Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Renault: Μείωσε τον χρόνο παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Renault μείωσε την ταχύτητα παραγωγής των νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τα οποία θα προστεθούν στην γκάμα της σύντομα.

Η γνωστή γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να πλησιάσει την ταχύτητα παραγωγής των πιο ανταγωνιστικών κινέζων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων. Το νέο μικρό EV Renault 5 είναι η πρώτη προσπάθεια της μάρκας να μειώσει τον χρόνο παραγωγής στα επίπεδα των κινέζικων εταιρειών, δήλωσε ο επικεφαλής βιομηχανικής στρατηγικής της εταιρείας Φρανκ Νάρο, στο 2024 Automotive News Europe Congress.

Η Renault έχει δηλώσει ότι θα χρειαστούν εννέα ώρες για να κατασκευαστεί το Renault 5, όταν τεθεί σε παραγωγή αργότερα αυτό το καλοκαίρι στις εγκαταστάσεις της στο Douai της Γαλλίας. Η εταιρεία πιστεύει ότι ο χρόνος κατασκευής μπορεί να ανταγωνιστεί τους καλύτερους Κινέζους κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων.

Η γαλλική μάρκα έχει στόχο να μειώσει το κόστος παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά 50% έως το 2027, δήλωσε η εταιρεία τον Δεκέμβριο. Ταυτόχρονα, η μάρκα στοχεύει να μειώσει τους χρόνους ανάπτυξης οχημάτων σε δύο χρόνια από τρία.

Η μείωση του χρόνου παραγωγής έχει γίνει ένα καίριο θέμα μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών τους τελευταίους μήνες, καθώς προσπαθούν να μειώσουν το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο επίπεδο των ισοδύναμων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Το metaverse είναι επίσης ένα εργαλείο που βοηθά τον Όμιλο Renault να μειώσει τη χρήση ενέργειας στα εργοστάσιά του κατά 40% το 2025, από τα επίπεδα του 2019. Η εταιρεία δήλωσε πέρσι ότι έχει κάνει μεγάλη πρόοδο.

Η Renault επισημαίνει τη δύναμη της ψηφιακής γνώσης του συστήματος παραγωγής της ως τρόπο πρόσληψης ταλαντούχων υπαλλήλων, αλλά ο Νάρο είπε ότι η εταιρεία πρέπει να προσελκύσει και να εκπαιδεύσει περισσότερους ανθρώπους για να μπορέσουν να κατανοήσουν και να διατηρήσουν την ψηφιακή πλευρά της τεχνολογίας.

Διαβάστε επίσης:                           

Φρέσκο γάλα: “Φρέναρε” η πτώση, τα μερίδια των μεγάλων παικτών

Μαρούσι: Ποιοι κτίζουν στα 5 τελευταία οικόπεδα του Παραδείσου

ΔΕΔΔΗΕ: Με τηλεδιαχείριση οι περικοπές ενέργειας σε φωτοβολταϊκούς σταθμούς

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!