Γ.Δ.
1447.35 -0,03%
ACAG
+0,92%
6.56
CENER
+0,67%
7.49
CNLCAP
+2,96%
6.95
DIMAND
-0,10%
9.68
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
-0,88%
28.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,54%
1.498
ΑΒΕ
+0,81%
0.495
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.235
ΑΚΡΙΤ
-1,10%
0.9
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
-1,02%
1.65
ΑΝΔΡΟ
+1,47%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+0,32%
12.37
ΑΣΚΟ
0,00%
2.66
ΑΣΤΑΚ
-1,08%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+6,10%
8
ΑΤΤ
+0,44%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
+1,27%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
5.78
ΒΙΟΚΑ
-0,75%
2.63
ΒΙΟΣΚ
-1,23%
1.205
ΒΙΟΤ
-7,30%
0.254
ΒΙΣ
-2,75%
0.177
ΒΟΣΥΣ
-1,60%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-1,50%
1.645
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,17%
16.24
ΔΑΑ
+0,28%
8.472
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,26%
11.39
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
4.45
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+2,72%
4.34
ΕΛΒΕ
+4,51%
5.1
ΕΛΙΝ
-0,83%
2.39
ΕΛΛ
-1,04%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,58%
2.585
ΕΛΠΕ
+0,30%
8.335
ΕΛΣΤΡ
-1,61%
2.44
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.868
ΕΛΧΑ
-0,91%
1.952
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.143
ΕΠΣΙΛ
+5,52%
10.14
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
+1,76%
7.644
ΕΥΑΠΣ
-0,61%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-1,55%
5.71
ΕΥΡΩΒ
+1,99%
2.024
ΕΧΑΕ
-1,34%
5.16
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.67
ΙΚΤΙΝ
-1,76%
0.447
ΙΛΥΔΑ
-1,52%
1.625
ΙΝΚΑΤ
+0,80%
5.07
ΙΝΛΙΦ
+0,21%
4.83
ΙΝΛΟΤ
-0,85%
1.16
ΙΝΤΕΚ
-1,88%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,36%
4.48
ΙΝΤΕΤ
+6,07%
1.31
ΙΝΤΚΑ
+0,85%
3.58
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-0,31%
1.59
ΚΕΠΕΝ
+9,89%
2
ΚΛΜ
-1,57%
1.57
ΚΟΡΔΕ
-2,59%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-1,26%
1.408
ΚΟΥΕΣ
-2,11%
5.58
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,82%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.4
ΛΑΒΙ
+0,58%
0.86
ΛΑΜΔΑ
-1,56%
6.92
ΛΑΜΨΑ
+1,85%
33
ΛΑΝΑΚ
-0,91%
1.09
ΛΕΒΚ
+5,11%
0.37
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+1,45%
2.79
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.06
ΜΕΒΑ
+1,55%
3.93
ΜΕΝΤΙ
+1,37%
2.96
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+1,02%
3.95
ΜΙΝ
+2,36%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+3,09%
27.36
ΜΟΝΤΑ
+1,66%
3.07
ΜΟΤΟ
-0,99%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.74
ΜΠΕΛΑ
+1,43%
28.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,03%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,08%
38.38
ΝΑΚΑΣ
+5,88%
2.88
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.02
ΞΥΛΚ
-1,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-1,20%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
+0,20%
24.8
ΟΛΥΜΠ
-0,34%
2.89
ΟΠΑΠ
0,00%
16.65
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,34%
0.875
ΟΤΕ
-0,83%
14.3
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.86
ΠΑΙΡ
+0,41%
1.225
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
+0,93%
4.037
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.66
ΠΛΑΘ
-0,37%
4.055
ΠΛΑΚΡ
+0,65%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,24%
4.39
ΡΕΒΟΙΛ
-0,31%
1.62
ΣΑΡ
+1,87%
11.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-1,05%
0.376
ΣΙΔΜΑ
-1,46%
2.03
ΣΠΕΙΣ
+2,92%
7.76
ΣΠΙ
-1,30%
0.76
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,98%
18.12
ΤΖΚΑ
-3,88%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,34%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+2,49%
0.37
ΦΛΕΞΟ
-3,03%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,91%
0.32
ΦΡΛΚ
-0,48%
4.15
ΧΑΙΔΕ
+3,05%
0.675

BMW X7: Το πιο επιτυχημένο μοντέλο στην πολυτελή κατηγορία

Η BMW X7 γρήγορα εξελίχθηκε στο πιο επιτυχημένο μοντέλο της BMW στην πολυτελή κατηγορία. Έχει αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς, διαθέτει πρόσθετα συστήματα υποβοήθησης και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V για τις τρείς διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρων.

Στην κορυφή της γκάμας κινητήρων βρίσκεται ένας νέος, V8 βενζινοκινητήρας 4.4 λίτρων που προορίζεται για την κορυφαία έκδοση BMW X7 M60i xDrive. Η τεχνολογία M TwinPower Turbo και η πολλαπλή του κινητήρα με εξαγωγές που συνδέονται σε μια άκαμπτη δομή και στις δύο πλευρές του V που σχηματίζουν οι κύλινδροί του, εξασφαλίζουν ομαλή καμπύλη απόδοση σε συνδυασμό με ισχύ 530 ίππων και μέγιστη ροπή 750 Nm.

Επίσης, ένας εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας τελευταίας γενιάς κάνει το ντεμπούτο του στην BMW X7 xDrive40i. Υιοθετεί πληθώρα καινοτομιών για τη διαδικασία καύσης, την ανταλλαγή αερίων, τον έλεγχο βαλβίδων, τον ψεκασμό και το σύστημα ανάφλεξης που βελτιώνουν τόσο την απόδοση όσο και την οικονομία. Η ισχύς του νέου κινητήρα είναι αυξημένη κατά 47 ίππους έναντι της προηγούμενης μονάδας φτάνοντας στους 380 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή αυξάνεται κατά 70 Nm, στα 520 Nm και μπορεί να φτάσει τα 540 Nm με τη συμβολή του ήπιου υβριδικού συστήματος.

Τέλος, αναβαθμίσεις έγιναν και στον εξακύλινδρο εν σειρά diesel κινητήρα της νέας BMW X7 xDrive40d, με στόχο βελτιώσεις στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του συστήματος μετάδοση κίνησης είναι 352 ίπποι και η ονομαστική ροπή του diesel κινητήρα είναι 700 Nm, η οποία μπορεί να αυξηθεί στα 720 Nm με τη συμβολή του ήπιου υβριδικού συστήματος.

Το πιο σημαντικό κοινό χαρακτηριστικό των τριών κινητήρων είναι η ενσωμάτωση της νέας γενιάς ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V. Αυτή η μορφή εξηλεκτρισμού περιλαμβάνει μία μίζα-γεννήτρια τοποθετημένη στο στροφαλοφόρο άξονα και ενσωματωμένη στο κιβώτιο ταχυτήτων, που συνεισφέρει με επιπλέον ισχύ 12 ίππων και έξτρα ροπή 200 Nm. Όλοι οι κινητήρες συνεργάζονται με ένα κιβώτιο Steptronic Sport οκτώ σχέσεων, που περιλαμβάνει χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι και λειτουργία Sprint.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!