Γ.Δ.
1441.16 -0,52%
ACAG
-0,61%
6.56
CENER
-1,32%
7.47
CNLCAP
+7,91%
7.5
DIMAND
+0,41%
9.72
OPTIMA
-0,94%
10.56
TITC
-0,18%
28.15
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,13%
1.482
ΑΒΕ
0,00%
0.494
ΑΔΜΗΕ
-0,90%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,17%
0.9
ΑΛΜΥ
+0,36%
2.81
ΑΛΦΑ
-1,32%
1.6055
ΑΝΔΡΟ
+1,47%
6.9
ΑΡΑΙΓ
-0,65%
12.22
ΑΣΚΟ
0,00%
2.65
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,57%
5.64
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.225
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,46%
16.2
ΔΑΑ
-0,52%
8.414
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,70%
11.28
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.545
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,29%
0.35
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.69
ΕΕΕ
+0,07%
29.52
ΕΚΤΕΡ
+4,01%
4.54
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
-3,73%
2.32
ΕΛΛ
+1,06%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,16%
2.565
ΕΛΠΕ
0,00%
8.28
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.872
ΕΛΧΑ
-0,82%
1.934
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.157
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.23
ΕΤΕ
-1,44%
7.546
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-1,21%
1.9925
ΕΧΑΕ
-0,39%
5.11
ΙΑΤΡ
+2,13%
1.675
ΙΚΤΙΝ
+2,46%
0.458
ΙΛΥΔΑ
-0,94%
1.585
ΙΝΚΑΤ
-0,90%
4.955
ΙΝΛΙΦ
+0,21%
4.79
ΙΝΛΟΤ
+1,05%
1.152
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.22
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.38
ΙΝΤΕΤ
+1,18%
1.29
ΙΝΤΚΑ
-1,84%
3.46
ΚΑΜΠ
+1,48%
2.74
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.585
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,60%
1.59
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-1,88%
1.354
ΚΟΥΕΣ
-0,54%
5.56
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.43
ΛΑΒΙ
+0,47%
0.85
ΛΑΜΔΑ
-0,58%
6.88
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.14
ΛΕΒΚ
-9,09%
0.32
ΛΕΒΠ
-12,50%
0.322
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,71%
2.84
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.06
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.95
ΜΕΡΚΟ
+1,73%
47
ΜΙΓ
0,00%
3.95
ΜΙΝ
0,00%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,61%
26.84
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.035
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,07%
28.36
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,63%
38.06
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,48%
1.04
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.326
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
-0,20%
24.85
ΟΛΥΜΠ
+1,74%
2.92
ΟΠΑΠ
-0,24%
16.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,14%
0.888
ΟΤΕ
0,00%
14.28
ΟΤΟΕΛ
+0,31%
12.9
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,83%
3.967
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.62
ΠΛΑΘ
+0,37%
4.055
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
-0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,11%
4.365
ΡΕΒΟΙΛ
-0,31%
1.625
ΣΑΡ
+0,34%
11.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-1,59%
0.372
ΣΙΔΜΑ
-1,73%
1.985
ΣΠΕΙΣ
+2,11%
7.76
ΣΠΙ
0,00%
0.74
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,06%
18.12
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,58%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.318
ΦΡΛΚ
-0,36%
4.16
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.67

To νέο ηλεκτρικό Fiat 500 έχει το απόλυτο 10 στις δοκιμές του Green NCAP

Με 5 αστέρια και το απόλυτο 10 στα 10 και στις τρεις επιμέρους κατηγορίες αξιολόγησης κατάφερε να βραβευτεί το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500 στις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού Green NCAP.

Από το 2019 ο ανεξάρτητος Ευρωπαϊκός οργανισμός Green NCAP προωθεί την εξέλιξη αυτοκινήτων που είναι «καθαρά», διαχειρίζονται με αποδοτικό τρόπο την ενέργεια και έχουν το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα.

Βασικοί στόχοι του οργανισμού είναι η βελτίωση της ποιότητας του αέρα, η ελαχιστοποίηση των πόρων που απαιτούν τα επιβατικά μέσα μεταφοράς και η μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου.

Συγκεκριμένα, εκτός από τις δοκιμές που αφορούν στην έκλυση βλαβερών αερίων, που, ως ηλεκτρικό, αναμενόμενα έλαβε τη μέγιστη βαθμολογία, το 500 κατάφερε να εντυπωσιάσει και με τη συνολικότερη αποδοτικότητα του χάρη στο προηγμένο σύστημα ηλεκτροκίνησης που χρησιμοποιεί, αλλά και το συγκρατημένο βάρος του.

Παρά την απόδοση των 118 ίππων και τις πολύ καλές επιδόσεις (0-50χλμ/ώρα σε 3,1δλ., 0-100χλμ./ώρα σε 9δλ., τελική ταχύτητα 150χλμ./ώρα), το 500 διατηρεί και μια εντυπωσιακή αυτονομία που φτάνει τα 320χλμ. σε μικτές συνθήκες στον κύκλο WLTP και έως τα 460χλμ. σε αμιγώς αστικές συνθήκες.

Παράλληλα, το ενσωματωμένο σύστημα φόρτισης 85kW έχει τη δυνατότητα το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της FIAT να μπορεί να ανακτήσει ικανή ενέργεια για 50χλμ. με μόλις 5 λεπτά φόρτισης, ενώ σε 35 λεπτά ολοκληρώνεται η διαδικασία φόρτισης 0-80%.

Επίσης, χάρη στην προηγμένη αρχιτεκτονική του αποτελεί ήδη την ιδανική βάση για την εξέλιξη καινοτόμων εφαρμογών, όπως τα δίκτυα V2G (Vehicle-to Grid) και η επαγωγική φόρτιση που αναμένεται στο μέλλον να συμβάλλουν περεταίρω στη βελτίωση της ηλεκτροκίνησης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!