Η Renault αποκαλύπτει το νέο εξηλεκτρισμένο Austral

Το μοντέλο συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των μοντέλων SUV, με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα «Sensual Tech» της Renault

Renault Austral © Renault

Η Renault αποκαλύπτει το νέο εξηλεκτρισμένο Austral το οποίο συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των μοντέλων SUV, με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα «Sensual Tech» της Renault που περιλαμβάνει καμπυλωτή και εντυπωσιακή σιλουέτα, έντονες ακμές και σύγχρονες δομικές λεπτομέρειες.

Το εσωτερικό είναι αναπτυγμένο γύρω από την μεγάλη οθόνη του συστήματος Open R που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3″ και την κάθετη οθόνη πολυμέσων 12″. Η οθόνη του νέου Head Up Display των 9.3″, που προβάλλεται πάνω στο παρμπρίζ, συμπληρώνει το συνολικό αριθμό οθονών του αυτοκινήτου.

Το νέο Renault Austral έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί άνετα όλη την οικογένεια, καθώς οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν χώρο για τα γόνατά τους που φτάνει τα 27,4 εκατοστά και είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία. Στο εσωτερικό προσφέρονται πολυάριθμοι πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι, που φτάνουν περίπου τα 35 λίτρα. Ο αρθρωτός σχεδιασμός σημαίνει ότι ορισμένα μοντέλα διαθέτουν ασύμμετρα αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα, που μπορεί επίσης να μετακινηθεί ξεχωριστά εμπρός-πίσω, σε μία διαδρομή 16 εκατοστών. Ο αποθηκευτικός χώρος αγγίζει τα 500 λίτρα, ενώ με αναδιπλωμένα τα καθίσματα η χωρητικότητα μπορεί να φτάσει έως και τα 1.525 λίτρα.

Είναι μάλιστα το πρώτο μοντέλο της Renault που προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας CMF-CD. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις ανάρτησης. Με ημι-άκαμπτο πίσω άξονα στα μοντέλα με κίνηση στους δύο τροχούς και με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, για τα μοντέλα με σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4CONTROL Advanced. Το μοντέλο με την τετραδιεύθυνση επιτυγχάνει κύκλο στροφής 10,1 μέτρα, δείχνοντας έμπρακτα την δυνατότητα ευελιξία του.

Το αμάξωμά του είναι στιβαρό, η οδική συμπεριφορά του έχει βελτιστοποιηθεί και το πλαίσιο του είναι ελαφρύ αλλά έχει αποκτήσει μεγάλη στρεπτική ακαμψία, εξασφαλίζοντας έτσι μια εξαιρετική σχέση άνεσης/αποδοτικότητας/απόκρισης.

Το νέο μοντέλο προσφέρεται με τελευταίας γενιάς κινητήρες Full Hybrid E-TECH με ισχύ έως 200 ίππων και δύο βενζινοκινητήρες. Ενας Mild Hybrid Advanced 48V με ισχύ 130 ίππους και ένας με Mild Hybrid 12V με ισχύ 140 ή 160 ίππους. Εφοδιάζεται με το ολοκαίνουργιο σύστημα κίνησης Full Hybrid E-TECH κινητήρα, το οποίο έχει τελειοποιηθεί, προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση. Το σύνολο αποτελείται από έναν turbo 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρου που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 400V ισχύος 1.7 kWh και ένα έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων multi-mode.

Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τα 146 kW ή τους 200 ίππους. Επιτυγχάνει χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2, ξεκινώντας από τα 4,6 λίτρα/100χλμ και τα 105 γρ CO2/χλμ. Ο Mild Hybrid Advanced κινητήρας του Austral, παρουσιάζεται για πρώτη φορά και συνδυάζει το σύγχρονο 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου με μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Ο κινητήρας των 130 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, εξασφαλίζει οδηγική απόλαυση, διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα χαμηλότερα επίπεδα της κατηγορίας: από 5.3 λίτρα/100 χλμ και 123 γρ CO2/χλμ.

Το νέο Renault Austral θα ξεκινήσει να πωλείται στις ευρωπαϊκές αγορές από το τελευταίο τρίμηνο του 2022.

