Γ.Δ.
878.76 0,00%
CENER
0,00%
2.92
CNLCAP
0,00%
8
DIMAND
0,00%
14.704
TITC
0,00%
12.18
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.52
ΑΒΑΞ
0,00%
0.82
ΑΒΕ
0,00%
0.479
ΑΔΜΗΕ
0,00%
1.872
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.45
ΑΛΜΥ
0,00%
1.82
ΑΛΦΑ
0,00%
0.9432
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.25
ΑΝΔΡΟΔ
0,00%
0.0015
ΑΝΕΚ
0,00%
0.075
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
0,00%
5.35
ΑΣΚΟ
0,00%
2.06
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.4
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
5.1
ΑΤΤ
0,00%
0.082
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
0.94
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.228
ΒΙΟ
0,00%
3.79
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.55
ΒΙΟΣΚ
0,00%
0.629
ΒΙΟΤ
0,00%
0.34
ΒΙΣ
0,00%
0.82
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΒΥΤΕ
0,00%
3.325
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.23
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
9.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.08
ΔΕΗ
0,00%
5.975
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.648
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.23
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.315
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.846
ΕΕΕ
0,00%
24.17
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.476
ΕΛΙΝ
0,00%
1.64
ΕΛΛ
0,00%
15.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.866
ΕΛΠΕ
0,00%
6.45
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.5
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.81
ΕΛΧΑ
0,00%
1.48
ΕΝΤΕΡ
0,00%
4.06
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.138
ΕΠΣΙΛ
0,00%
5.88
ΕΣΥΜΒ
0,00%
0.686
ΕΤΕ
0,00%
3.35
ΕΥΑΠΣ
0,00%
4.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
7.98
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
0.96
ΕΧΑΕ
0,00%
3.3
ΙΑΤΡ
0,00%
1.545
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.54
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.17
ΙΝΚΑΤ
0,00%
2.25
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.02
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.6
ΙΝΤΕΚ
0,00%
3.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.55
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.8
ΙΝΤΚΑ
0,00%
1.8
ΚΑΜΠ
0,00%
2.05
ΚΑΡΕΛ
0,00%
268
ΚΕΚΡ
0,00%
1.056
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.54
ΚΛΜ
0,00%
0.588
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.51
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.39
ΚΟΥΕΣ
0,00%
4.22
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.212
ΚΡΙ
0,00%
5.96
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.67
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.11
ΛΑΒΙ
0,00%
0.75
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.29
ΛΑΜΨΑ
0,00%
22
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.015
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.2
ΛΥΚ
0,00%
1.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.8
ΜΕΒΑ
0,00%
2.5
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.12
ΜΕΡΚΟ
0,00%
50
ΜΙΓ
0,00%
0.0271
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
17.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.678
ΜΟΤΟ
0,00%
2.18
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.622
ΜΠΕΛΑ
0,00%
15.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.15
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.515
ΜΥΤΙΛ
0,00%
15.83
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.08
ΝΑΥΠ
0,00%
1.05
ΞΥΛΚ
0,00%
0.212
ΞΥΛΠ
0,00%
0.27
ΟΛΘ
0,00%
25.5
ΟΛΠ
0,00%
16
ΟΛΥΜΠ
0,00%
1.785
ΟΠΑΠ
0,00%
13.24
ΟΤΕ
0,00%
16.54
ΟΤΟΕΛ
0,00%
9.5
ΠΑΙΡ
0,00%
0.77
ΠΑΠ
0,00%
2.59
ΠΕΙΡ
0,00%
1.0725
ΠΕΤΡΟ
0,00%
5.5
ΠΛΑΘ
0,00%
4.18
ΠΛΑΙΣ
0,00%
3.6
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.9
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.175
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
0,00%
3.31
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.3
ΣΑΡ
0,00%
6.73
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.031
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.27
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.08
ΣΠΕΙΣ
0,00%
8.3
ΣΠΙ
0,00%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.174
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
16.91
ΤΖΚΑ
0,00%
2.17
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
0,00%
0.514
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.3
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.117
ΦΡΛΚ
0,00%
3.17
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.54
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Η Citroen αποκάλυψε τα νέα e-C4X και C4X

