Γ.Δ.
819.14 -0,48%
CENER
+1,54%
2.645
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+1,41%
14.4
TITC
+0,89%
11.28
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.1
ΑΒΑΞ
-1,32%
0.747
ΑΒΕ
-2,78%
0.56
ΑΔΜΗΕ
-0,36%
1.664
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.515
ΑΛΜΥ
0,00%
1.88
ΑΛΦΑ
-0,92%
0.857
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
5.4
ΑΝΕΚ
+1,67%
0.0915
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-1,50%
4.6
ΑΣΚΟ
-0,99%
2.01
ΑΣΤΑΚ
+1,18%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.428
ΑΤΡΑΣΤ
-2,87%
4.74
ΑΤΤ
-0,21%
0.096
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
0.874
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.185
ΒΙΟ
+2,86%
3.6
ΒΙΟΚΑ
+2,58%
1.59
ΒΙΟΣΚ
+0,35%
0.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.318
ΒΙΣ
0,00%
0.7
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.08
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
-6,30%
1.19
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,68%
8.75
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.04
ΔΕΗ
+1,45%
5.58
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-2,21%
0.798
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
+3,81%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-2,56%
0.686
ΕΕΕ
-0,14%
21.73
ΕΚΤΕΡ
-2,14%
1.37
ΕΛΒΕ
+1,30%
4.68
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,44%
0.458
ΕΛΙΝ
-0,59%
1.695
ΕΛΛ
0,00%
16
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,17%
1.59
ΕΛΠΕ
-0,15%
6.48
ΕΛΣΤΡ
-4,04%
2.14
ΕΛΤΟΝ
-1,89%
2.08
ΕΛΧΑ
+0,15%
1.372
ΕΝΤΕΡ
+0,29%
3.41
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.145
ΕΠΣΙΛ
0,00%
5.26
ΕΣΥΜΒ
+0,97%
0.626
ΕΤΕ
+0,32%
3.15
ΕΥΑΠΣ
-1,42%
3.47
ΕΥΔΑΠ
+1,24%
7.34
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
-0,11%
0.8834
ΕΧΑΕ
-0,82%
3.04
ΙΑΤΡ
0,00%
1.345
ΙΚΤΙΝ
-0,43%
0.464
ΙΛΥΔΑ
-0,43%
1.165
ΙΝΚΑΤ
+1,88%
1.63
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.72
ΙΝΛΟΤ
-3,23%
0.6
ΙΝΤΕΚ
-1,18%
3.36
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-1,95%
0.806
ΙΝΤΚΑ
-0,78%
1.526
ΚΑΜΠ
0,00%
2.45
ΚΑΡΕΛ
0,00%
278
ΚΕΚΡ
+5,27%
0.958
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
+0,78%
0.514
ΚΟΡΔΕ
+0,87%
0.464
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.394
ΚΟΥΕΣ
-0,73%
4.09
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.222
ΚΡΙ
+1,57%
5.18
ΚΤΗΛΑ
+0,65%
1.54
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.03
ΛΑΒΙ
-1,75%
0.45
ΛΑΜΔΑ
-0,79%
5.64
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
-1,11%
0.714
ΛΕΒΚ
0,00%
0.228
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
-3,71%
0.934
ΛΟΥΛΗ
-1,30%
2.28
ΛΥΚ
-0,31%
1.63
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.69
ΜΕΒΑ
-0,94%
2.1
ΜΕΝΤΙ
+2,03%
3.02
ΜΕΡΚΟ
-4,22%
45.4
ΜΙΓ
+0,34%
0.0296
ΜΙΝ
0,00%
0.486
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,41%
16.85
ΜΟΝΤΑ
-1,67%
0.59
ΜΟΤΟ
+0,48%
2.11
ΜΟΥΖΚ
+0,81%
0.748
ΜΠΕΛΑ
-0,07%
13.67
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.14
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-2,36%
1.86
ΜΠΤΚ
0,00%
0.52
ΜΥΤΙΛ
-0,27%
14.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2
ΝΑΥΠ
0,00%
0.998
ΞΥΛΚ
+0,26%
0.1955
ΞΥΛΠ
0,00%
0.194
ΟΛΘ
-0,43%
23.4
ΟΛΠ
-0,27%
14.68
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
1.745
ΟΠΑΠ
-1,25%
12.59
ΟΤΕ
-2,42%
15.3
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.08
ΠΑΙΡ
+2,41%
0.766
ΠΑΠ
0,00%
2.5
ΠΕΙΡ
-2,64%
1.071
ΠΕΤΡΟ
+0,20%
4.99
ΠΛΑΘ
-0,81%
3.68
ΠΛΑΙΣ
+1,37%
2.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
+8,96%
0.462
ΠΡΕΜΙΑ
-1,33%
1.11
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-1,79%
2.75
ΡΕΒΟΙΛ
-2,94%
1.155
ΣΑΡ
-1,61%
6.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.021
ΣΕΝΤΡ
+0,37%
0.275
ΣΙΔΜΑ
-1,75%
1.96
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.74
ΣΠΙ
0,00%
0.61
ΣΠΥΡ
+2,86%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+0,57%
17.5
ΤΖΚΑ
+1,30%
1.955
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
-2,18%
0.448
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.8
ΦΡΙΓΟ
-1,53%
0.0965
ΦΡΛΚ
-2,12%
2.54
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.505
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

BMW X7: Το πιο επιτυχημένο μοντέλο στην πολυτελή κατηγορία

Η BMW X7 γρήγορα εξελίχθηκε στο πιο επιτυχημένο μοντέλο της BMW στην πολυτελή κατηγορία. Έχει αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς, διαθέτει πρόσθετα συστήματα υποβοήθησης και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V για τις τρείς διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρων.

Στην κορυφή της γκάμας κινητήρων βρίσκεται ένας νέος, V8 βενζινοκινητήρας 4.4 λίτρων που προορίζεται για την κορυφαία έκδοση BMW X7 M60i xDrive. Η τεχνολογία M TwinPower Turbo και η πολλαπλή του κινητήρα με εξαγωγές που συνδέονται σε μια άκαμπτη δομή και στις δύο πλευρές του V που σχηματίζουν οι κύλινδροί του, εξασφαλίζουν ομαλή καμπύλη απόδοση σε συνδυασμό με ισχύ 530 ίππων και μέγιστη ροπή 750 Nm.

Επίσης, ένας εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας τελευταίας γενιάς κάνει το ντεμπούτο του στην BMW X7 xDrive40i. Υιοθετεί πληθώρα καινοτομιών για τη διαδικασία καύσης, την ανταλλαγή αερίων, τον έλεγχο βαλβίδων, τον ψεκασμό και το σύστημα ανάφλεξης που βελτιώνουν τόσο την απόδοση όσο και την οικονομία. Η ισχύς του νέου κινητήρα είναι αυξημένη κατά 47 ίππους έναντι της προηγούμενης μονάδας φτάνοντας στους 380 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή αυξάνεται κατά 70 Nm, στα 520 Nm και μπορεί να φτάσει τα 540 Nm με τη συμβολή του ήπιου υβριδικού συστήματος.

Τέλος, αναβαθμίσεις έγιναν και στον εξακύλινδρο εν σειρά diesel κινητήρα της νέας BMW X7 xDrive40d, με στόχο βελτιώσεις στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του συστήματος μετάδοση κίνησης είναι 352 ίπποι και η ονομαστική ροπή του diesel κινητήρα είναι 700 Nm, η οποία μπορεί να αυξηθεί στα 720 Nm με τη συμβολή του ήπιου υβριδικού συστήματος.

Το πιο σημαντικό κοινό χαρακτηριστικό των τριών κινητήρων είναι η ενσωμάτωση της νέας γενιάς ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V. Αυτή η μορφή εξηλεκτρισμού περιλαμβάνει μία μίζα-γεννήτρια τοποθετημένη στο στροφαλοφόρο άξονα και ενσωματωμένη στο κιβώτιο ταχυτήτων, που συνεισφέρει με επιπλέον ισχύ 12 ίππων και έξτρα ροπή 200 Nm. Όλοι οι κινητήρες συνεργάζονται με ένα κιβώτιο Steptronic Sport οκτώ σχέσεων, που περιλαμβάνει χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι και λειτουργία Sprint.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!