Γ.Δ.
1220.89 0,00%
ACAG
+6,61%
12.9
CENER
-0,90%
5.53
CNLCAP
0,00%
7.75
DIMAND
+5,26%
13
TITC
+0,25%
16.22
ΑΑΑΚ
0,00%
9.15
ΑΒΑΞ
+2,61%
1.022
ΑΒΕ
-1,08%
0.548
ΑΔΜΗΕ
+2,11%
1.94
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.505
ΑΛΜΥ
0,00%
2.17
ΑΛΦΑ
-0,38%
1.4395
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.9
ΑΝΕΚ
-1,96%
0.2
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.304
ΑΡΑΙΓ
+0,97%
9.4
ΑΣΚΟ
+1,30%
2.33
ΑΣΤΑΚ
-1,55%
7.62
ΑΤΕΚ
0,00%
0.308
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6
ΑΤΤ
+1,09%
12.96
ΑΤΤΙΚΑ
-0,39%
2.58
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,88%
5.61
ΒΙΟΚΑ
+1,42%
2.15
ΒΙΟΣΚ
+1,13%
0.718
ΒΙΟΤ
+4,00%
0.26
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.24
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,46%
13.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.2
ΔΕΗ
+0,36%
9.795
ΔΟΜΙΚ
+1,27%
0.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.339
ΕΒΡΟΦ
+2,34%
0.875
ΕΕΕ
-0,68%
27.91
ΕΚΤΕΡ
+0,31%
1.61
ΕΛΒΕ
+1,67%
4.88
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,67%
0.45
ΕΛΙΝ
+0,44%
2.28
ΕΛΛ
+0,92%
16.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,23%
2.205
ΕΛΠΕ
+1,82%
7.82
ΕΛΣΤΡ
-1,09%
2.71
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.67
ΕΛΧΑ
+1,21%
1.836
ΕΝΤΕΡ
+2,78%
4.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
-0,13%
7.85
ΕΣΥΜΒ
-0,30%
0.666
ΕΤΕ
-1,18%
6.05
ΕΥΑΠΣ
+1,47%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+1,34%
6.82
ΕΥΡΩΒ
-0,97%
1.5245
ΕΧΑΕ
+2,57%
5.19
ΙΑΤΡ
+0,69%
1.46
ΙΚΤΙΝ
+0,55%
0.546
ΙΛΥΔΑ
+1,96%
1.3
ΙΝΚΑΤ
+1,11%
1.82
ΙΝΛΙΦ
+1,35%
3.75
ΙΝΛΟΤ
+2,50%
0.615
ΙΝΤΕΚ
+0,71%
4.995
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.45
ΙΝΤΕΤ
+2,30%
1.11
ΙΝΤΚΑ
0,00%
1.91
ΚΑΜΠ
+3,23%
2.56
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
+1,77%
1.15
ΚΕΠΕΝ
-3,54%
2.18
ΚΛΜ
-0,20%
0.982
ΚΟΡΔΕ
+0,33%
0.6
ΚΟΥΑΛ
+0,86%
0.706
ΚΟΥΕΣ
-1,03%
5.74
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,25%
8.18
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+3,63%
0.97
ΛΑΒΙ
-0,22%
0.459
ΛΑΜΔΑ
+0,63%
6.39
ΛΑΜΨΑ
0,00%
23
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.31
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.99
ΛΟΥΛΗ
+1,14%
2.67
ΜΑΘΙΟ
+2,55%
0.805
ΜΕΒΑ
+2,79%
3.68
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.59
ΜΕΡΚΟ
+4,29%
34
ΜΙΓ
+5,77%
5.13
ΜΙΝ
-0,97%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,98%
23.52
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.685
ΜΟΤΟ
-0,30%
3.32
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
0,00%
21.92
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.42
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.955
ΜΠΤΚ
+11,22%
0.545
ΜΥΤΙΛ
+0,55%
29.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.44
ΝΑΥΠ
+3,00%
1.03
ΞΥΛΚ
-0,35%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.362
ΟΛΘ
-0,41%
24
ΟΛΠ
-0,20%
19.78
ΟΛΥΜΠ
+0,92%
2.2
ΟΠΑΠ
+0,56%
16.19
ΟΤΕ
+1,78%
14.27
ΟΤΟΕΛ
+1,10%
14.66
ΠΑΙΡ
0,00%
0.976
ΠΑΠ
+0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-1,00%
2.772
ΠΕΤΡΟ
+0,75%
8.08
ΠΛΑΘ
+0,23%
4.33
ΠΛΑΚΡ
0,00%
17
ΠΡΔ
0,00%
0.498
ΠΡΕΜΙΑ
+2,74%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.65
ΠΡΟΦ
+2,27%
3.6
ΡΕΒΟΙΛ
-1,43%
1.38
ΣΑΡ
-0,54%
7.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.039
ΣΕΝΤΡ
+2,08%
0.295
ΣΙΔΜΑ
+1,17%
2.6
ΣΠΕΙΣ
+4,24%
6.88
ΣΠΙ
+2,29%
0.626
ΣΠΥΡ
0,00%
0.162
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.26
ΤΖΚΑ
+0,78%
1.93
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.03
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.16
ΦΙΕΡ
+1,94%
0.42
ΦΛΕΞΟ
+1,84%
8.3
ΦΡΙΓΟ
+1,96%
0.052
ΦΡΛΚ
+1,17%
4.33
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+3,66%
0.51
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Η Audi παρουσίασε το ανανεωμένο A8