Η Citroen αποκάλυψε τα νέα e-C4X και C4X, τα οποία διαθέτουν ξεχωριστή σχεδιαστική προσέγγιση. Ακολουθώντας τα βήματα του ολοκαίνουργιου Citroen C5X, η σχεδίαση τολμά να αμφισβητήσει τους παραδοσιακούς ορισμούς των compact αμαξωμάτων, προσφέροντας σχεδιαστικό «μίγμα» που συνδυάζει την κομψή σιλουέτα ενός fastback, με τη μοντέρνα διάθεση ενός SUV και τη διαχρονική φινέτσα και ευρυχωρία ενός sedan μοντέλου.

Με μήκος 4,60μ τα νέα μοντέλα τοποθετούνται στη γκάμα της Citroen ανάμεσα στα C4C-Cross και C5X. Το μεταξόνιο των 2.670 χιλιοστών είναι ίδιο με το C4C-Cross, καθώς και τα δύο βασίζονται στην πλατφόρμα CMP της εταιρείας. Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29 Cd, η αεροδυναμική απόδοση έχει βελτιστοποιηθεί, κάτι που προσφέρει όφελος και στην αυτονομία, αλλά και την οικονομία του καυσίμου. Η διαμόρφωση του πίσω μέρους κρύβει έξυπνα τις διαστάσεις του αμαξώματος και ιδιαίτερα το μήκος, χάρη στο οποίο ο χώρος των αποσκευών είναι 510 λίτρα. Χαρακτηριστικά είναι τα νέα πίσω led φώτα που τοποθετούνται εκατέρωθεν του ανοίγματος του πορτμπαγκάζ και περνούν μέσα από τις σμιλεμένες γραμμές της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Στο εσωτερικό των νέων Citroen e-C4 X και C4 X, οι οδηγοί και οι επιβάτες θα απολαμβάνουν αίσθηση ηρεμίας, άνεσης και ευρυχωρίας. Οι πίσω επιβάτες μάλιστα θα έχουν στη διάθεσή τους για τα γόνατα 198 χιλιοστά και μεγαλύτερη κλίση στην πλάτη του καθίσματος που είναι πλέον 27 μοίρες.

Με έως και 20 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης υπάρχουν κάτω από την «ομπρέλα» του ADAS, όπως το αυτόματο φρενάρισμα και ειδοποίηση κινδύνου, αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 με Adaptive Cruise Control που αναλαμβάνει και τη στάση, αλλά και την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου στο μποτιλιάρισμα. Υπάρχει επίσης σύστημα παρακολούθησης της κόπωσης του οδηγού, προειδοποίηση για την ακούσια αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας και έξυπνους προβολείς αυτόματης ενεργοποίησης.

Για το αμιγώς ηλεκτρικό e-C4 X, η Citroën έχει προβλέψει να το εφοδιάσει με κορυφαία τεχνολογία σε ότι έχει να κάνει με τη φόρτιση. Προσφέρει 8ετή εγγύηση (ή 160.000 χιλιόμετρα) για την καλή λειτουργία της μπαταρίας του αυτοκινήτου, διασφαλίζοντας το 70% της χωρητικότητας των 50kWh της. Χάρη στην τεχνολογία των 400V, η γρήγορη φόρτιση είναι πραγματικά κορυφαίου επιπέδου. Στο 80% η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει μόλις σε 30 λεπτά της ώρας, χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC 100 kW.

Από την άλλη το νέο C4 X θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και diesel. Τα υπερτροφοδοτούμενα PureTech και BlueHDi σύνολα, θα έχουν απόδοση ισχύος από 100 έως 130 ίππους και μετάδοση με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων ή αυτόματο 8 σχέσεων,

Τα νέα μοντέλα θα κατασκευαστούν αποκλειστικά στην Ευρώπη, στις εγκαταστάσεις της Stellantis, στο Villaverde της Μαδρίτης στην Ισπανία, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2023.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!