Γ.Δ.
1452.28 +0,44%
ACAG
0,00%
5.88
CENER
+0,91%
9.94
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
+0,12%
8.56
NOVAL
+1,18%
2.74
OPTIMA
+0,50%
12.02
TITC
+0,81%
30.95
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
-0,54%
1.468
ΑΒΕ
-2,38%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.31
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
+0,55%
2.765
ΑΛΦΑ
+2,44%
1.68
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,66%
12.1
ΑΣΚΟ
-1,71%
2.87
ΑΣΤΑΚ
+0,58%
6.98
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.54
ΑΤΤ
-7,58%
12.8
ΑΤΤΙΚΑ
-0,78%
2.53
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,81%
6.09
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.22
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-2,44%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-0,93%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,23%
17.54
ΔΑΑ
+0,96%
7.986
ΔΑΙΟΣ
+3,66%
3.4
ΔΕΗ
-1,43%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-3,92%
3.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,61%
0.329
ΕΒΡΟΦ
-0,66%
1.51
ΕΕΕ
+2,67%
32.32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.15
ΕΛΒΕ
0,00%
5.35
ΕΛΙΝ
-2,51%
2.33
ΕΛΛ
+0,36%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,39%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,84%
7.665
ΕΛΣΤΡ
-0,86%
2.3
ΕΛΤΟΝ
+0,46%
1.75
ΕΛΧΑ
-0,42%
1.878
ΕΝΤΕΡ
+1,14%
8.01
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,78%
1.28
ΕΤΕ
-1,43%
7.87
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.77
ΕΥΡΩΒ
+1,01%
2.096
ΕΧΑΕ
+0,72%
4.87
ΙΑΤΡ
+3,13%
1.65
ΙΚΤΙΝ
+1,74%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,22%
4.98
ΙΝΛΙΦ
+2,48%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+0,95%
1.276
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
6.02
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,52%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+1,21%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-0,29%
3.42
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+6,38%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
+0,64%
1.57
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.508
ΚΟΥΑΛ
-0,67%
1.182
ΚΟΥΕΣ
+0,76%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-0,46%
1.09
ΛΑΒΙ
-2,95%
0.92
ΛΑΜΔΑ
+1,78%
7.43
ΛΑΜΨΑ
-1,11%
35.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.318
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.43
ΛΟΥΛΗ
+2,64%
2.72
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.852
ΜΕΒΑ
+1,03%
3.94
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
42
ΜΙΓ
-1,29%
3.83
ΜΙΝ
+5,88%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,48%
22.62
ΜΟΝΤΑ
+4,43%
3.3
ΜΟΤΟ
-0,36%
2.74
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,80%
25.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,58%
3.47
ΜΠΡΙΚ
+1,84%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,27%
36.7
ΝΑΚΑΣ
+0,74%
2.72
ΝΑΥΠ
-0,81%
0.982
ΞΥΛΚ
+1,44%
0.281
ΞΥΛΠ
0,00%
0.492
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
-1,29%
26.7
ΟΛΥΜΠ
-1,58%
2.49
ΟΠΑΠ
+0,77%
15.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,01%
0.9
ΟΤΕ
+0,43%
14.1
ΟΤΟΕΛ
-1,67%
11.76
ΠΑΙΡ
+1,34%
1.135
ΠΑΠ
+0,83%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,58%
3.728
ΠΕΤΡΟ
-0,93%
8.48
ΠΛΑΘ
+0,39%
3.83
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.238
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+1,00%
5.05
ΡΕΒΟΙΛ
+0,76%
1.98
ΣΑΡ
+0,18%
11.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-2,64%
1.66
ΣΠΕΙΣ
+3,03%
6.8
ΣΠΙ
-1,76%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
+0,31%
19.35
ΤΖΚΑ
0,00%
1.47
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,74%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
+0,89%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,89%
3.955
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Αναβαθμίσεις μοντέλων BMW από το φθινόπωρο του 2022

Μόλις μερικές εβδομάδες μετά το λανσάρισμά της στην αγορά, η νέα ηλεκτρική BMW X1, αναμένεται να κυκλοφορήσει στο δρόμο για πρώτη φορά τον ερχόμενο Νοέμβριο. Μαζί λανσάρονται επίσης δύο plug-in υβριδικά μοντέλα και δύο ακόμα εκδόσεις της νέας BMW X1 με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η ηλεκτρική BMW iX1 xDrive30 που λανσαρίστηκε πριν λίγες εβδομάδες είναι το πρώτο, τετρακίνητο ηλεκτρικό όχημα της μάρκας. Δύο πλήρως ενσωματωμένες μονάδες e-drive στον εμπρός και τον πίσω άξονα, παράγουν συνδυασμένη ισχύ 313 ίππων, με την ροπή να φθάνει τα 494 Nm. Επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 417 και 440 χιλιομέτρων.

Στην γκάμα υπάρχουν δύο plug-in υβριδικά μοντέλα. Το πρώτο είναι η BMW X1 xDrive30e και η δεύτερη η BMW X1 xDrive25e. Οι δύο νέες εκδόσεις διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt. Τα plug-in υβριδικά συστήματα αποτελούνται το καθένα από μία εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα e-drive, που επενεργεί στους πίσω τροχούς και σε έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω του 7-τάχυτου κιβωτίου Steptronic με διπλό συμπλέκτη. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης πέμπτης γενιάς, που είναι επίπεδα τοποθετημένες στο πάτωμα του οχήματος, διαθέτουν ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 14.2 kWh επιτρέποντας ηλεκτρική αυτονομία 76 – 88 χιλιομέτρων.

Υπάρχουν και οι εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Είναι η έκδοση BMW X1 sDrive20i (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 6.6λτ./100 χλμ) και η BMW X1 xDrive20d (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 5.4λτ./100 χλμ). Το πρώτο μοντέλο διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο 7-τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη, που λειτουργεί ως μίζα – γεννήτρια και δύναται αφενός να ανακουφίζει, αφετέρου να υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το σύστημα αποδίδει συνολικά 170 ίππους και μέγιστη ροπή 280 Nm, με την επιτάχυνση από 0-100χλμ/ώρα να έρχεται σε 8,3 δευτερόλεπτα.

Η άλλη έκδοση είναι ένας 4-κύλινδρος diesel και η ήπια υβριδική τεχνολογία χαρίζουν στην BMW X1 xDrive20d μέγιστη ισχύ 163 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100χλμ σε μόλις 8,6 δευτερόλεπτα.

Μαζί με την BMW X1 τους επόμενους μήνες θα λανσαριστεί η BMW i 4 eDrive 35 που θα αποτελέσει το νέο βασικό μοντέλο στη γκάμα του αμιγώς ηλεκτρικού Gran Coupé στη πολυτελή μεσαία κατηγορία. Μία εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα κίνησης που αποδίδει ισχύ 286 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm, η κίνηση δίνεται στον πίσω άξονα και επιτρέπει επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία στον επίσημο κύκλο WLTP φτάνει τα 483 χιλιόμετρα.

Τέλος, τη ίδια περίοδο θα λανσαριστεί και η BMW 216i Active. Τροφοδοτείται από έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων που παράγει μέγιστη ισχύ 90 kW/122 ίππων και μέγιστη ροπή 230 Nm. Η ισχύς του κινητήρα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω του 7-τάχυτου κιβωτίου Steptronic με διπλό συμπλέκτη στάνταρ. Η νέα BMW 216i Active Tourer ολοκληρώνει το σπριντ 0 – 100 χλμ/ώρα σε 10,3 δεύτερα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!