Μέσα στο 2021 το Aygo 3ης γενιάς της Toyota

Tο νέο μοντέλο της ευρωπαϊκής γκάμας μικρών αυτοκινήτων της Toyota, αξιοποιεί την καινούργια πλατφόρμα GA-B.

TOYOTA © 123rf

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota  θα λανσάρει μέχρι το τέλος της χρονιάς, την τρίτη γενιά του πιο μικρού αυτοκινήτου της στην ευρωπαϊκή γκάμα, αξιοποιώντας την καινούργια πλατφόρμα GA-B.

Το νέο μοντέλο που ανήκει στη κατηγορία Α, θα απευθύνεται σε υποψήφιους αγοραστές που αναζητούν ένα αυτοκίνητο πόλης. Πρόκειται για ένα σημαντικό τμήμα της ευρωπαϊκής αγοράς που αποτελεί το πεδίο δράσης πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών καθώς αποσπά σημαντικό μερίδιο από τη συνολική πίτα των πωλήσεων.

Τα χαρακτηριστικά της GA-B πλατφόρμας

Η ανάπτυξη νέων πλατφορμών από την Toyota με τη φιλοσοφία της Toyota New Global Architecture (TNGA) έχει προσφέρει πολλές βελτιώσεις στην οδήγηση, το χειρισμό, την ασφάλεια και το στιλ μιας σειράς πρόσφατων νέων μοντέλων της μάρκας.

Το νέο Toyota Yaris, για παράδειγμα, το οποίο κέρδισε πρόσφατα τον τίτλο «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς του 2021», βασίστηκε στη πλατφόρμα GA-B. Διακρίνεται για το δυναμικό του στιλ, το αποδοτικό υβριδικό σύστημα, την οδική συμπεριφορά καθώς και την ασφάλεια.

Το επόμενο μοντέλο που θα διαθέτει την πλατφόρμα GA-B είναι το Yaris Cross, το οποίο θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος. Μαζί, με το Yaris, το Yaris Cross και το νέο μοντέλο της κατηγορίας Α, αναμένεται η ετήσια παραγωγή προϊόντων με βάση την πλατφόρμα GA-B, να είναι πάνω από 500.000 μονάδες στην Ευρώπη.

Αυτός ο αυξημένος όγκος παραγωγής θα βοηθήσει στην ενίσχυση των οικονομιών κλίμακας που είναι απαραίτητες για τη διασφάλιση του βασικού στοιχείου της τιμής πώλησης στα επίπεδα που μπορούν να ανταποκριθούν οι αγοραστές των αυτοκινήτων της κατηγορίας Α.

Εξίσου σημαντική είναι η επιλογή του κινητήρα

Σήμερα η κατηγορία A κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από μοντέλα που διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτή η επιλογή έχει κρατήσει το κόστος κατασκευής άρα και την τιμή πώλησης, στα επίπεδα που μπορούν να ανταποκριθούν οι αγοραστές.

Το νέο, μικρό μοντέλο της Toyota, θα εξοπλίζεται με βενζινοκινητήρα και προς το παρόν δεν εξετάζεται η περίπτωση να φέρει και ηλεκτρικό κινητήρα. Ακόμη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν υψηλό κόστος κατασκευής κυρίως λόγω της υψηλής αξίας της μπαταρίας τους. Η εγκατάσταση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης θα διατηρήσει το νέο μοντέλο προσιτό.

Ο αντικατάστασης του Toyota Aygo, θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάζεται τώρα και το υπάρχον Toyota Yaris, και πιο συγκεκριμένα στο Κόλιν, της Τσεχίας. Σε αυτό το εργοστάσιο κατασκευάζονται και δυο γαλλικά μοντέλα, τα Peugeot 108 και Citroen C1.

 

