Γ.Δ.
820.31 -0,35%
CENER
-1,14%
2.6
CNLCAP
-1,23%
8
TITC
-0,36%
11.16
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.12
ΑΒΑΞ
-0,70%
0.71
ΑΒΕ
-0,51%
0.388
ΑΔΜΗΕ
-1,78%
1.876
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+2,40%
1.71
ΑΛΦΑ
+0,43%
0.8386
ΑΝΔΡΟ
+1,55%
6.55
ΑΝΕΚ
+4,10%
0.0635
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
-0,20%
5.05
ΑΣΚΟ
+0,97%
2.09
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
-4,43%
0.0841
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
0.924
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
0,00%
3.36
ΒΙΟΚΑ
-6,17%
1.52
ΒΙΟΣΚ
-0,78%
0.506
ΒΙΟΤ
-3,70%
0.26
ΒΙΣ
0,00%
0.77
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΒΥΤΕ
0,00%
2.9
ΓΕΒΚΑ
+0,85%
1.19
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,07%
9.26
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
-0,10%
5.195
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,13%
0.536
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.208
ΔΡΟΜΕ
-3,33%
0.29
ΕΒΡΟΦ
-11,89%
0.652
ΕΕΕ
+0,09%
21.12
ΕΚΤΕΡ
-0,21%
0.962
ΕΛΒΕ
0,00%
4.44
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-4,22%
0.386
ΕΛΙΝ
+1,50%
1.69
ΕΛΛ
-0,98%
15.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,12%
1.718
ΕΛΠΕ
-1,09%
6.33
ΕΛΣΤΡ
-3,06%
2.22
ΕΛΤΟΝ
-1,05%
1.89
ΕΛΧΑ
-0,58%
1.362
ΕΝΤΕΡ
-4,00%
3.84
ΕΠΙΛΚ
-7,69%
0.12
ΕΠΣΙΛ
-2,51%
5.44
ΕΣΥΜΒ
-2,39%
0.572
ΕΤΕ
+0,30%
2.961
ΕΥΑΠΣ
-1,15%
4.28
ΕΥΔΑΠ
-3,75%
7.18
ΕΥΠΙΚ
-0,26%
7.58
ΕΥΡΩΒ
-1,68%
0.88
ΕΧΑΕ
-0,74%
3.345
ΙΑΤΡ
-0,97%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,58%
0.514
ΙΛΥΔΑ
-2,24%
0.958
ΙΝΚΑΤ
+2,21%
2.085
ΙΝΛΙΦ
-3,83%
4.02
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
0.535
ΙΝΤΕΚ
+0,30%
3.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,99%
6.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.82
ΙΝΤΚΑ
-1,08%
1.282
ΚΑΜΠ
-1,02%
1.95
ΚΑΡΕΛ
-0,78%
256
ΚΕΚΡ
+0,39%
1.04
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
-2,08%
0.564
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
+1,06%
0.475
ΚΟΥΑΛ
+0,50%
0.402
ΚΟΥΕΣ
-2,34%
4.17
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.112
ΚΡΙ
-1,05%
5.68
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
+4,86%
0.388
ΛΑΜΔΑ
+0,61%
5.82
ΛΑΜΨΑ
+1,94%
21
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.826
ΛΕΒΚ
0,00%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
-2,44%
2
ΛΥΚ
+1,56%
1.63
ΜΑΘΙΟ
-3,85%
0.75
ΜΕΒΑ
-1,64%
2.4
ΜΕΝΤΙ
+2,07%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,00%
51
ΜΙΓ
+1,20%
0.0252
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,40%
17.65
ΜΟΝΤΑ
-6,90%
0.648
ΜΟΤΟ
-1,32%
1.875
ΜΟΥΖΚ
-4,76%
0.6
ΜΠΕΛΑ
-0,63%
14.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,02%
2.09
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,27%
1.885
ΜΠΤΚ
-15,67%
0.565
ΜΥΤΙΛ
+2,07%
14.29
ΝΑΚΑΣ
0,00%
1.93
ΝΑΥΠ
0,00%
1.16
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
+2,86%
0.198
ΞΥΛΠ
0,00%
0.226
ΟΛΘ
-0,40%
24.9
ΟΛΠ
0,00%
15.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
1.67
ΟΠΑΠ
+1,57%
14.24
ΟΤΕ
+0,98%
16.48
ΟΤΟΕΛ
+0,47%
8.59
ΠΑΙΡ
+2,53%
0.81
ΠΑΠ
-4,23%
2.49
ΠΕΙΡ
+0,15%
0.961
ΠΕΤΡΟ
-1,40%
5.62
ΠΛΑΘ
-1,41%
3.5
ΠΛΑΙΣ
-1,12%
3.52
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
-1,14%
1.305
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-2,94%
3.3
ΡΕΒΟΙΛ
-1,82%
1.08
ΣΑΡ
0,00%
6.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
-10,53%
0.017
ΣΕΝΤΡ
-3,08%
0.252
ΣΙΔΜΑ
-1,51%
1.96
ΣΠΕΙΣ
+1,08%
7.48
ΣΠΙ
0,00%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-2,91%
17.03
ΤΖΚΑ
0,00%
2.12
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
0,00%
0.49
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.05
ΦΡΙΓΟ
+1,05%
0.096
ΦΡΛΚ
-2,23%
3.07
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων στην ΕΕ

Το πρώτο τρίμηνο του 2022, το μερίδιο στην αγορά των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκε, αντιπροσωπεύοντας το 25,1% των συνολικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το πρώτο τρίμηνο του 2021 το ποσοστό ήταν 20,9%.

