Γ.Δ.
1381.07 +1,14%
ACAG
+1,11%
6.37
CENER
-0,57%
6.94
CNLCAP
-1,46%
6.75
DIMAND
-0,10%
9.71
OPTIMA
+0,20%
10
TITC
+1,34%
26.4
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
+2,66%
1.39
ΑΒΕ
-3,39%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.19
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.905
ΑΛΜΥ
+1,78%
2.57
ΑΛΦΑ
+0,94%
1.55
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.82
ΑΡΑΙΓ
+2,71%
11.77
ΑΣΚΟ
+1,55%
2.62
ΑΣΤΑΚ
+0,55%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+1,09%
7.44
ΑΤΤ
+0,93%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,95%
5.33
ΒΙΟΚΑ
-2,63%
2.59
ΒΙΟΣΚ
+0,43%
1.155
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+1,14%
0.178
ΒΟΣΥΣ
-1,64%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-1,56%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+3,35%
16.06
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,18%
10.91
ΔΟΜΙΚ
-0,11%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,59%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+5,44%
1.55
ΕΕΕ
+1,22%
28.3
ΕΚΤΕΡ
+2,69%
4.01
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,74%
2.34
ΕΛΛ
-4,00%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,00%
2.52
ΕΛΠΕ
+0,80%
8.19
ΕΛΣΤΡ
+0,42%
2.39
ΕΛΤΟΝ
+0,65%
1.86
ΕΛΧΑ
+0,99%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+3,93%
9.51
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.205
ΕΤΕ
+0,37%
7.074
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,72%
5.58
ΕΥΡΩΒ
+1,58%
1.8305
ΕΧΑΕ
+1,22%
4.96
ΙΑΤΡ
-0,63%
1.58
ΙΚΤΙΝ
-0,11%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+2,37%
1.51
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.96
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.69
ΙΝΛΟΤ
+3,25%
1.08
ΙΝΤΕΚ
+0,33%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,85%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-1,23%
1.2
ΙΝΤΚΑ
+1,88%
3.26
ΚΑΜΠ
-4,65%
2.46
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+6,04%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
+1,66%
1.535
ΚΟΡΔΕ
-2,26%
0.518
ΚΟΥΑΛ
+4,13%
1.26
ΚΟΥΕΣ
+0,77%
5.21
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,23%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,09%
1.395
ΛΑΒΙ
+2,66%
0.81
ΛΑΜΔΑ
+3,61%
6.61
ΛΑΜΨΑ
-0,63%
31.8
ΛΑΝΑΚ
-1,02%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-3,11%
1.09
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.81
ΜΕΝΤΙ
+1,38%
2.94
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,57%
3.87
ΜΙΝ
0,00%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.12
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
+0,87%
2.885
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+2,79%
26.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,52%
1.92
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+2,81%
36.62
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
-1,84%
0.96
ΞΥΛΚ
+0,35%
0.285
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.318
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,89%
22.7
ΟΛΠ
-0,21%
23.95
ΟΛΥΜΠ
+1,92%
2.65
ΟΠΑΠ
+0,37%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,14%
0.87
ΟΤΕ
+0,36%
13.98
ΟΤΟΕΛ
+2,12%
13.46
ΠΑΙΡ
0,00%
1.24
ΠΑΠ
-0,76%
2.6
ΠΕΙΡ
+0,56%
3.757
ΠΕΤΡΟ
+0,96%
8.4
ΠΛΑΘ
+1,29%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,36%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+2,02%
4.04
ΡΕΒΟΙΛ
-2,88%
1.52
ΣΑΡ
+0,71%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,82%
0.361
ΣΙΔΜΑ
+1,50%
2.03
ΣΠΕΙΣ
+4,86%
7.34
ΣΠΙ
+1,70%
0.718
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+2,59%
17.85
ΤΖΚΑ
-0,31%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,36%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+6,03%
0.369
ΦΛΕΞΟ
+1,92%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+1,01%
3.99
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Η Honda «έφαγε» την Tesla στην αυτόνομη οδήγηση

Η Honda «έφαγε» την Tesla και τον δαιμόνιο Έλον Μασκ στην αυτόνομη οδήγηση.

Τι εννοούμε;

Η ιαπωνική φίρμα κυκλοφόρησε ένα νέο πακέτο λειτουργιών αυτόνομης υποστήριξης του οδηγού, το Sensing Elite, με το οποίο γίνεται η πρώτη κατασκευάστρια εταιρεία που θα παράγει μαζικά αυτοκίνητα με αυτόνομο σύστημα «επιπέδου 3».

Έτσι καταφέρνει να κερδίσει την Tesla, μιας και είναι η πρώτη εταιρεία που λαμβάνει έγκριση για τέτοιο επίπεδο αυτονομίας.

Σύμφωνα με τη Honda, το νέο σύστημα θα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου που θα εισαχθεί στην Ευρώπη.

Το Sensing Elite επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 και είναι το πρώτο τέτοιο σύστημα που αναγνωρίστηκε από την ιαπωνική νομοθεσία.

Σε σχέση με πριν, διαθέτει το σύστημα «Traffic Jam Pilot» το οποίο αναλαμβάνει να κινεί το αυτοκίνητο όταν αυτό βρίσκεται σε μποτιλιάρισμα, χωρίς να επεμβαίνει ο οδηγός.

Έτσι, χάρη στο Traffic Jam Pilot, το αυτοκίνητο εκκινεί και σταματά, διατηρώντας την κατάλληλη απόσταση από το προπορευόμενο και προσαρμόζοντας την ταχύτητά του σε αυτή που επικρατεί κάθε φορά.

Όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργοποιημένο το σύστημα, ο οδηγός μπορεί να ξεκουράζεται ή να βλέπει κάποια τηλεοπτική σειρά ή ταινία στην κεντρική full-LCD οθόνη 12,3 ιντσών, αποφορτιζόμενος από το άγχος του μποτιλιαρίσματος.

Το Sensing Elite περιλαμβάνει, επίσης, τα συστήματα Adaptive Cruise Control (ACC) με λειτουργίες Low-Speed Follow και Lane Keeping Assist System, Adaptive in Lane Driving, Active Lane Change Assist χωρίς ο οδηγός να έχει χέρια του στο τιμόνι και Emergency Stop Assist.

Το αναβαθμισμένο σύστημα χρησιμοποιεί τρισδιάστατους χάρτες υψηλής ακρίβειας του GPS για να αναγνωρίζει το μέρος στο οποίο βρίσκεται το όχημα κάθε φορά και χρησιμοποιεί τους αισθητήρες που υπάρχουν περιμετρικά στο αυτοκίνητο για να λαμβάνει δεδομένα από την κίνηση στον δρόμο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!