Γ.Δ.
1480.6 +1,11%
ACAG
-0,51%
5.8
CENER
+0,31%
9.64
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,66%
9.02
NOVAL
0,00%
2.76
OPTIMA
+1,34%
12.12
TITC
-0,81%
30.55
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
+5,03%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.27
ΑΚΡΙΤ
-8,99%
0.86
ΑΛΜΥ
+3,53%
3.08
ΑΛΦΑ
+2,47%
1.7195
ΑΝΔΡΟ
+0,61%
6.64
ΑΡΑΙΓ
+0,76%
11.91
ΑΣΚΟ
+1,44%
2.82
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-28,03%
8.78
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,04%
5.99
ΒΙΟΚΑ
+0,42%
2.38
ΒΙΟΣΚ
+3,03%
1.36
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,92%
1.65
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,53%
7.992
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
0,00%
11.54
ΔΟΜΙΚ
+1,77%
3.45
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.324
ΕΒΡΟΦ
-0,32%
1.535
ΕΕΕ
+1,22%
33.08
ΕΚΤΕΡ
+5,13%
4.3
ΕΛΒΕ
-3,64%
5.3
ΕΛΙΝ
+1,86%
2.19
ΕΛΛ
0,00%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,96%
2.1
ΕΛΠΕ
+1,73%
7.65
ΕΛΣΤΡ
-0,87%
2.27
ΕΛΤΟΝ
-0,68%
1.758
ΕΛΧΑ
+1,94%
1.89
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
8.01
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,57%
1.29
ΕΤΕ
+1,45%
8.42
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.79
ΕΥΡΩΒ
+1,92%
2.231
ΕΧΑΕ
+0,63%
4.795
ΙΑΤΡ
-0,29%
1.735
ΙΚΤΙΝ
+0,97%
0.415
ΙΛΥΔΑ
-2,33%
1.68
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+2,76%
5.22
ΙΝΛΟΤ
+0,32%
1.254
ΙΝΤΕΚ
+1,01%
6.03
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,29%
3.42
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-3,14%
1.54
ΚΕΠΕΝ
+9,71%
1.92
ΚΛΜ
-0,99%
1.495
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-0,82%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+3,11%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
-0,85%
1.16
ΛΑΒΙ
-1,00%
0.891
ΛΑΜΔΑ
-0,13%
7.42
ΛΑΜΨΑ
-0,55%
36
ΛΑΝΑΚ
-5,15%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,52%
2.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,46%
3.715
ΜΙΝ
-0,79%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+7,14%
3.75
ΜΟΤΟ
+3,87%
2.82
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,24%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+1,02%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,22%
36.76
ΝΑΚΑΣ
+2,21%
2.78
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
+0,72%
0.28
ΞΥΛΠ
+3,88%
0.428
ΟΛΘ
-2,82%
20.7
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+1,19%
2.55
ΟΠΑΠ
+1,08%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.898
ΟΤΕ
+2,40%
14.49
ΟΤΟΕΛ
+2,07%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,41%
3.955
ΠΕΤΡΟ
-0,68%
8.8
ΠΛΑΘ
+2,58%
4.175
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
-0,80%
0.248
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
-7,69%
6.6
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+3,16%
1.96
ΣΑΡ
+0,72%
11.16
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,29%
0.344
ΣΙΔΜΑ
-0,90%
1.645
ΣΠΕΙΣ
-1,45%
6.8
ΣΠΙ
+2,69%
0.688
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.25
ΤΖΚΑ
-0,33%
1.495
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,63%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+4,05%
4.11
ΧΑΙΔΕ
+0,75%
0.67

H έξυπνη ιδέα της Volkswagen για να ενισχύσει την κερδοφορία της

Πολλές είναι πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες που  αναγκάζονται να κατασκευάζουν πιο πράσινα αυτοκίνητα αφού οι πελάτες θέλουν όλο και περισσότερα χαρακτηριστικά στα οχήματά τους, ωστόσο η Volkswagen καινοτομεί με τη λύση που έχει στα σκαριά.

Τι σκαρφίστηκαν οι Γερμανοί; Έχουν μια έξυπνη ιδέα για το πώς να ενισχύσουν την κερδοφορία της Volkswagen στη νέα πραγματικότητα.

Σύμφωνα με το caranddriver, το αφεντικό πωλήσεων και μάρκετινγκ της VW, Klaus Zellmer έδωσε πρόσφατα μια συνέντευξη στο TopGear και συζήτησε τη στρατηγική του κατασκευαστή για την επόμενη δεκαετία.

Αναγνώρισε ότι οι ενημερώσεις over-the-air είναι μια τεράστια ευκαιρία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και σκιαγράφισε μια πολύ διαφορετική, αν και λογική, εικόνα του πώς θα μπορούσε να μοιάζει η εμπειρία αγοράς αυτοκινήτων στο μέλλον.

Ο Zellmer πιστεύει ότι η Volkswagen θα αρχίσει να παράγει αυτοκίνητα με όλα τα καλούδια προεγκατεστημένα, αντί να χρειάζεται να προσαρμόζει κάθε αυτοκίνητο στις ακριβείς απαιτήσεις κάθε πελάτη.

Αυτό θα κάνει την παραγωγή φθηνότερη και, στην καλύτερη περίπτωση, αν και λίγο ουτοπικό στην πραγματικότητα, σημαίνει ότι τα μελλοντικά οχήματα θα μπορούσαν να είναι πιο προσιτά για τους πελάτες.

Έτσι, η Volkswagen σκέφτεται πως θα μπορούσε να εκμισθώσει ορισμένα χαρακτηριστικά μόνο όταν τα χρειάζεστε.

Ο Zellmer έδωσε ένα πολύ ενδιαφέρον παράδειγμα: τη μίσθωση της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης. Ναι, η VW πιστεύει ότι οι πελάτες θα χαρούν να πληρώσουν για τα αυτοκίνητά τους για να οδηγούνται μόνα τους. Ανά ώρα.

«Όλα αυτά βασίζονται στην μοντελοποίηση κερδών και κόστους», δήλωσε ο Zellmer. «Αν ακολουθήσετε το παράδειγμα των μοντέλων αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, το κόστος της εγκατάστασής του σε ένα αυτοκίνητο είναι τεράστιο: ένα πενταψήφιο νούμερο σε ευρώ. Ποιος θα το πληρώσει;

Δεν είναι για τη μαζική αγορά. Τώρα πάρτε την περίπτωση που την εγκαθιστούμε και μπορείτε να την ενεργοποιήσετε και απενεργοποιήσετε από απόσταση. Η μοντελοποίηση κόστους μας λέει ότι αν χρεώνουμε 7 € την ώρα για αυτόνομη λειτουργία οδήγησης επιπέδου 4, αυτή θα είναι μια κερδοφόρα επιχειρηματική περίπτωση.»

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!