ΟΛΘ
1.19%
33.90
ΑΣΤΑΚ
6.40%
7.32
ΞΥΛΠ
12.72%
0.39
ΜΠΕΛΑ
-1.15%
27.48
ΟΛΥΜΠ
-1.79%
2.20
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.85%
5.95
ΧΑΙΔΕ
0.72%
0.70
ΚΟΥΕΣ
-1.42%
6.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.93%
1.64
ΜΥΤΙΛ
-0.48%
41.40
ΑΤΡΑΣΤ
0.00%
8.78
ΚΡΙ
1.84%
15.52
ΡΕΒΟΙΛ
-0.92%
1.61
ΠΛΑΘ
0.00%
3.79
ΑΤΤ
3.13%
0.76
ΦΛΕΞΟ
-1.30%
7.60
CNLCAP
1.49%
6.80
ΒΙΟΚΑ
-1.28%
1.55
ΔΟΜΙΚ
-0.43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
1.00%
1.02
AEM
0.24%
4.10
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0.26%
0.77
ΣΠΙ
0.00%
0.54
CENER
2.52%
8.96
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΑΒΑΞ
3.21%
2.06
ΜΠΤΚ
0.00%
0.60
ΕΛΤΟΝ
-1.83%
1.61
ΕΚΤΕΡ
5.76%
2.02
OPTIMA
-0.63%
15.90
ΜΑΘΙΟ
-4.76%
0.60
EVRR
-5.57%
0.19
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
4.79%
2.23
ΙΛΥΔΑ
17.28%
2.24
ΕΤΕ
2.86%
9.56
ΠΑΙΡ
-2.44%
0.80
ΚΕΠΕΝ
0.00%
0.00
ΤΡΑΣΤΟΡ
0.84%
1.20
ΙΝΛΟΤ
-0.38%
1.04
ΓΕΒΚΑ
3.65%
1.42
ΕΛΧΑ
1.57%
2.01
ΕΛΠΕ
-0.33%
7.60
ΕΛΣΤΡ
-1.40%
2.11
ΠΕΤΡΟ
0.00%
8.66
ΛΑΝΑΚ
0.00%
0.90
ΛΕΒΠ
-0.95%
0.21
ΕΥΔΑΠ
-1.38%
5.73
ΜΕΒΑ
1.79%
4.56
ΦΑΙΣ
-0.08%
3.79
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΚΕΚΡ
0.44%
1.15
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0.00%
18.28
ΑΤΕΚ
6.80%
1.10
ΕΛΙΝ
0.92%
2.19
ΝΑΥΠ
-0.29%
0.68
ΣΑΡ
-1.48%
13.30
ΕΒΡΟΦ
0.53%
1.89
ΕΛΛ
0.73%
13.80
ΔΡΟΜΕ
2.04%
0.30
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.89
ΦΡΙΓΟ
3.68%
0.28
BOCHGR
3.16%
5.88
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
1.08%
1.31
ΟΠΑΠ
3.42%
20.24
ΒΙΟΤ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
0.67%
1.21
ΒΙΟΣΚ
1.00%
1.52
ΙΚΤΙΝ
0.61%
0.33
ΜΠΡΙΚ
2.34%
2.62
ΑΛΜΥ
-1.57%
5.00
ΑΝΔΡΟ
-0.30%
6.72
ΑΒΕ
1.15%
0.44
ΣΕΝΤΡ
-0.60%
0.33
ΛΟΓΟΣ
0.00%
0.00
ΠΕΡΦ
1.47%
5.54
ΙΝΛΙΦ
1.88%
4.88
ΕΛΒΕ
1.00%
5.05
ΙΑΤΡ
-2.34%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΚ
0.64%
6.32
ΙΝΤΕΤ
0.40%
1.25
ΑΤΤΙΚΑ
-0.46%
2.16
ΞΥΛΚ
0.00%
0.24
ΛΑΒΙ
1.38%
0.81
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
-1.50%
3.94
ΟΤΟΕΛ
1.23%
11.48
ΣΙΔΜΑ
0.71%
1.42
ΑΣΚΟ
1.16%
3.49
ΛΑΜΨΑ
0.54%
37.20
NOVAL
0.00%
2.40
ΦΡΛΚ
-0.38%
3.97
ΕΥΑΠΣ
-0.61%
3.28
ΝΑΚΑΣ
0.00%
0.00
ΕΧΑΕ
1.33%
5.33
DIMAND
0.00%
8.44
ΠΛΑΚΡ
0.00%
14.90
ΤΖΚΑ
-6.69%
1.33
ΔΑΑ
0.44%
9.18
ΜΙΓ
-2.00%
2.94
ΚΤΗΛΑ
-1.00%
1.98
ΒΟΣΥΣ
-3.81%
2.02
ΠΡΔ
2.68%
0.23
ΔΕΗ
3.19%
13.59
ΙΝΤΚΑ
0.49%
3.09
ΜΕΡΚΟ
0.59%
34.20
ΠΡΟΦ
3.07%
5.70
ΚΥΡΙΟ
-3.61%
0.80
ΛΟΥΛΗ
1.71%
3.56
TITC
-1.60%
40.10
ΕΣΥΜΒ
0.71%
1.14
ACAG
1.53%
5.97
ΣΠΕΙΣ
-2.07%
5.68
ΑΡΑΙΓ
2.03%
12.04
ΚΑΡΕΛ
3.18%
324.00
ΑΔΜΗΕ
0.00%
2.88
ΜΕΝΤΙ
-2.77%
2.11
ΟΤΕ
0.66%
16.83
ΛΕΒΚ
4.24%
0.25
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ΒΙΟ
1.65%
5.54
ΤΕΝΕΡΓ
0.00%
0.00
ΕΥΡΩΒ
3.59%
2.57
ΑΑΑΚ
-10.00%
4.50
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
AKTR
4.55%
5.17
ΜΟΤΟ
-2.20%
2.67
ΕΕΕ
0.66%
45.48
EVR
0.00%
1.50
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΜΟΗ
1.41%
21.60
ΜΙΝ
3.83%
0.49
ΠΑΠ
1.20%
2.53
ΛΑΜΔΑ
1.51%
6.72
ΟΛΠ
1.01%
39.90
ΚΟΡΔΕ
-1.68%
0.41
ΚΟΥΑΛ
1.44%
1.13
ΠΕΙΡ
4.91%
5.15