Γ.Δ.
1428.31 +0,30%
ACAG
+0,34%
5.92
CENER
+1,70%
9.58
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
-1,16%
8.5
NOVAL
+0,49%
2.688
OPTIMA
+3,17%
13
TITC
-3,10%
29.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-0,71%
1.396
ΑΒΕ
0,00%
0.433
ΑΔΜΗΕ
-0,92%
2.15
ΑΚΡΙΤ
-4,38%
0.765
ΑΛΜΥ
+0,75%
2.68
ΑΛΦΑ
-1,57%
1.478
ΑΝΔΡΟ
+1,86%
6.58
ΑΡΑΙΓ
-0,71%
11.2
ΑΣΚΟ
+4,47%
3.04
ΑΣΤΑΚ
+1,86%
6.58
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,46%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+3,48%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,85%
5.82
ΒΙΟΚΑ
-2,08%
2.35
ΒΙΟΣΚ
+2,36%
1.3
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-1,44%
1.37
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,41%
16.74
ΔΑΑ
-0,63%
7.95
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,36%
11.18
ΔΟΜΙΚ
-3,78%
3.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,69%
1.45
ΕΕΕ
+1,76%
32.38
ΕΚΤΕΡ
-0,48%
4.16
ΕΛΒΕ
-2,88%
5.05
ΕΛΙΝ
+1,32%
2.3
ΕΛΛ
+0,37%
13.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,40%
2.53
ΕΛΠΕ
-1,01%
7.86
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+0,84%
1.69
ΕΛΧΑ
-1,43%
1.796
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.126
ΕΠΣΙΛ
-2,44%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
1.265
ΕΤΕ
-0,37%
7.99
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.07
ΕΥΔΑΠ
-0,18%
5.5
ΕΥΡΩΒ
+2,76%
2.158
ΕΧΑΕ
-3,81%
4.675
ΙΑΤΡ
+0,66%
1.535
ΙΚΤΙΝ
+0,56%
0.3615
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.64
ΙΝΚΑΤ
-1,76%
5.01
ΙΝΛΙΦ
+1,69%
4.8
ΙΝΛΟΤ
+5,48%
1.154
ΙΝΤΕΚ
-0,35%
5.76
ΙΝΤΕΡΚΟ
-29,88%
3.38
ΙΝΤΕΤ
-1,28%
1.16
ΙΝΤΚΑ
-1,36%
3.255
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
334
ΚΕΚΡ
+6,61%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,32%
1.545
ΚΟΡΔΕ
+1,25%
0.486
ΚΟΥΑΛ
+4,93%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,58%
5.18
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,94%
10.75
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+0,90%
1.12
ΛΑΒΙ
-0,58%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,90%
6.62
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.91
ΛΕΒΚ
-2,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-2,56%
2.66
ΜΑΘΙΟ
-6,91%
0.808
ΜΕΒΑ
-1,82%
3.78
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.84
ΜΕΡΚΟ
+6,22%
44.4
ΜΙΓ
-0,27%
3.71
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+3,46%
25.14
ΜΟΝΤΑ
+2,10%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,69%
2.9
ΜΟΥΖΚ
-1,45%
0.68
ΜΠΕΛΑ
-0,07%
26.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,88%
3.39
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,83%
36.54
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.944
ΞΥΛΚ
-1,14%
0.261
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
+0,97%
20.8
ΟΛΠ
-1,54%
25.6
ΟΛΥΜΠ
+2,03%
2.51
ΟΠΑΠ
+0,98%
14.45
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.923
ΟΤΕ
+1,90%
13.92
ΟΤΟΕΛ
-1,71%
11.48
ΠΑΙΡ
0,00%
1.07
ΠΑΠ
-2,05%
2.39
ΠΕΙΡ
-0,78%
3.436
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
7.98
ΠΛΑΘ
-0,90%
3.85
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
-9,42%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-2,27%
1.12
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
-1,09%
4.55
ΡΕΒΟΙΛ
+2,82%
1.64
ΣΑΡ
+0,18%
10.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
+3,65%
0.341
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.65
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.68
ΣΠΙ
+3,57%
0.638
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.35
ΤΖΚΑ
0,00%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.24
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.915
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.625

Fiat: Το νέο Ε-Doblo έχει αυτονομία 280 χιλιόμετρα

Τα νέα Doblο και Ε-Doblo αποτελούν τη 5η γενιά του μοντέλου, το οποίο διαχρονικά προσφέρει κορυφαία επίπεδα πρακτικότητας, χωρητικότητας, αλλά και ευελιξίας στην κατηγορία του. Ειδικότερα το νέο Ε-Doblo αποτελεί το τέταρτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ιταλικής εταιρείας Fiat μετά το νέο 500, το E-Ducato και το E-Scudo.

Παράλληλα, η νέα πρόταση αντιπροσωπεύει ακόμα ένα βήμα στη στρατηγική της μάρκας ώστε από το 2024 κάθε νέο μοντέλο της να είναι αμιγώς ηλεκτρικό και από το 2027 το σύνολο της γκάμας της να αποτελείται από οχήματα μηδενικών ρύπων.

Το νέο E-Doblo εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 100kW (136 ίππων) και μια μπαταρία χωρητικότητας 50kWh που του εξασφαλίζει περισσότερα από 280 χιλιόμετρα αυτονομίας. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο χαρίζει στο νέο E-Doblo τελική 130χλμ./ώρα, ενώ άμεση είναι η επιτάχυνση χάρη στη σταθερή ροπή των 260Nm. Την ίδια στιγμή το μοντέλο χάρη στο σύστημα «Quick Charge Mode» έχει τη δυνατότητα φόρτισης με ισχύ έως και 100 kW, στοιχείο που του επιτρέπει να φορτίζει το 80% της μπαταρίας του σε μόλις 30 λεπτά.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας: Normal, Eco και Power με το κάθε ένα από αυτά να βελτιστοποιεί τη λειτουργία του αυτοκινήτου ανάλογα με τις συνθήκες. Ακόμα ένα στοιχείο που συμβάλει το E-Doblo να αποτελεί ένα 100% ηλεκτρικό όχημα χωρίς συμβιβασμούς, είναι το γεγονός ότι η μπαταρία δεν επηρεάζει στο ελάχιστο τον διαθέσιμο εσωτερικό χώρο, επιτρέποντας οι επιβατικές και επαγγελματικές εκδόσεις του μοντέλου να έχουν τον ίδιο ωφέλιμο όγκο με τις αντίστοιχες με συμβατικούς κινητήρες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!