Γ.Δ.
823.92 +0,09%
CENER
+1,90%
2.68
CNLCAP
-1,23%
8
TITC
-0,36%
11.16
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.12
ΑΒΑΞ
-2,10%
0.7
ΑΒΕ
-1,28%
0.385
ΑΔΜΗΕ
-1,05%
1.89
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+1,20%
1.69
ΑΛΦΑ
+1,37%
0.8464
ΑΝΔΡΟ
+1,55%
6.55
ΑΝΕΚ
0,00%
0.061
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
-0,79%
5.02
ΑΣΚΟ
-0,48%
2.06
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
-4,43%
0.0841
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
0.924
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
+1,34%
3.405
ΒΙΟΚΑ
-3,09%
1.57
ΒΙΟΣΚ
-0,98%
0.505
ΒΙΟΤ
+9,63%
0.296
ΒΙΣ
0,00%
0.77
ΒΟΣΥΣ
-4,59%
2.08
ΒΥΤΕ
-0,69%
2.88
ΓΕΒΚΑ
+0,85%
1.19
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,64%
9.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
-0,96%
5.15
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+3,02%
0.546
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.208
ΔΡΟΜΕ
-1,00%
0.297
ΕΒΡΟΦ
-2,70%
0.72
ΕΕΕ
+0,47%
21.2
ΕΚΤΕΡ
-0,83%
0.956
ΕΛΒΕ
0,00%
4.44
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-1,99%
0.395
ΕΛΙΝ
+3,30%
1.72
ΕΛΛ
-0,98%
15.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,35%
1.722
ΕΛΠΕ
-0,16%
6.39
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.29
ΕΛΤΟΝ
-1,05%
1.89
ΕΛΧΑ
+0,73%
1.38
ΕΝΤΕΡ
-1,00%
3.96
ΕΠΙΛΚ
-7,69%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
5.58
ΕΣΥΜΒ
-2,39%
0.572
ΕΤΕ
+1,05%
2.983
ΕΥΑΠΣ
-1,39%
4.27
ΕΥΔΑΠ
-3,49%
7.2
ΕΥΠΙΚ
+0,79%
7.66
ΕΥΡΩΒ
-1,10%
0.8852
ΕΧΑΕ
-1,34%
3.325
ΙΑΤΡ
-3,25%
1.49
ΙΚΤΙΝ
-2,13%
0.506
ΙΛΥΔΑ
-2,24%
0.958
ΙΝΚΑΤ
+2,45%
2.09
ΙΝΛΙΦ
-3,83%
4.02
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.54
ΙΝΤΕΚ
+2,13%
3.35
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,99%
6.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.82
ΙΝΤΚΑ
+0,77%
1.306
ΚΑΜΠ
-0,76%
1.955
ΚΑΡΕΛ
-0,78%
256
ΚΕΚΡ
+0,39%
1.04
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
-1,04%
0.57
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
-2,34%
0.459
ΚΟΥΑΛ
+1,75%
0.407
ΚΟΥΕΣ
+0,12%
4.275
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.112
ΚΡΙ
-2,44%
5.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
+4,86%
0.388
ΛΑΜΔΑ
+2,68%
5.94
ΛΑΜΨΑ
+1,94%
21
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.826
ΛΕΒΚ
0,00%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
-1,46%
2.02
ΛΥΚ
+2,18%
1.64
ΜΑΘΙΟ
-3,85%
0.75
ΜΕΒΑ
+1,64%
2.48
ΜΕΝΤΙ
-1,72%
2.85
ΜΕΡΚΟ
+2,00%
51
ΜΙΓ
-1,20%
0.0246
ΜΙΝ
-1,85%
0.53
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,56%
17.62
ΜΟΝΤΑ
-5,17%
0.66
ΜΟΤΟ
-2,37%
1.855
ΜΟΥΖΚ
-4,76%
0.6
ΜΠΕΛΑ
0,00%
14.35
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,93%
2.07
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.88
ΜΠΤΚ
-14,18%
0.575
ΜΥΤΙΛ
+2,86%
14.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
1.93
ΝΑΥΠ
+1,72%
1.18
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
+3,12%
0.1985
ΞΥΛΠ
0,00%
0.226
ΟΛΘ
-0,80%
24.8
ΟΛΠ
0,00%
15.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
1.67
ΟΠΑΠ
+1,85%
14.28
ΟΤΕ
0,00%
16.32
ΟΤΟΕΛ
+0,35%
8.58
ΠΑΙΡ
+2,53%
0.81
ΠΑΠ
-1,92%
2.55
ΠΕΙΡ
+0,92%
0.9684
ΠΕΤΡΟ
0,00%
5.7
ΠΛΑΘ
+1,41%
3.6
ΠΛΑΙΣ
-0,56%
3.54
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,76%
1.33
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-0,88%
3.37
ΡΕΒΟΙΛ
-2,73%
1.07
ΣΑΡ
0,00%
6.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.019
ΣΕΝΤΡ
-3,85%
0.25
ΣΙΔΜΑ
-2,51%
1.94
ΣΠΕΙΣ
-2,43%
7.22
ΣΠΙ
0,00%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-1,71%
17.24
ΤΖΚΑ
+1,42%
2.15
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+2,04%
0.5
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.095
ΦΡΛΚ
-2,39%
3.065
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Το ελληνικό Keraboss Super K πήρε άδεια κυκλοφορίας

Γεγονός είναι το πρώτο Ελληνικό αυτοκίνητο εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το ελληνικό κράτος.