Η Audi παρουσίασε το ανανεωμένο A8, δίνοντας ένα σαφές στίγμα για το πώς πρέπει να είναι ένα σύγχρονο μοντέλο κύρους. Διαθέτει μοντέρνο design και προηγμένες τεχνολογίες, ενώ ξεχωρίζουν οι ψηφιακές τεχνολογίες φωτισμού, με νέους προβολείς και πίσω φώτα.

Το Α8 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017, ξεχωρίζει από τους Digital Matrix LED προβολείς, την επανασχεδιασμένη και φαρδύτερη γρίλια Singleframe και τις όρθιες πλαϊνές εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος, φωτιστικά σώματα OLED, λεπτομέρειες χρωμίου και μία φωτεινή λωρίδα απ’ άκρη σε άκρη, δίνουν μία ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα.

Το μοντέλο έχει μεταξόνιο 3, μήκος 5,19 μ., πλάτος 1,95 μ. και ύψος 1,47 μ. Για την καμπίνα επιβατών έχει χρησιμοποιηθεί εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο με χάλυβα θερμής διαμόρφωσης και πολυμερή υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα. Εσωτερικά, ο σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από οριζόντια αρχιτεκτονική, προσφέροντας έντονη αίσθηση ευρυχωρίας.

Υπάρχουν ατμοσφαιρικός φωτισμός, εξαιρετικά άνετα καθίσματα με δυνατότητα μασάζ πλάτης σε 18 σημεία, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα προσκέφαλα, ειδικά σχεδιασμένο υποπόδιο που προσφέρει μασάζ για τον επιβάτη πίσω από τον συνοδηγό, τετραζωνικός αυτόματος κλιματισμός, συμπληρώνονται από ένα ψυγείο στις πίσω θέσεις με mini-bar.

Σε επίπεδο κινητήριων συστημάτων, όλα διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία η οποία χρησιμοποιεί το κύριο ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt. Όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες, το μοντέλο διατίθεται είτε με τον 3.0 TFSI V6 κινητήρα είτε με τον οκτακύλινδρο 4.0 TFSI. Το Audi A8 55 TFSI quattro με τρίλιτρο κινητήρα έχει ισχύ 340 ίππους (250 kW) και ροπή 500 Nm. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 5,6 δευτερόλεπτα. Τα αντίστοιχα νούμερα για το A8 60 TSFI quattro με τον 4.0 TFSI είναι 460 ίπποι (338 kW) και 660 Nm ροπής και 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα.

Ο 3.0 TDI πετρελαιοκινητήρας εξοπλίζει το A8 50 TDI quattro, με ισχύ 286 ίπποι (210 kW) και 600 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 5,9 δευτερόλεπτα, ενώ ηλεκτρονικά περιορίζεται η τελική ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα, όπως σε όλα τα μοντέλα A8.

Το Audi A8 60 TFSI e quattro είναι το plug-in υβριδικό μοντέλο (PHEV) της γκάμας, με έναν compact ηλεκτροκινητήρα να υποστηρίζει τον 3.0 TFSI. Η μπαταρία ιόντων λιθίου στο πίσω μέρος μπορεί τώρα να αποθηκεύσει καθαρά 14,4 kWh (μεικτό: 17,9 kWh) ενέργειας. Με ισχύ συστήματος 462 ίππους (340 kW) και ροπή 700 Nm, το Audi A8 60 TFSI e quattro επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα.

Στην κορυφή της γκάμας είναι το Audi S8 TSFI quattro, με τον V8 biturbo να παράγει ισχύ 571 ίπποι (420 kW) και ροπή 800 Nm (στις 2.050-4.500 σ.α.λ.), με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, με τα flaps στο σύστημα εξάτμισης να τονίζουν έναν μπάσο ήχο.

Για τις αλλαγές ταχυτήτων του Audi A8 φροντίζει ένα γρήγορο tiptronic οκτώ σχέσεων. Η τετρακίνηση quattro με το μπλοκέ κεντρικό διαφορικό είναι στάνταρ.

Το νέο Audi A8 αναμένεται στην Ελλάδα την άνοιξη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!