DIMAND
1.15%
8.78
ΕΛΣΤΡ
1.24%
2.45
ΚΥΡΙΟ
0.46%
1.09
ΟΛΠ
1.42%
46.50
CENER
-0.73%
9.53
ΙΝΤΕΤ
0.00%
1.25
ΕΕΕ
-1.16%
46.02
ΟΛΥΜΠ
0.43%
2.34
ΙΚΤΙΝ
2.03%
0.35
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΜΥΤΙΛ
-0.13%
45.18
ΟΤΟΕΛ
2.20%
11.14
ΕΒΡΟΦ
0.47%
2.13
ΡΕΒΟΙΛ
0.61%
1.64
ΜΟΝΤΑ
0.00%
4.04
ΠΑΙΡ
0.46%
0.87
ΚΟΥΕΣ
-1.69%
6.97
ΑΡΑΙΓ
-0.30%
13.08
ΜΙΝ
0.00%
0.00
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.93
ΑΣΤΑΚ
-0.52%
7.64
ΙΝΛΙΦ
-0.79%
5.02
ΔΡΟΜΕ
2.80%
0.33
ΤΡΑΣΤΟΡ
1.71%
1.19
QLCO
0.52%
5.95
ΠΕΙΡ
1.55%
5.62
ΠΡΔ
3.86%
0.43
ΦΡΛΚ
-0.38%
3.94
AKTR
0.00%
5.56
ΛΑΜΔΑ
-2.01%
6.33
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-2.34%
1.67
ΚΑΡΕΛ
0.00%
322.00
ΙΝΤΚΑ
-0.48%
3.10
ΚΤΗΛΑ
2.83%
2.18
ΜΟΥΖΚ
-0.99%
0.50
ΒΙΟΚΑ
0.28%
1.80
ΟΛΘ
0.00%
30.40
ΚΟΥΑΛ
-2.05%
1.24
ΝΑΚΑΣ
0.00%
3.06
ΙΝΤΕΚ
0.99%
6.13
ΝΑΥΠ
0.00%
0.66
ΜΕΒΑ
3.92%
5.30
ΠΕΤΡΟ
0.22%
9.18
ΚΕΚΡ
21.32%
1.65
ΠΡΟΦ
-0.49%
6.10
BOCHGR
1.00%
6.08
ΕΥΔΑΠ
-0.68%
5.88
ΜΟΤΟ
0.00%
2.77
ΦΡΙΓΟ
5.41%
0.39
ΜΠΡΙΚ
0.00%
2.64
ΠΡΟΝΤΕΑ
-2.44%
6.00
ΔΟΜΙΚ
1.71%
1.78
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΚΟΡΔΕ
0.24%
0.41
ΜΕΝΤΙ
3.00%
2.40
ΜΕΡΚΟ
0.00%
37.40
ΑΑΑΚ
6.12%
7.80
ΛΟΥΛΗ
-0.56%
3.57
ΕΥΑΠΣ
1.50%
3.39
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1.02%
0.77
ΟΤΕ
0.34%
17.70
ΔΕΗ
-0.96%
13.42
ΕΛΙΝ
0.00%
2.17
ΛΟΓΟΣ
0.59%
1.71
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
AEM
-0.49%
4.47
ΦΑΙΣ
-1.66%
3.56
ΑΣΚΟ
-1.06%
3.74
ΙΝΛΟΤ
-0.75%
1.06
ΛΑΒΙ
-1.62%
0.79
ΕΣΥΜΒ
-1.73%
1.25
ΛΑΜΨΑ
0.00%
38.80
ΑΤΡΑΣΤ
-3.27%
7.70
ΑΝΔΡΟ
0.30%
6.70
ΔΑΑ
-0.99%
10.00
ΒΟΣΥΣ
-0.97%
2.04
EVR
-1.79%
1.65
ΚΡΙ
-0.12%
16.94
ΚΕΠΕΝ
0.00%
1.93
ΠΕΡΦ
-1.19%
5.82
ΠΛΑΘ
0.52%
3.90
ΙΛΥΔΑ
-1.02%
2.90
ΕΚΤΕΡ
-0.92%
2.15
ΒΙΟ
0.71%
5.64
ΛΑΝΑΚ
-1.85%
1.06
TITC
0.88%
40.00
ΜΟΗ
0.58%
24.14
ΣΙΔΜΑ
1.51%
1.34
ΛΕΒΠ
6.06%
0.21
ΞΥΛΠ
0.00%
0.38
ΑΔΜΗΕ
-0.78%
3.19
ΒΙΟΣΚ
0.00%
2.10
ΙΑΤΡ
-1.13%
1.75
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΣΠΙ
1.09%
0.56
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ACAG
0.76%
5.30
ΕΧΑΕ
2.01%
6.09
ΠΑΠ
1.74%
2.93
ΟΠΑΠ
-0.74%
18.82
ΑΒΑΞ
1.47%
2.06
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0.94%
1.26
ΜΠΕΛΑ
-0.48%
29.04
ΣΑΡ
0.72%
13.94
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΕΛΠΕ
1.50%
7.80
ΕΥΡΩΒ
1.20%
2.78
ΜΑΘΙΟ
0.00%
0.59
ΑΛΜΥ
0.00%
5.20
NOVAL
-0.40%
2.50
ΑΤΤ
-0.88%
0.79
ΧΑΙΔΕ
9.92%
0.72
ΑΤΤΙΚΑ
-0.47%
2.13
ΕΛΒΕ
0.00%
0.00
ΕΛΧΑ
0.21%
2.34
ΒΙΟΤ
0.00%
0.00
OPTIMA
-0.62%
19.12
ΓΕΒΚΑ
5.52%
1.53
ΦΛΕΞΟ
1.25%
8.10
ΑΤΕΚ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
0.30%
1.36
ΣΠΕΙΣ
0.00%
6.22
ΕΛΛ
0.36%
13.95
CNLCAP
0.00%
6.60
ΑΚΡΙΤ
-0.20%
0.99
ΜΙΓ
0.29%
3.40
ΑΛΦΑ
-0.89%
2.79
ΤΖΚΑ
3.26%
1.43
ΕΛΤΟΝ
-0.56%
1.76
ΣΕΝΤΡ
0.59%
0.34
ΛΕΒΚ
7.14%
0.27
ΑΒΕ
5.86%
0.58
ΞΥΛΚ
2.19%
0.23
ΕΤΕ
2.43%
10.52
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
1.04%
19.35
ΠΛΑΚΡ
2.78%
14.80