Είναι το «KERABOSS SUPER K», το οποίο κατασκευάζει η ελληνική καινοτόμος εταιρεία KERABOSS CARS MANUFACTURING. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, που αναφέρεται ως όχημα ΜΟΙΚ (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής) γεγονός που το καθιστά σε μια ειδική κατηγορία οχημάτων.

«Άνοιξε ο δρόμος για ένα εγκεκριμένο πιστοποιημένο ελληνικό αυτοκίνητο» δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Μιχάλης Παπαδόπουλος στην εκδήλωση για την πρώτη παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα και έλαβε πινακίδες κυκλοφορίας, μετά από συντονισμένες δράσεις του αρμόδιου υπουργείου και της Περιφέρειας.

Επ’ ευκαιρία της σημερινής εκδήλωσης ο υφυπουργός Μεταφορών έστειλε ανοικτή πρόσκληση και στους Έλληνες του εξωτερικού οι οποίοι ασχολούνται με την κατασκευή αυτοκινήτου να επιστρέψουν στην Ελλάδα και να επιχειρήσουν, τώρα που το υπουργείο έχει δημιουργήσει το νομοθετικό πλαίσιο για αντίστοιχες πρωτοβουλίες. «Εμείς στηρίζουμε τέτοιες πρωτοβουλίες και θα είμαστε δίπλα σε όποια προσπάθεια υπάρξει», ανάφερε ο υφυπουργός.

Από την πλευρά του ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης σημείωσε ότι η σημερινή ημέρα είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της περιφέρειας και του αρμόδιου υπουργείου.

«Σήμερα μετά απο πολλά χρόνια δόθηκαν πινακίδες κυκλοφορίας, καθώς πλέον η περιφέρεια έχει δημιουργήσει όλα τα εργαλεία ώστε να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης, είτε σε ό,τι αφορά τις πινακίδες, είτε τις άδειες οδήγησης», επεσήμανε ο κ. Πατούλης.

Όπως το αναφέρει και η νομοθεσία του ΜΟΙΚ, το «KERABOSS SUPER K», δεν είναι μαζικής παραγωγής αυτοκίνητο, αλλά και ούτε και οικονομοτεχνικής ανάλυσης εργοστάσιο μαζικής παραγωγής. Μάλιστα αυτό το εγχείρημα έγινε πρώτη φορά στην Ελλάδα, όπως τονίστηκε στη σημερινή παρουσίαση στην Γενική Δ/νση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής (Λεωφόρος Μεσογείων 156, Χολαργός, 15510) παρουσία του υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου και του Περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη.

Μάλιστα είναι το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο που πήρε το 2022 πήρε πινακίδες για να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους και με τον τρόπο αυτό ανοίγει το δρόμο και για νέες πρωτοβουλίες Ελλήνων επιχειρηματιών. Αναφορικά τώρα με τα στάδια που πέρασαν, μέχρι να έλθει η ώρα της κυκλοφορίας για το πρώτο αυτοκίνητο ελληνικής κατασκευής τονίζονται τα εξής:

  • Το 2008 ξεκινήσε και ολοκλήρωσε την κατασκευή, των πλήρως λειτουργικών πρωτοτύπων οχημάτων.
  • Το 2014 εκδόθηκε το ΦΕΚ του υπουργείου Μεταφορών για την κατασκευή μας. Με την υπογραφή του υφυπουργού κυρίου Μιχάλη Παπαδόπουλου.
  • Το 2014 επίσης αιτήθηκε στο υπουργείο Οικονομικών, για κατάλληλη νομοθετική – φορολογική ρύθμιση για τα οχήματα, ώστε να μπορεί να εκδώσει το υπουργείο Μεταφορών τις πινακίδες κυκλοφορίας.
  • Αυτό το αίτημα από το 2014, ολοκληρώθηκε στις 23/09/2021, με την δημοσίευση των κατάλληλων διατάξεων και στις 31/12/2021, με την έκδοση της απόφασης του υπουργείου οικονομικών.
  • Τέλος η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε τις πινακίδες το 2022.

Αναφορικά με το «KERABOSS SUPER K», προσφέρεται σε εκδόσεις 2 και 4 θέσεων. Μάλιστα φέρει κινητήρα 1000 κυβικών εκατοστών απόδοσης 72 ίππων. Εχει μήκος 3375mm, πλάτος 1560mm και ύψος 1590mm και είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας.

Ο κατασκευαστικός του τρόπος και τα υλικά του, το καθιστούν κατάλληλο όχημα για τα νησιά και τους επαγγελματίες των rent a car, όπως τονίστηκε. Τα υλικά κατασκευής, όπως π.χ το πολυεστερικό αμάξωμα, το γαλβανιζε σασί, μένουν σχεδόν αλώβητα από το αλάτι της θάλασσας και ζουν σχεδόν για πάντα, με μια μικρή συντήρηση, αναφέρει η εταιρία.

Αγωνία τώρα των κατασκευαστών είναι να καταφέρουν να μπουν σε πρόγραμμα του αναπτυξιακού, προκειμένου η ελληνική εταιρία να μπορέσει να έχει κονδύλια εξέλιξης, αλλά και να μπορέσει να περιορίσει τα μεγάλα κόστη που συνεπάγονται στην κατασκευή του. Σε κάθε περίπτωση, όπως τονίστηκε στόχος της εταιρίας είναι οι πωλήσεις 70 και πλέον οχημάτων το χρόνο.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!