Γ.Δ.
1451.03 -0,27%
ACAG
-1,21%
6.52
CENER
+0,13%
7.58
CNLCAP
-0,61%
8.2
DIMAND
+0,10%
9.55
OPTIMA
-0,19%
10.66
TITC
+0,69%
29
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,53%
1.49
ΑΒΕ
0,00%
0.471
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,70%
0.9
ΑΛΜΥ
-0,36%
2.79
ΑΛΦΑ
-0,97%
1.632
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+1,40%
12.31
ΑΣΚΟ
+0,77%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
-0,90%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+1,67%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,41%
5.75
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-0,78%
1.27
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,97%
16.66
ΔΑΑ
0,00%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,96%
11.37
ΔΟΜΙΚ
-0,11%
4.655
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,41%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+1,49%
1.7
ΕΕΕ
+0,60%
30.12
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+3,29%
2.51
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,60%
8.325
ΕΛΣΤΡ
+1,23%
2.47
ΕΛΤΟΝ
-0,11%
1.778
ΕΛΧΑ
+0,62%
1.94
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.275
ΕΤΕ
-0,57%
7.656
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-0,69%
2.006
ΕΧΑΕ
-0,39%
5.16
ΙΑΤΡ
+3,41%
1.67
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.735
ΙΝΚΑΤ
+1,78%
5.14
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
5
ΙΝΛΟΤ
+1,41%
1.15
ΙΝΤΕΚ
+1,27%
6.37
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+1,13%
3.58
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,53%
1.62
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,31%
1.595
ΚΟΡΔΕ
+3,26%
0.57
ΚΟΥΑΛ
-0,57%
1.408
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
6.01
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,46%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.862
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
6.98
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-2,91%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,74%
4.09
ΜΕΝΤΙ
+1,00%
3.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,74%
4.1
ΜΙΝ
-5,51%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,53%
26.76
ΜΟΝΤΑ
+7,49%
3.3
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,42%
28.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
-0,32%
37.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+1,45%
1.05
ΞΥΛΚ
-1,06%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
-0,40%
24.65
ΟΛΥΜΠ
-0,69%
2.88
ΟΠΑΠ
-3,11%
15.91
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,45%
0.896
ΟΤΕ
-0,56%
14.26
ΟΤΟΕΛ
-0,31%
12.76
ΠΑΙΡ
-0,82%
1.21
ΠΑΠ
+0,77%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,85%
3.946
ΠΕΤΡΟ
+0,70%
8.68
ΠΛΑΘ
-0,98%
4.05
ΠΛΑΚΡ
+1,30%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,87%
4.56
ΡΕΒΟΙΛ
+2,20%
1.625
ΣΑΡ
+1,02%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-1,75%
1.965
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.8
ΣΠΙ
+3,38%
0.734
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,38%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,05%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+3,73%
0.334
ΦΡΛΚ
+0,61%
4.095
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Toyota: Το σκάνδαλο ασφαλείας και η κρίση εμπιστοσύνης

Σκάνδαλο στην αυτοκινητοβιομηχανία με την Toyota να σταματά τις παραδόσεις των Daihatsu – θυγατρική της εταιρεία – και τώρα να αντιμετωπίζει κυβερνητική έφοδο στα γραφεία της – μετά από έρευνα που διαπίστωσε ότι τα περισσότερα από τα οχήματά της δεν είχαν ελεγχθεί σωστά για την ασφάλεια σύγκρουσης. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου υποσχέθηκε θεμελιώδη μεταρρύθμιση, μετά το σκάνδαλο ότι τα περισσότερα από τα οχήματά της Daihatsu δεν είχαν ελεγχθεί σωστά για την ασφάλειά τους σε περίπτωση σύγκρουσης.

Η κατάσταση παρουσιάζει κρίση εμπιστοσύνης όχι μόνο για τη Τoyota. η οποία υπέστη ένα άλλο σκάνδαλο πέρυσι με την άλλη μεγάλη μονάδα της Hino Motors Ltd., αλλά και για την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας.

«Δημιουργεί πραγματικά έκπληξη», δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής αυτοκινήτων του Bloomberg Intelligence, Tatsuo Yoshida, προσθέτοντας ότι μπορεί να χρειαστεί να αναστείλει την παραγωγή και η Daihatsu λόγω του χρόνου που μπορεί να χρειαστεί για να αποκτήσει εκ νέου τις πιστοποιήσεις που αποκτήθηκαν με δόλο. «Η Toyota δεν θα απαλλαγεί από την ευθύνη εποπτείας της διοίκησης».

Η έρευνα επικεντρώνεται στη μονάδα ελέγχου των αερόσακων των αυτοκινήτων και διαπίστωσε ότι αυτοί που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης ήταν διαφορετικοί από αυτούς που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα που πωλούνται στο κοινό. Ενώ αυτές οι άλλες μονάδες δοκιμών βρέθηκαν αργότερα να πληρούν τα βιομηχανικά πρότυπα, τα αποτελέσματα των δοκιμών πλευρικής σύγκρουσης των μοντέλων Daihatsu Cast και Toyota Pixis «ενδέχεται να μην συμμορφώνονται με τα πρότυπα που θεσπίζει ο νόμος», δήλωσε η Toyota.

Η Daihatsu παραδέχτηκε τον Απρίλιο ότι παραποίησε τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης σε 88.000 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν στην Ταϊλάνδη και τη Μαλαισία και πωλήθηκαν εντός του περασμένου έτους.

Η Daihatsu παρήγαγε περισσότερα από 1,7 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως το 2022, εκ των οποίων περίπου τα μισά κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία. Κατέχει περίπου 30% μερίδιο αγοράς για τα αυτοκίνητα kei – οχήματα μικρού μεγέθους, καθιστώντας την ηγέτη του κλάδου μαζί με την ανταγωνίστρια Suzuki.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!