Γ.Δ.
868.86 +0,21%
CENER
+1,44%
3.165
CNLCAP
0,00%
8.75
TITC
+2,54%
12.12
ΑΑΑΚ
0,00%
9.7
ΑΑΑΠ
0,00%
3.92
ΑΒΑΞ
+1,01%
0.798
ΑΒΕ
0,00%
0.39
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.17
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
0,00%
1.886
ΑΛΦΑ
+1,09%
0.9268
ΑΝΔΡΟ
0,00%
7
ΑΝΕΚ
0,00%
0.0735
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.108
ΑΡΑΙΓ
-1,34%
5.15
ΑΣΚΟ
0,00%
2.13
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8.22
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
+0,56%
0.1086
ΑΤΤΙΚΑ
+1,52%
0.938
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
+0,39%
3.86
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.47
ΒΙΟΣΚ
+0,71%
0.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.37
ΒΙΣ
0,00%
0.8
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2
ΒΥΤΕ
+0,69%
2.9
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.115
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,21%
9.59
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
-0,08%
6.495
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.252
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.317
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.82
ΕΕΕ
-0,72%
20.55
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.447
ΕΛΙΝ
-1,74%
1.69
ΕΛΛ
+0,64%
15.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,12%
1.686
ΕΛΠΕ
-0,57%
6.92
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.37
ΕΛΤΟΝ
+0,28%
1.81
ΕΛΧΑ
+0,39%
1.532
ΕΝΤΕΡ
+3,75%
4.98
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.19
ΕΠΣΙΛ
0,00%
5.72
ΕΣΥΜΒ
+2,26%
0.542
ΕΤΕ
+0,25%
3.271
ΕΥΑΠΣ
0,00%
4.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
7.09
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.54
ΕΥΡΩΒ
+0,96%
0.9086
ΕΧΑΕ
+0,71%
3.54
ΙΑΤΡ
-1,95%
1.51
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.532
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.185
ΙΝΚΑΤ
+4,75%
2.315
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.486
ΙΝΤΕΚ
+0,92%
3.3
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
7.05
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.89
ΙΝΤΚΑ
+2,91%
1.626
ΚΑΜΠ
0,00%
1.955
ΚΑΡΕΛ
0,00%
278
ΚΕΚΡ
-4,43%
1.252
ΚΕΠΕΝ
-6,90%
2.7
ΚΛΜ
+0,32%
0.62
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
-0,22%
0.46
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
0.41
ΚΟΥΕΣ
+0,31%
4.89
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.15
ΚΡΙ
+0,93%
6.52
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.73
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.04
ΛΑΒΙ
0,00%
0.4
ΛΑΜΔΑ
-0,17%
5.71
ΛΑΜΨΑ
-4,76%
20
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.886
ΛΕΒΚ
0,00%
0.3
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.04
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.11
ΛΥΚ
0,00%
1.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.53
ΜΕΒΑ
0,00%
2.2
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.58
ΜΕΡΚΟ
+4,35%
60
ΜΙΓ
0,00%
0.0259
ΜΙΝ
+6,48%
0.575
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,61%
16.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.638
ΜΟΤΟ
0,00%
1.94
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.586
ΜΠΕΛΑ
+1,20%
15.13
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.515
ΜΥΤΙΛ
0,00%
16.23
ΝΑΚΑΣ
+0,95%
2.12
ΝΑΥΠ
0,00%
1.015
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
+0,48%
0.209
ΞΥΛΠ
0,00%
0.24
ΟΛΘ
0,00%
25.8
ΟΛΠ
-1,71%
16.12
ΟΛΥΜΠ
+1,70%
1.795
ΟΠΑΠ
+0,62%
13.08
ΟΤΕ
+0,06%
17.9
ΟΤΟΕΛ
0,00%
8.52
ΠΑΙΡ
0,00%
0.914
ΠΑΠ
+0,78%
2.6
ΠΕΙΡ
-0,97%
1.228
ΠΕΤΡΟ
0,00%
6.28
ΠΛΑΘ
+1,28%
3.95
ΠΛΑΙΣ
-0,26%
3.77
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.4
ΠΡΕΜΙΑ
+0,37%
1.345
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+0,30%
6.7
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.17
ΣΑΡ
0,00%
6.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.19
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.029
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.27
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.01
ΣΠΕΙΣ
0,00%
9.14
ΣΠΙ
0,00%
0.714
ΣΠΥΡ
0,00%
0.21
ΤΕΝΕΡΓ
+1,38%
17.62
ΤΖΚΑ
-0,85%
2.33
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.26
ΦΙΕΡ
0,00%
0.546
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.35
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0875
ΦΡΛΚ
-0,60%
3.33
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.585
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Η Ferrari 296 GTB Squalo αποδίδει 888 ίππους

Η DMC, μια γερμανική εταιρεία που ειδικεύεται στην αναβάθμιση των supercars, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της ειδικής έκδοσης της Ferrari 296 GTB. Η νέα πρόταση που φέρει την ονομασία Squalo, αποδίδει 888 ίππους μετά τις παρεμβάσεις των μηχανικών της DMC.

Η γερμανική εταιρεία εφάρμοσε ένα πρόγραμμα ενίσχυσης της ποσότητας ενέργειας που αποδίδει το πανάκριβο supercar. Απελευθερώνει μέγιστη ισχύ 888 ίππων συνολικά (συνδυασμένη ισχύ από τον 3.0 twin-turbo εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα και τους ηλεκτρικούς κινητήρες). Οι ηλεκτρικοί κινητήρες δεν δέχθηκαν καμία παρέμβαση από τους μηχανικούς και εξακολουθούν να παρέχουν την ατομική τους ισχύ (165 ίπποι) και ροπή.

Σε σύγκριση με την αρχική έκδοση της Ferrari 296 GTB, η μέγιστη ισχύς του εξακύλινδρου κινητήρα αυξάνεται κατά 80 ίππους από 653 ίππους σε 723 ίππους. Η GTB Squalo, επιταχύνει τώρα από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8’’, 0-200χλμ./ώρα σε μόλις 7,1’’. και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 308 χλμ./ώρα.

Αλλά οι μηχανικοί από το Ντίσελντορφ δεν σταμάτησαν εκεί: Τα DMC CFAEC (Carbon Fiber Aerodynamic Enhancement Components) όχι μόνο υποστηρίζουν την πρόσθετη ισχύ, αλλά δημιουργούν επίσης ένα πιο επιθετικό σχήμα, εξ ου και το όνομα Squalo (καρχαρίας).

Οι επαγγελματικοί σφυρηλατημένοι τροχοί 21 ιντσών και 22 ιντσών, που αναπτύχθηκαν με τον Καναδό κατασκευαστή ζαντών Pur Wheels, γεμίζουν τον διαθέσιμο χώρο κάτω από τους θόλους των τροχών. Και τέλος, η γκάμα της εταιρείας περιλαμβάνει επίσης τροποποιήσεις ανάρτησης καθώς και προσαρμογή του εσωτερικού- προσαρμοσμένη στις προσωπικές προτιμήσεις του οδηγού.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!