Γ.Δ.
1021.16 -2,97%
ACAG
-7,62%
12
CENER
-3,36%
3.735
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,41%
12
TITC
-3,28%
14.14
ΑΑΑΚ
0,00%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10.1
ΑΒΑΞ
-4,22%
0.772
ΑΒΕ
-1,12%
0.53
ΑΔΜΗΕ
-3,72%
1.71
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
+11,11%
0.5
ΑΛΜΥ
-0,46%
2.16
ΑΛΦΑ
-6,03%
1.09
ΑΝΔΡΟ
-0,79%
6.3
ΑΝΕΚ
-0,91%
0.218
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
-1,95%
7.05
ΑΣΚΟ
+0,93%
2.16
ΑΣΤΑΚ
-2,18%
8.08
ΑΤΕΚ
0,00%
0.388
ΑΤΡΑΣΤ
-2,80%
5.2
ΑΤΤ
-6,05%
12.74
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,68%
4.06
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.08
ΒΙΟΣΚ
-0,67%
0.596
ΒΙΟΤ
0,00%
0.3
ΒΙΣ
+1,85%
0.165
ΒΟΣΥΣ
+5,22%
2.42
ΓΕΒΚΑ
-1,49%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,83%
11
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
-1,40%
7.76
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,32%
0.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.26
ΔΡΟΜΕ
-2,42%
0.322
ΕΒΡΟΦ
+1,37%
0.742
ΕΕΕ
-0,28%
24.72
ΕΚΤΕΡ
-1,05%
1.42
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.428
ΕΛΙΝ
-2,35%
2.08
ΕΛΛ
-0,90%
16.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,41%
2.105
ΕΛΠΕ
-2,93%
7.28
ΕΛΣΤΡ
-1,52%
2.6
ΕΛΤΟΝ
-1,73%
2.27
ΕΛΧΑ
-3,85%
1.55
ΕΝΤΕΡ
-0,53%
3.78
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+1,10%
7.34
ΕΣΥΜΒ
-0,33%
0.608
ΕΤΕ
-5,97%
4.35
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-1,49%
6.6
ΕΥΡΩΒ
-5,71%
1.19
ΕΧΑΕ
-3,35%
4.04
ΙΑΤΡ
-3,53%
1.505
ΙΚΤΙΝ
-1,24%
0.558
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.15
ΙΝΚΑΤ
-4,85%
1.57
ΙΝΛΙΦ
-0,55%
3.62
ΙΝΛΟΤ
-3,08%
0.63
ΙΝΤΕΚ
-1,52%
3.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.65
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.03
ΙΝΤΚΑ
+0,44%
1.818
ΚΑΜΠ
0,00%
2.49
ΚΑΡΕΛ
+1,28%
316
ΚΕΚΡ
-7,86%
1.032
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
-0,21%
0.944
ΚΟΡΔΕ
+1,74%
0.584
ΚΟΥΑΛ
-4,32%
0.532
ΚΟΥΕΣ
-0,50%
4.945
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.288
ΚΡΙ
-1,23%
6.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.1
ΛΑΒΙ
-2,68%
0.4
ΛΑΜΔΑ
-1,99%
5.65
ΛΑΜΨΑ
0,00%
22.8
ΛΑΝΑΚ
+2,89%
0.926
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.312
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.59
ΛΥΚ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-2,04%
0.72
ΜΕΒΑ
-1,92%
3.06
ΜΕΝΤΙ
+1,66%
3.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
49.6
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
0,00%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,24%
22.12
ΜΟΝΤΑ
-3,71%
0.674
ΜΟΤΟ
-3,06%
2.85
ΜΟΥΖΚ
+8,59%
0.708
ΜΠΕΛΑ
-4,26%
18.67
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,44%
2.26
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.95
ΜΠΤΚ
-5,17%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-2,68%
24.66
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.38
ΝΑΥΠ
+1,42%
1
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.26
ΟΛΘ
-1,56%
25.3
ΟΛΠ
-1,55%
19.06
ΟΛΥΜΠ
-0,96%
2.06
ΟΠΑΠ
-3,63%
14.6
ΟΤΕ
-1,65%
13.09
ΟΤΟΕΛ
-1,16%
11.98
ΠΑΙΡ
-4,86%
0.94
ΠΑΠ
+0,86%
2.35
ΠΕΙΡ
-5,17%
1.88
ΠΕΤΡΟ
0,00%
6.54
ΠΛΑΘ
-3,44%
3.93
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
+3,90%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.49
ΠΡΕΜΙΑ
-0,45%
1.095
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
-1,60%
2.765
ΡΕΒΟΙΛ
-3,04%
1.275
ΣΑΡ
-2,57%
6.45
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.04
ΣΕΝΤΡ
-6,33%
0.281
ΣΙΔΜΑ
-2,40%
2.44
ΣΠΕΙΣ
-0,63%
6.3
ΣΠΙ
-0,33%
0.598
ΣΠΥΡ
-1,58%
0.187
ΤΕΝΕΡΓ
-2,65%
18.4
ΤΖΚΑ
-3,09%
1.88
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΥΑΛΚΟ
-5,66%
0.2
ΦΙΕΡ
-3,04%
0.414
ΦΛΕΞΟ
0,00%
9
ΦΡΙΓΟ
-9,21%
0.069
ΦΡΛΚ
-1,41%
3.5
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-0,94%
0.525
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

