Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Aston Martin: Κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις

Σημαντική πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις των πολυτελών αυτοκινήτων της Aston Martin το α’ τρίμηνο, καθώς διέκοψε την παραγωγή του παλαιότερου σπορ μοντέλου Vantage.

Οι μετοχές σημείωσαν τη μεγαλύτερη βουτιά εξαμήνου, αφότου η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε αποστολές 945 αυτοκινήτων την εν λόγω περίοδο, μείωση 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα έσοδα και τα προσαρμοσμένα κέρδη μειώθηκαν, μένοντας πίσω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών και το ετήσιο guidance, ωστόσο ετοιμάζονται να κυκλοφορήσουν νέα μοντέλα.

Η πτώση αντανακλά το τέλος της παραγωγής και παράδοσης ορισμένων από τα βασικά μοντέλα της Aston Martin, δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος Lawrence Stroll. Η εταιρεία ξεκίνησε να φτιάχνει τις νέες εκδόσεις Vantage και SUV DBX707, οι οποίες δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει. Τα νέα μοντέλα θα τη βοηθήσουν να διαχειριστεί το κόστος, ανέφερε ο George Galliers, αναλυτής της Goldman Sachs.

Τα έσοδα μειώθηκαν 10% στα 267,7 εκατομμύρια λίρες, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων υποχώρησαν 34% στα 19,9 εκατ. λίρες.

Η συνολική απώλεια τριμήνου οδηγεί το καθαρό χρέος σε πάνω από 1 δισ. λίρες, μειώνει σημαντικά τα αποθεματικά και θέτει υπό αμφισβήτηση την ικανότητα της εταιρείας να επιτύχει τους οικονομικούς στόχους της, εκτιμά το Bloomberg.

Οι μετοχές της Aston Martin υποχώρησαν έως και 14%, στη μεγαλύτερη ενδοημερήσια πτώση από την 1η Νοεμβρίου.

Ο Stroll έχει αναλάβει την προσπάθεια ανάκαμψης της Aston Martin, φέρνοντας νέους μετόχους όπως το Ταμείο Δημοσίων Επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας. Τον Μάρτιο, η εταιρεία ολοκλήρωσε μια αναχρηματοδότηση ύψους 1,15 δισεκατομμυρίων λιρών  για να αμβλύνει τις ανησυχίες των επενδυτών σχετικά με το χρέος της, αν και θα συνεχίσει να πληρώνει υψηλά επιτόκια για τα νέα ομόλογα.

Η Aston Martin επιβεβαίωσε επίσης ότι θα λανσάρει ένα νέο σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα V12, ως μέρος της στρατηγικής της να παρουσιάζει περισσότερα μοντέλα πιο συχνά.

Ελπίδες για την ανάκαμψη ωστόσο θα δώσει ο Adrian Hallmark, πρώην αφεντικό της Bentley, καθώς αναλαμβάνει θέση διευθύνοντος συμβούλου το αργότερο την 1η Οκτωβρίου, αντικαθιστώντας τον 77χρονο Amedeo Felisa, και θα γίνει ο τέταρτος κατά σειρά CEO από την άφιξη του Stroll.

Η Aston Martin μετέθεσε την κυκλοφορία του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου της κατά ένα χρόνο, έως το 2026, ενώ θα δημιουργήσει μια σειρά plug-in υβριδικών για να γεφυρώσει τη μετάβαση σε οχήματα μόνο με μπαταρία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!