Γ.Δ.
1419.21 +0,11%
ACAG
+0,46%
6.58
CENER
+1,54%
7.24
CNLCAP
0,00%
7.5
DIMAND
-0,20%
9.9
OPTIMA
+1,14%
7.99
TITC
-1,13%
26.25
ΑΑΑΚ
0,00%
8.1
ΑΒΑΞ
-0,12%
1.608
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
+0,22%
2.29
ΑΚΡΙΤ
-1,09%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.69
ΑΛΦΑ
-0,61%
1.638
ΑΝΔΡΟ
+1,74%
7.02
ΑΡΑΙΓ
-0,16%
12.5
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
+0,25%
8.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-1,38%
7.15
ΑΤΤ
0,00%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,54%
5.63
ΒΙΟΚΑ
+1,88%
2.71
ΒΙΟΣΚ
+2,01%
1.27
ΒΙΟΤ
0,00%
0.338
ΒΙΣ
0,00%
0.238
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.795
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,48%
16.88
ΔΑΑ
-0,58%
8.53
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
+0,96%
11.57
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.353
ΕΒΡΟΦ
+1,68%
1.82
ΕΕΕ
+0,10%
29.4
ΕΚΤΕΡ
+1,02%
3.98
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.65
ΕΛΛ
+1,30%
15.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.62
ΕΛΠΕ
-0,70%
8.46
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.55
ΕΛΤΟΝ
-1,00%
1.98
ΕΛΧΑ
+0,71%
1.984
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-0,21%
9.48
ΕΣΥΜΒ
+1,61%
1.265
ΕΤΕ
-0,55%
7.3
ΕΥΑΠΣ
+0,58%
3.46
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.97
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
1.777
ΕΧΑΕ
+0,55%
5.48
ΙΑΤΡ
+2,01%
1.78
ΙΚΤΙΝ
+2,18%
0.515
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.885
ΙΝΚΑΤ
-0,92%
5.36
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.91
ΙΝΛΟΤ
+3,19%
1.164
ΙΝΤΕΚ
-0,79%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.6
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.4
ΙΝΤΚΑ
+1,09%
3.72
ΚΑΜΠ
0,00%
2.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,96%
1.56
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
+1,69%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.596
ΚΟΥΑΛ
-0,35%
1.405
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.82
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,84%
11.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.5
ΛΑΒΙ
-0,91%
0.876
ΛΑΜΔΑ
+0,45%
6.755
ΛΑΜΨΑ
-0,63%
31.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.05
ΛΕΒΚ
-0,57%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.33
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-0,32%
3.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.4
ΜΙΓ
0,00%
4.1
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.36
ΜΟΤΟ
+2,61%
3.15
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.765
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,60%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
+0,33%
35.96
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
1.08
ΞΥΛΚ
+2,44%
0.336
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
+0,88%
22.9
ΟΛΠ
-0,36%
27.9
ΟΛΥΜΠ
-2,40%
2.85
ΟΠΑΠ
+0,98%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,01%
0.88
ΟΤΕ
-0,15%
13.51
ΟΤΟΕΛ
+0,30%
13.3
ΠΑΙΡ
0,00%
1.345
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,30%
3.882
ΠΕΤΡΟ
+1,72%
9.46
ΠΛΑΘ
-0,24%
4.165
ΠΛΑΚΡ
+3,95%
15.8
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+1,14%
4.42
ΡΕΒΟΙΛ
+0,94%
1.615
ΣΑΡ
+2,24%
11.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.43
ΣΙΔΜΑ
+3,88%
2.14
ΣΠΕΙΣ
-0,25%
7.88
ΣΠΙ
+6,45%
0.858
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+0,39%
17.81
ΤΖΚΑ
-2,58%
1.7
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.684
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.386
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.3
ΦΡΛΚ
-1,17%
4.215
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.73

Αναβαθμίσεις μοντέλων BMW από το φθινόπωρο του 2022

Μόλις μερικές εβδομάδες μετά το λανσάρισμά της στην αγορά, η νέα ηλεκτρική BMW X1, αναμένεται να κυκλοφορήσει στο δρόμο για πρώτη φορά τον ερχόμενο Νοέμβριο. Μαζί λανσάρονται επίσης δύο plug-in υβριδικά μοντέλα και δύο ακόμα εκδόσεις της νέας BMW X1 με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η ηλεκτρική BMW iX1 xDrive30 που λανσαρίστηκε πριν λίγες εβδομάδες είναι το πρώτο, τετρακίνητο ηλεκτρικό όχημα της μάρκας. Δύο πλήρως ενσωματωμένες μονάδες e-drive στον εμπρός και τον πίσω άξονα, παράγουν συνδυασμένη ισχύ 313 ίππων, με την ροπή να φθάνει τα 494 Nm. Επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 417 και 440 χιλιομέτρων.

Στην γκάμα υπάρχουν δύο plug-in υβριδικά μοντέλα. Το πρώτο είναι η BMW X1 xDrive30e και η δεύτερη η BMW X1 xDrive25e. Οι δύο νέες εκδόσεις διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt. Τα plug-in υβριδικά συστήματα αποτελούνται το καθένα από μία εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα e-drive, που επενεργεί στους πίσω τροχούς και σε έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω του 7-τάχυτου κιβωτίου Steptronic με διπλό συμπλέκτη. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης πέμπτης γενιάς, που είναι επίπεδα τοποθετημένες στο πάτωμα του οχήματος, διαθέτουν ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 14.2 kWh επιτρέποντας ηλεκτρική αυτονομία 76 – 88 χιλιομέτρων.

Υπάρχουν και οι εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Είναι η έκδοση BMW X1 sDrive20i (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 6.6λτ./100 χλμ) και η BMW X1 xDrive20d (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 5.4λτ./100 χλμ). Το πρώτο μοντέλο διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο 7-τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη, που λειτουργεί ως μίζα – γεννήτρια και δύναται αφενός να ανακουφίζει, αφετέρου να υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το σύστημα αποδίδει συνολικά 170 ίππους και μέγιστη ροπή 280 Nm, με την επιτάχυνση από 0-100χλμ/ώρα να έρχεται σε 8,3 δευτερόλεπτα.

Η άλλη έκδοση είναι ένας 4-κύλινδρος diesel και η ήπια υβριδική τεχνολογία χαρίζουν στην BMW X1 xDrive20d μέγιστη ισχύ 163 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100χλμ σε μόλις 8,6 δευτερόλεπτα.

Μαζί με την BMW X1 τους επόμενους μήνες θα λανσαριστεί η BMW i 4 eDrive 35 που θα αποτελέσει το νέο βασικό μοντέλο στη γκάμα του αμιγώς ηλεκτρικού Gran Coupé στη πολυτελή μεσαία κατηγορία. Μία εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα κίνησης που αποδίδει ισχύ 286 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm, η κίνηση δίνεται στον πίσω άξονα και επιτρέπει επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία στον επίσημο κύκλο WLTP φτάνει τα 483 χιλιόμετρα.

Τέλος, τη ίδια περίοδο θα λανσαριστεί και η BMW 216i Active. Τροφοδοτείται από έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων που παράγει μέγιστη ισχύ 90 kW/122 ίππων και μέγιστη ροπή 230 Nm. Η ισχύς του κινητήρα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω του 7-τάχυτου κιβωτίου Steptronic με διπλό συμπλέκτη στάνταρ. Η νέα BMW 216i Active Tourer ολοκληρώνει το σπριντ 0 – 100 χλμ/ώρα σε 10,3 δεύτερα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!