Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

H έξυπνη ιδέα της Volkswagen για να ενισχύσει την κερδοφορία της

Πολλές είναι πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες που  αναγκάζονται να κατασκευάζουν πιο πράσινα αυτοκίνητα αφού οι πελάτες θέλουν όλο και περισσότερα χαρακτηριστικά στα οχήματά τους, ωστόσο η Volkswagen καινοτομεί με τη λύση που έχει στα σκαριά.

Τι σκαρφίστηκαν οι Γερμανοί; Έχουν μια έξυπνη ιδέα για το πώς να ενισχύσουν την κερδοφορία της Volkswagen στη νέα πραγματικότητα.

Σύμφωνα με το caranddriver, το αφεντικό πωλήσεων και μάρκετινγκ της VW, Klaus Zellmer έδωσε πρόσφατα μια συνέντευξη στο TopGear και συζήτησε τη στρατηγική του κατασκευαστή για την επόμενη δεκαετία.

Αναγνώρισε ότι οι ενημερώσεις over-the-air είναι μια τεράστια ευκαιρία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και σκιαγράφισε μια πολύ διαφορετική, αν και λογική, εικόνα του πώς θα μπορούσε να μοιάζει η εμπειρία αγοράς αυτοκινήτων στο μέλλον.

Ο Zellmer πιστεύει ότι η Volkswagen θα αρχίσει να παράγει αυτοκίνητα με όλα τα καλούδια προεγκατεστημένα, αντί να χρειάζεται να προσαρμόζει κάθε αυτοκίνητο στις ακριβείς απαιτήσεις κάθε πελάτη.

Αυτό θα κάνει την παραγωγή φθηνότερη και, στην καλύτερη περίπτωση, αν και λίγο ουτοπικό στην πραγματικότητα, σημαίνει ότι τα μελλοντικά οχήματα θα μπορούσαν να είναι πιο προσιτά για τους πελάτες.

Έτσι, η Volkswagen σκέφτεται πως θα μπορούσε να εκμισθώσει ορισμένα χαρακτηριστικά μόνο όταν τα χρειάζεστε.

Ο Zellmer έδωσε ένα πολύ ενδιαφέρον παράδειγμα: τη μίσθωση της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης. Ναι, η VW πιστεύει ότι οι πελάτες θα χαρούν να πληρώσουν για τα αυτοκίνητά τους για να οδηγούνται μόνα τους. Ανά ώρα.

«Όλα αυτά βασίζονται στην μοντελοποίηση κερδών και κόστους», δήλωσε ο Zellmer. «Αν ακολουθήσετε το παράδειγμα των μοντέλων αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, το κόστος της εγκατάστασής του σε ένα αυτοκίνητο είναι τεράστιο: ένα πενταψήφιο νούμερο σε ευρώ. Ποιος θα το πληρώσει;

Δεν είναι για τη μαζική αγορά. Τώρα πάρτε την περίπτωση που την εγκαθιστούμε και μπορείτε να την ενεργοποιήσετε και απενεργοποιήσετε από απόσταση. Η μοντελοποίηση κόστους μας λέει ότι αν χρεώνουμε 7 € την ώρα για αυτόνομη λειτουργία οδήγησης επιπέδου 4, αυτή θα είναι μια κερδοφόρα επιχειρηματική περίπτωση.»

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!