Οι συνολικές ταξινομήσεις νέων, ηλεκτρικά φορτιζόμενων οχημάτων, αυξήθηκαν επίσης κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους. Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία διπλασίασαν σχεδόν το μερίδιο τους στην αγορά, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι -τώρα αποτελούν το 10% του συνόλου των πωλήσεων- ξεπερνώντας τα plug-in υβριδικά, που αντιπροσωπεύουν το 8,9% της αγοράς στην ΕΕ. Από την άλλη πλευρά, τα οχήματα που κινούνται με ντίζελ και βενζίνη συνέχισαν να χάνουν μερίδιο αγοράς. Ωστόσο, οι ταξινομήσεις παραδοσιακών αυτοκινήτων με ορυκτά καύσιμα εξακολουθούν να κυριαρχούν στην αγορά, με συνδυασμένο μερίδιο 52,8%.

Οι ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους τροχιά

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2022, οι ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων σε ολόκληρη την ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους τροχιά, σημειώνοντας απότομη πτώση (-33,2%), φτάνοντας τις 378.009 μονάδες. Κατά συνέπεια, το μερίδιο αγοράς των αυτοκινήτων με ντίζελ συρρικνώθηκε κατά 5,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους. Όλες οι αγορές της ΕΕ κατέγραψαν σημαντικές απώλειες, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγάλων: Γαλλία (-44,1%), Ιταλία (-39,2%), Ισπανία (-30,8%) και Γερμανία (-20,2%).

Ομοίως, το μερίδιο αγοράς των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκε σημαντικά κατά την ίδια περίοδο – από 40,8% σε 36,0%. Παρά την πτώση αυτή, τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα παρέμειναν τα πιο δημοφιλή σε όγκο (808.039 μονάδες).

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 53,4%, φτάνοντας συνολικά τα 224.145 αυτοκίνητα. Πολλές αγορές της ΕΕ κατέγραψαν τριψήφια ποσοστιαία κέρδη, με τη Ρουμανία να σημειώνει την ισχυρότερη ανάπτυξη (+408,0%). Από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της περιοχής, η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη άνοδο (+110,3%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+42,7%) και τη Γερμανία (+29,3%). Η Ιταλία ήταν η μόνη αγορά της ΕΕ που σημείωσε πτώση στις πωλήσεις BEV (-14,9%).

Οι ταξινομήσεις plug-in υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (PHEV) μειώθηκαν κατά 5,3% σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Παρόλα αυτά, οι PHEV εξακολουθούν να διευρύνουν το συνολικό τους μερίδιο αγοράς λόγω της πτώσης των πωλήσεων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων. Οι επιδόσεις των PHEV διέφεραν στις τέσσερις βασικές αγορές της περιοχής: Γερμανία και Γαλλία σημείωσαν πτώση (-13,2% και -6,1% αντίστοιχα), ενώ η Ισπανία και η Ιταλία κατέγραψαν σταθερή ανάπτυξη (+46,3% και +18,9% αντίστοιχα).

Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα ο πιο κοινός τύπος καυσίμου μετά τη βενζίνη στην ΕΕ

Με 563.030 πωλήσεις αυτοκινήτων από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) ήταν ο πιο κοινός τύπος καυσίμου μετά τη βενζίνη σε όγκο στην ΕΕ, με αύξηση 5,3%. Με εξαίρεση την Ιταλία (-6,3%), όλες οι μεγάλες αγορές συνέβαλαν στη θετική απόδοση στην περιοχή. Οι πωλήσεις οχημάτων φυσικού αερίου (NGV) στην ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους τάση, σημειώνοντας νέα διψήφια πτώση (-56,0%), καθώς πολλές αγορές κατέγραψαν πτώση. Αντίθετα, τα οχήματα που κινούνται με υγραέριο σημείωσαν σημαντική αύξηση (+48,6%), μετρώντας 67.717 μονάδες εγγεγραμμένες στην ΕΕ. Αυτή η αύξηση οφείλεται κυρίως στα διψήφια ή και τριψήφια ποσοστιαία κέρδη και στις τέσσερις βασικές αγορές: Γερμανία (+287,7%), Γαλλία (+76,6%), Ισπανία (+41,5%) και Ιταλία (+17,3%).

Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία διπλασίασαν σχεδόν το μερίδιο αγοράς τους σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι – τώρα αποτελούν το 10% του συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων στην ΕΕ αναφέρει η ACEA. Τύποι καυσίμων νέων αυτοκινήτων: ηλεκτρικά με μπαταρία 10,0%, υβριδικά 25,1% και βενζίνη 36,0% μερίδιο αγοράς το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!