H 4η γενιά του Audi A3 ανέβασε τον πήχη στην κατηγορία

Πριν από 15 χρόνια το Audi A3 ήταν το αυτοκίνητο που δημιούργησε την premium compact κατηγορία. Από τότε η εξέλιξή του ήταν διαρκής, κατάφερε να ανεβάσει τον πήχη, έγινε καλύτερο και πάντρεψε αρμονικά δύο διαφορετικούς κόσμους. Αυτή των χάτσμπακ και των wagon αμαξωμάτων, έχοντας πολλά δυναμικά χαρακτηριστικά που δένουν αρμονικά μεταξύ τους.

Η 4η γενιά έχει δύσκολη αποστολή να επιτελέσει, καθώς ο ανταγωνισμός σε αυτή την κατηγορία είναι πολύ μεγάλος και οι προκλήσεις πολλές. Εξωτερικά σε κερδίζει με την πρώτη ματιά. Στο μπροστινό μέρος διακρίνεται η εξαγωνική κυψελωτή μάσκα με μεγάλες εισόδους αέρα, το καπό φέρει τέσσερις κάθετες ακμές, ενώ οι προβολείς, LED Martrix, έχουν ψηφιακά φώτα ημέρας. Τα στοιχεία LED έχουν διάταξη 3×5 και μπορούν να ενεργοποιηθούν μεταβλητά, προσδίδοντας κορυφαία απόδοση. Μάλιστα η μεγάλη σκάλα των προβολέων LED προσφέρει μόνιμα την υψηλή δέσμη δίχως να ενοχλεί τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Οι πλαϊνές επιφάνειες έχουν καμπυλότητα και είναι ένα νέο σχεδιαστικό στοιχείο της Audi. Αίσθηση προκαλούν οι έντονα κεκλιμένες κολόνες C που προσδίδουν στο μοντέλο την αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός. Το πίσω τμήμα δείχνει εξαιρετικά φαρδύ, συνδυαζόμενο με τα πίσω φώτα σφηνοειδούς σχήματος, τις εικονικές εξόδους αέρα στις καμάρες των τροχών και το διαχύτη που κρατάει σταθερό το μοντέλο στις υψηλές ταχύτητες. Ο αποθηκευτικός χώρος διατηρήθηκε στα 380 λίτρα και έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο και τετραγωνισμένο σχήμα.

Στο νέο μοντέλο οι εξωτερικές διαστάσεις αυξήθηκαν, με το μήκος να είναι 4,34 μ., το πλάτος έφθασε τα 1,81 μ. και το ύψος να βρίσκεται στα 1,44 μ. Οι διαστάσεις εγγυώνται μεγάλους και άνετους χώρους, που μεταφράστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής μας σε ένα άνετο ταξίδι.

Κάτω από το καπό υπάρχει ο 4κύλινδρος κινητήρας 1.5 TFSI με την απενεργοποίηση των 2 κυλίνδρων και ήπιο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από μια γεννήτρια με ιμάντα, που τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V με μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Σύμφωνα με την Audi, το υβριδικό σύστημα επιτυγχάνει μείωση της κατανάλωσης έως 0,4 λτ./100 χλμ. και υποβοηθά τον κινητήρα με έως 12 ίππους και 50 Nm ροπής. Η απόδοσή του 1.5 TFSI φτάνει τους 150 και η ροπή αγγίζει τα 250 Nm στις 1.500-3.500 σ.α.λ.

Το εσωτερικό ανταποκρίθηκε στις αυξημένες προσδοκίες μας. Τα πλαστικά ήταν μαλακά με μια ιδιαίτερη αίσθηση. Το ταμπλό ήταν όμορφο και ξεχώρισε η οθόνη αφής 10,1 ιντσών, ενώ αίσθηση μας προκάλεσε το τελικό φινίρισμα μπροστά από τον συνοδηγό, κάνοντας μια διχρωμία που ανεβάζει κατακόρυφα την ποιότητα του εσωτερικού. Το τιμόνι είχε όλες τις ψηφιακές λειτουργίες, ενώ υπήρχαν αισθητήρες αφής για να αντιλαμβάνεται το χέρι του οδηγού όταν αυτός ενδεχόμενα δεν το πιάνει.

Το Audi A3 διαθέτει πρωτοποριακό επιλογέα ταχυτήτων με τεχνολογία shift-by wire, όπου ελέγχονται όλες οι βασικές λειτουργίες του 7 σχέσεων S tronic. Δίπλα σε αυτόν υπήρχε ένας στρογγυλός διακόπτης αφής που αντιδρά στις κυκλικές κινήσεις των δακτύλων, για πολύ εύκολο χειρισμό του ηχοσυστήματος. Το νέο A3 διακρίνεται για την προηγμένη τεχνολογία, καθώς διαθέτει εκτεταμένο σύνολο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!