρίλια και η χαρακτηριστική φωτιστική υπογραφή με τα «νύχια του λέοντα» προμηνύουν για… άγριες διαθέσεις. Οι αιχμηρές γραμμές τονίζουν την χαμηλή -αναλογικά- οροφή που στέκεται στα 1,55 μ. αλλά και τον SUV χαρακτήρα με τη διχρωμία του μαύρου ουρανού και τα προστατευτικά μεταλλικού χρώματος στο κάτω μέρος των πολύπτυχων θυρών.
Η αναγραφή Peugeot στο πίσω μέρος σε συνδυασμό με την τρισδιάστατη διάταξη των πίσω φωτιστικών σωμάτων συμπληρώνουν την εικόνα, με σήματα E να τονίζουν την ηλεκτρική του φύση. Η πρακτικότητα όμως δεν θυσιάζεται για χάρη του στυλ, όπως υπογραμμίζουν οι διαστάσεις του, καθώς με μήκος στα 4,3 μέτρα, τοποθετείται στο ανώτερο άκρο της κατηγορίας B και μπορεί να κοιτάξει στα ίσα αντιπάλους στο κάτω άκρο των C-SUV, χάρη στο μεταξόνιο των 2,605 μ.
i-Cockpit
Το avant-garde στυλ γίνεται πιο έντονο στο εσωτερικό, με τις έντονες ακμές να κυριαρχούν και εδώ. Αναπόσπαστο στοιχείο το i-Cockpit με το μικρών διαστάσεων τιμόνι δύο ακτινών και ελλειπτικής στεφάνης, που αναγράφει GT στο κάτω μέρος. Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι όσο κατεβαίνει το επίπεδο των ματιών, τόσο περισσότερο η στεφάνη του τιμονιού κρύβει ενδείξεις κάτω μέρος της οθόνης για τον οδηγό, παρότι το τιμόνι «κάθεται» πιο χαμηλά από το μέσο όρο.
Κατά τα άλλα, ο 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων 10” της έκδοσης GT καταφέρνει να εντυπωσιάσει με ολογραφικές ενδείξεις, οι οποίες δείχνουν σαν να «αιωρούνται» πάνω από την οθόνη. Στα «αυτιά» του πλαισίου που περιβάλλει την οθόνη εμφανίζονται περαιτέρω πληροφορίες όπως π.χ. η ένδειξη των φλας. Επένδυση σε στυλ ανθρακονημάτων κυριαρχεί στο μέσο του καλυμμένου με μαλακό υλικό ταμπλό και επεκτείνεται στα πάνελ των θυρών.
Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr