Γ.Δ.
1440.89 -0,54%
ACAG
-0,61%
6.56
CENER
-1,32%
7.47
CNLCAP
+7,91%
7.5
DIMAND
-0,10%
9.67
OPTIMA
-1,31%
10.52
TITC
-0,35%
28.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,40%
1.478
ΑΒΕ
-3,85%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,90%
2.21
ΑΚΡΙΤ
+4,35%
0.96
ΑΛΜΥ
-0,89%
2.775
ΑΛΦΑ
-0,03%
1.6265
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,08%
12.29
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+2,19%
7.48
ΑΤΕΚ
-9,52%
0.342
ΑΤΡΑΣΤ
+1,00%
8.1
ΑΤΤ
-1,78%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,92%
5.62
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+4,08%
1.275
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.26
ΔΑΑ
-0,52%
8.414
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+0,26%
11.39
ΔΟΜΙΚ
-0,99%
4.5
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,01%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-0,59%
1.68
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+5,04%
4.585
ΕΛΒΕ
+2,46%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.41
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,96%
2.57
ΕΛΠΕ
+0,54%
8.325
ΕΛΣΤΡ
-0,40%
2.47
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.848
ΕΛΧΑ
-1,03%
1.93
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
+4,46%
0.164
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
+0,80%
1.255
ΕΤΕ
-0,47%
7.62
ΕΥΑΠΣ
+0,92%
3.28
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.72
ΕΥΡΩΒ
-0,30%
2.011
ΕΧΑΕ
-0,39%
5.11
ΙΑΤΡ
0,00%
1.64
ΙΚΤΙΝ
-0,34%
0.4455
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.6
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
+0,70%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,16%
6.24
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
+2,75%
1.31
ΙΝΤΚΑ
-0,43%
3.51
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,58%
1.56
ΚΕΠΕΝ
+4,00%
2.08
ΚΛΜ
+0,32%
1.57
ΚΟΡΔΕ
-0,38%
0.524
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.362
ΚΟΥΕΣ
-0,54%
5.56
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,90%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,40%
1.45
ΛΑΒΙ
+0,24%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-1,01%
6.85
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
-3,51%
1.1
ΛΕΒΚ
+1,70%
0.358
ΛΕΒΠ
-2,72%
0.358
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,84%
2.74
ΜΑΘΙΟ
-0,94%
1.05
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+0,34%
2.96
ΜΕΡΚΟ
-0,87%
45.8
ΜΙΓ
+0,76%
3.98
ΜΙΝ
-2,31%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,69%
26.82
ΜΟΝΤΑ
-0,66%
3
ΜΟΤΟ
-0,67%
2.98
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,21%
28.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-1,53%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,31%
37.8
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,48%
1.04
ΞΥΛΚ
-0,67%
0.295
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-22,70%
0.252
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-1,41%
24.55
ΟΛΥΜΠ
-0,70%
2.85
ΟΠΑΠ
-0,54%
16.49
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,68%
0.884
ΟΤΕ
-0,14%
14.26
ΟΤΟΕΛ
-0,62%
12.78
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,03%
3.959
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.62
ΠΛΑΘ
-0,74%
4.01
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-2,67%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,20%
4.51
ΡΕΒΟΙΛ
-0,61%
1.62
ΣΑΡ
-0,34%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,57%
0.0425
ΣΕΝΤΡ
+1,06%
0.382
ΣΙΔΜΑ
-0,99%
2
ΣΠΕΙΣ
+3,95%
7.9
ΣΠΙ
0,00%
0.74
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,33%
18.17
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,35%
1.724
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,40%
0.304
ΦΡΛΚ
-1,80%
4.1
ΧΑΙΔΕ
+0,75%
0.675

Η Citroen αποκάλυψε τα νέα e-C4X και C4X

Η Citroen αποκάλυψε τα νέα e-C4X και C4X, τα οποία διαθέτουν ξεχωριστή σχεδιαστική προσέγγιση. Ακολουθώντας τα βήματα του ολοκαίνουργιου Citroen C5X, η σχεδίαση τολμά να αμφισβητήσει τους παραδοσιακούς ορισμούς των compact αμαξωμάτων, προσφέροντας σχεδιαστικό «μίγμα» που συνδυάζει την κομψή σιλουέτα ενός fastback, με τη μοντέρνα διάθεση ενός SUV και τη διαχρονική φινέτσα και ευρυχωρία ενός sedan μοντέλου.

Με μήκος 4,60μ τα νέα μοντέλα τοποθετούνται στη γκάμα της Citroen ανάμεσα στα C4C-Cross και C5X. Το μεταξόνιο των 2.670 χιλιοστών είναι ίδιο με το C4C-Cross, καθώς και τα δύο βασίζονται στην πλατφόρμα CMP της εταιρείας. Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29 Cd, η αεροδυναμική απόδοση έχει βελτιστοποιηθεί, κάτι που προσφέρει όφελος και στην αυτονομία, αλλά και την οικονομία του καυσίμου. Η διαμόρφωση του πίσω μέρους κρύβει έξυπνα τις διαστάσεις του αμαξώματος και ιδιαίτερα το μήκος, χάρη στο οποίο ο χώρος των αποσκευών είναι 510 λίτρα. Χαρακτηριστικά είναι τα νέα πίσω led φώτα που τοποθετούνται εκατέρωθεν του ανοίγματος του πορτμπαγκάζ και περνούν μέσα από τις σμιλεμένες γραμμές της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Στο εσωτερικό των νέων Citroen e-C4 X και C4 X, οι οδηγοί και οι επιβάτες θα απολαμβάνουν αίσθηση ηρεμίας, άνεσης και ευρυχωρίας. Οι πίσω επιβάτες μάλιστα θα έχουν στη διάθεσή τους για τα γόνατα 198 χιλιοστά και μεγαλύτερη κλίση στην πλάτη του καθίσματος που είναι πλέον 27 μοίρες.

Με έως και 20 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης υπάρχουν κάτω από την «ομπρέλα» του ADAS, όπως το αυτόματο φρενάρισμα και ειδοποίηση κινδύνου, αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 με Adaptive Cruise Control που αναλαμβάνει και τη στάση, αλλά και την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου στο μποτιλιάρισμα. Υπάρχει επίσης σύστημα παρακολούθησης της κόπωσης του οδηγού, προειδοποίηση για την ακούσια αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας και έξυπνους προβολείς αυτόματης ενεργοποίησης.

Για το αμιγώς ηλεκτρικό e-C4 X, η Citroën έχει προβλέψει να το εφοδιάσει με κορυφαία τεχνολογία σε ότι έχει να κάνει με τη φόρτιση. Προσφέρει 8ετή εγγύηση (ή 160.000 χιλιόμετρα) για την καλή λειτουργία της μπαταρίας του αυτοκινήτου, διασφαλίζοντας το 70% της χωρητικότητας των 50kWh της. Χάρη στην τεχνολογία των 400V, η γρήγορη φόρτιση είναι πραγματικά κορυφαίου επιπέδου. Στο 80% η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει μόλις σε 30 λεπτά της ώρας, χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC 100 kW.

Από την άλλη το νέο C4 X θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και diesel. Τα υπερτροφοδοτούμενα PureTech και BlueHDi σύνολα, θα έχουν απόδοση ισχύος από 100 έως 130 ίππους και μετάδοση με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων ή αυτόματο 8 σχέσεων,

Τα νέα μοντέλα θα κατασκευαστούν αποκλειστικά στην Ευρώπη, στις εγκαταστάσεις της Stellantis, στο Villaverde της Μαδρίτης στην Ισπανία, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2023.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!