Γ.Δ.
1438.44 0,00%
ACAG
0,00%
5.9
CENER
0,00%
9.05
CNLCAP
0,00%
7.5
DIMAND
0,00%
8.21
NOVAL
0,00%
2.788
OPTIMA
0,00%
12.06
TITC
0,00%
30.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
0,00%
1.476
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.155
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.9
ΑΛΜΥ
0,00%
2.825
ΑΛΦΑ
0,00%
1.6175
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.54
ΑΣΚΟ
0,00%
2.64
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.82
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.44
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.35
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.5
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.345
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.48
ΔΑΑ
0,00%
8.112
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
0,00%
10.97
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.1
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.545
ΕΕΕ
0,00%
31.8
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.33
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.27
ΕΛΛ
0,00%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.39
ΕΛΠΕ
0,00%
8.26
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.21
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.736
ΕΛΧΑ
0,00%
1.884
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.34
ΕΤΕ
0,00%
7.978
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.74
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.148
ΕΧΑΕ
0,00%
5.05
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3675
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.69
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.03
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.79
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.108
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.66
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.19
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.32
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
0,00%
1.315
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.58
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.502
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.2
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.36
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.165
ΛΑΒΙ
0,00%
0.899
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.6
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.955
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.292
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.928
ΜΕΒΑ
0,00%
3.9
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.78
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
0,00%
3.775
ΜΙΝ
0,00%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
25.12
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.39
ΜΟΤΟ
0,00%
2.89
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.4
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.84
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.964
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
0,00%
25.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.54
ΟΠΑΠ
0,00%
14.92
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.93
ΟΤΕ
0,00%
13.68
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.58
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
0,00%
3.76
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
3.915
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.75
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.655
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.35
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.83
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.72
ΣΠΙ
0,00%
0.68
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.76
ΤΖΚΑ
0,00%
1.435
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.69
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.216
ΦΡΛΚ
0,00%
4.03
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Aston Martin: Κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις

Σημαντική πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις των πολυτελών αυτοκινήτων της Aston Martin το α’ τρίμηνο, καθώς διέκοψε την παραγωγή του παλαιότερου σπορ μοντέλου Vantage.

Οι μετοχές σημείωσαν τη μεγαλύτερη βουτιά εξαμήνου, αφότου η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε αποστολές 945 αυτοκινήτων την εν λόγω περίοδο, μείωση 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα έσοδα και τα προσαρμοσμένα κέρδη μειώθηκαν, μένοντας πίσω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών και το ετήσιο guidance, ωστόσο ετοιμάζονται να κυκλοφορήσουν νέα μοντέλα.

Η πτώση αντανακλά το τέλος της παραγωγής και παράδοσης ορισμένων από τα βασικά μοντέλα της Aston Martin, δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος Lawrence Stroll. Η εταιρεία ξεκίνησε να φτιάχνει τις νέες εκδόσεις Vantage και SUV DBX707, οι οποίες δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει. Τα νέα μοντέλα θα τη βοηθήσουν να διαχειριστεί το κόστος, ανέφερε ο George Galliers, αναλυτής της Goldman Sachs.

Τα έσοδα μειώθηκαν 10% στα 267,7 εκατομμύρια λίρες, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων υποχώρησαν 34% στα 19,9 εκατ. λίρες.

Η συνολική απώλεια τριμήνου οδηγεί το καθαρό χρέος σε πάνω από 1 δισ. λίρες, μειώνει σημαντικά τα αποθεματικά και θέτει υπό αμφισβήτηση την ικανότητα της εταιρείας να επιτύχει τους οικονομικούς στόχους της, εκτιμά το Bloomberg.

Οι μετοχές της Aston Martin υποχώρησαν έως και 14%, στη μεγαλύτερη ενδοημερήσια πτώση από την 1η Νοεμβρίου.

Ο Stroll έχει αναλάβει την προσπάθεια ανάκαμψης της Aston Martin, φέρνοντας νέους μετόχους όπως το Ταμείο Δημοσίων Επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας. Τον Μάρτιο, η εταιρεία ολοκλήρωσε μια αναχρηματοδότηση ύψους 1,15 δισεκατομμυρίων λιρών  για να αμβλύνει τις ανησυχίες των επενδυτών σχετικά με το χρέος της, αν και θα συνεχίσει να πληρώνει υψηλά επιτόκια για τα νέα ομόλογα.

Η Aston Martin επιβεβαίωσε επίσης ότι θα λανσάρει ένα νέο σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα V12, ως μέρος της στρατηγικής της να παρουσιάζει περισσότερα μοντέλα πιο συχνά.

Ελπίδες για την ανάκαμψη ωστόσο θα δώσει ο Adrian Hallmark, πρώην αφεντικό της Bentley, καθώς αναλαμβάνει θέση διευθύνοντος συμβούλου το αργότερο την 1η Οκτωβρίου, αντικαθιστώντας τον 77χρονο Amedeo Felisa, και θα γίνει ο τέταρτος κατά σειρά CEO από την άφιξη του Stroll.

Η Aston Martin μετέθεσε την κυκλοφορία του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου της κατά ένα χρόνο, έως το 2026, ενώ θα δημιουργήσει μια σειρά plug-in υβριδικών για να γεφυρώσει τη μετάβαση σε οχήματα μόνο με μπαταρία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!