Γ.Δ.
1453.52 +1,28%
ACAG
+0,46%
6.59
CENER
-0,13%
7.51
CNLCAP
0,00%
7.9
DIMAND
-0,31%
9.58
OPTIMA
+3,11%
10.6
TITC
+2,31%
28.75
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,05%
1.49
ΑΒΕ
+3,21%
0.482
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-1,06%
0.93
ΑΛΜΥ
-1,07%
2.77
ΑΛΦΑ
+0,43%
1.638
ΑΝΔΡΟ
+0,59%
6.84
ΑΡΑΙΓ
-0,08%
12.25
ΑΣΚΟ
+0,38%
2.65
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,98%
5.66
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-0,79%
1.25
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,51%
1.68
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,59%
8.368
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,42%
11.46
ΔΟΜΙΚ
+0,54%
4.62
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,86%
0.346
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,43%
29.88
ΕΚΤΕΡ
+0,66%
4.59
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
+0,35%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+0,54%
8.31
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,58%
1.778
ΕΛΧΑ
+1,58%
1.934
ΕΝΤΕΡ
+0,26%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.158
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,44%
1.26
ΕΤΕ
+1,38%
7.664
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,70%
5.69
ΕΥΡΩΒ
+1,41%
2.018
ΕΧΑΕ
+0,79%
5.13
ΙΑΤΡ
+3,10%
1.665
ΙΚΤΙΝ
+0,91%
0.442
ΙΛΥΔΑ
+8,36%
1.685
ΙΝΚΑΤ
-0,40%
4.945
ΙΝΛΙΦ
+2,92%
4.94
ΙΝΛΟΤ
+1,24%
1.14
ΙΝΤΕΚ
+1,29%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
4.3
ΙΝΤΕΤ
+5,93%
1.34
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
3.51
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.585
ΚΟΡΔΕ
+5,88%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+3,07%
1.412
ΚΟΥΕΣ
+8,33%
5.98
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,36%
11.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,14%
1.43
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+1,91%
6.95
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-8,57%
0.32
ΛΕΒΠ
+3,57%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+3,40%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,38%
4.08
ΜΙΝ
+0,78%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,38%
26.7
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
-0,68%
0.725
ΜΠΕΛΑ
+0,42%
28.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,55%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,85%
38.04
ΝΑΚΑΣ
-2,05%
2.86
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.03
ΞΥΛΚ
-3,37%
0.287
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-7,88%
0.304
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+1,44%
24.6
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+1,35%
16.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,93%
0.9
ΟΤΕ
+0,56%
14.3
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.7
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,33%
3.973
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,63%
4.1
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,01%
4.505
ΡΕΒΟΙΛ
+1,58%
1.61
ΣΑΡ
+1,55%
11.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-1,32%
0.374
ΣΙΔΜΑ
-0,25%
1.975
ΣΠΕΙΣ
-3,02%
7.7
ΣΠΙ
+0,28%
0.722
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,61%
18.21
ΤΖΚΑ
-3,01%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,36%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,64%
0.372
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+1,27%
0.318
ΦΡΛΚ
-1,33%
4.08
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Η Ferrari SP48 Unica διαμορφώνεται με βάση τις επιθυμίες του αγοραστή

Η Ferrari SP48 Unica, αποκαλύφθηκε την Πέμπτη και εντάσσεται στο πιο αποκλειστικό γκρουπ σε ολόκληρη την παραγωγή του Maranello, το οποίο περιλαμβάνει μοναδικά, απόλυτα εξατομικευμένα αυτοκίνητα κατασκευασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές ενός και μόνο υποψήφιου αγοραστή και σχεδιασμένα με βάση τις δίκες του ατομικές απαιτήσεις.

Η SP48 Unica, που σχεδιάστηκε από το Ferrari Styling Center υπό τη διεύθυνση του Flavio Manzoni, Chief Design Officer, είναι μια διθέσια σπορ berlinetta που αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα F8 Tributo. Οι νέες γραμμές και η επιθετική του στάση το κάνουν άμεσα αναγνωρίσιμο σε σχέση με το αρχικό μοντέλο. Κεντρικό στοιχείο για την επίτευξη αυτού του αποτελέσματος ήταν ο επανασχεδιασμός των προβολέων και η αλλαγή θέσης των εισαγωγών αέρα των φρένων.

Βασική πτυχή του σχεδιασμού αυτού του αυτοκινήτου είναι η εκτεταμένη χρήση τεχνικών μοντελοποίησης και τρισδιάστατων πρωτοτύπων που επέτρεψαν στους σχεδιαστές του Ferrari Styling Center και στους μηχανικούς του Maranello να επανασχεδιάσουν πλήρως την μπροστινή μάσκα και τις εισαγωγές αέρα του κινητήρα. Αυτή η προηγμένη διαδικασία παραγωγής είχε ως αποτέλεσμα τις τρισδιάστατες γρίλιες δημιουργώντας μια αίσθηση απρόσκοπτης συνέχειας και ρευστότητας.

Η σχεδίαση της SP48 Unica εγγυάται ότι ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις ψύξης και την παροχή αεροδυναμικής ισορροπίας. Οι μεγαλύτερες αλλαγές σε σύγκριση με το στυλ του F8 Tributo περιλαμβάνουν τις εισαγωγές αέρα για τις ροές ψύξης για τον κινητήρα στον μπροστινό προφυλακτήρα και κάτω από την πίσω αεροτομή.

Παρόλο που η καμπίνα διατηρεί την τεχνική ταυτότητα του F8 Tributo σχολαστική εργασία εξέλιξης έγινε για να επιτευχθεί ο κατάλληλος συνδυασμός χρωμάτων και διακοσμήσεων που αντικατοπτρίζει την κομψή, σπορ και επιθετική προσωπικότητα της Ferrari SP48 Unica.

Ένα καλό παράδειγμα είναι το ειδικά αναπτυγμένο μαύρο Alcantara με διάτρητο λέιζερ που χρησιμοποιείται στα καθίσματα και στο μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης της καμπίνας

Σχεδιασμένη για έναν οδηγό που συμμετείχε σε κάθε βήμα της δημιουργίας της, η Ferrari SP48 Unica είναι μια ερμηνεία ενός αυθεντικού σπορ αυτοκινήτου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!