Γ.Δ.
1419.5 -0,72%
ACAG
-0,34%
5.84
CENER
+0,61%
9.89
CNLCAP
-0,70%
7.05
DIMAND
-1,13%
9.59
NOVAL
-0,19%
2.615
OPTIMA
-0,15%
12.98
TITC
-1,37%
32.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
+0,15%
1.34
ΑΒΕ
0,00%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,44%
2.25
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,53%
2.825
ΑΛΦΑ
-0,19%
1.5685
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,09%
10.7
ΑΣΚΟ
0,00%
2.78
ΑΣΤΑΚ
-1,41%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-17,03%
4.58
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.33
ΒΙΟ
-0,90%
5.52
ΒΙΟΚΑ
-3,11%
1.87
ΒΙΟΣΚ
-1,11%
1.785
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-1,87%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.34
ΔΑΑ
-0,65%
7.62
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-0,62%
11.27
ΔΟΜΙΚ
-2,73%
3.21
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-6,58%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-2,30%
1.49
ΕΕΕ
-1,19%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-0,73%
1.906
ΕΛΒΕ
0,00%
5.7
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
0,00%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,51%
1.956
ΕΛΠΕ
-0,36%
7.015
ΕΛΣΤΡ
+0,95%
2.12
ΕΛΤΟΝ
-0,48%
1.652
ΕΛΧΑ
-1,19%
1.834
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.265
ΕΤΕ
-1,69%
7.334
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.16
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.57
ΕΥΡΩΒ
+0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,56%
4.475
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+0,27%
0.37
ΙΛΥΔΑ
+0,31%
1.615
ΙΝΚΑΤ
-2,41%
4.85
ΙΝΛΙΦ
+1,67%
4.87
ΙΝΛΟΤ
-1,74%
1.13
ΙΝΤΕΚ
+1,02%
5.93
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,85%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,81%
2.98
ΚΑΡΕΛ
0,00%
322
ΚΕΚΡ
0,00%
1.43
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,54%
1.6
ΚΟΡΔΕ
+0,45%
0.449
ΚΟΥΑΛ
-0,51%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.24
ΚΡΙ
+1,13%
13.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.09
ΛΑΒΙ
-0,25%
0.8
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.25
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-1,14%
0.865
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
+0,40%
2.49
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
-0,77%
3.86
ΜΕΝΤΙ
+0,84%
2.4
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-2,77%
3.34
ΜΙΝ
0,00%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,39%
21.3
ΜΟΝΤΑ
+1,28%
3.96
ΜΟΤΟ
0,00%
2.64
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.745
ΜΠΕΛΑ
-1,29%
24.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.58
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-1,66%
33.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.9
ΝΑΥΠ
-0,45%
0.894
ΞΥΛΚ
-1,01%
0.294
ΞΥΛΠ
+0,54%
0.37
ΟΛΘ
-1,46%
20.3
ΟΛΠ
-0,56%
26.75
ΟΛΥΜΠ
-0,41%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,32%
15.9
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,61%
0.821
ΟΤΕ
+0,33%
15.15
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.2
ΠΑΙΡ
-1,60%
0.984
ΠΑΠ
-0,43%
2.29
ΠΕΙΡ
-1,74%
3.793
ΠΕΡΦ
-0,15%
6.63
ΠΕΤΡΟ
-0,50%
7.96
ΠΛΑΘ
0,00%
3.87
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+1,76%
5.21
ΡΕΒΟΙΛ
+0,28%
1.77
ΣΑΡ
-0,92%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
-0,31%
6.36
ΣΠΙ
-1,63%
0.602
ΣΠΥΡ
-3,79%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,41%
19.5
ΤΖΚΑ
0,00%
1.46
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+0,54%
0.187
ΦΡΛΚ
+0,63%
4
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Προ των πυλών το αμιγώς ηλεκτρικό Cupra Born – Πότε κάνει πρεμιέρα

Έρχεται το αμιγώς ηλεκτρικό Cupra Born.

Η premium θυγατρική της Seat δεν μπήκε σε πολλές λεπτομέρειες, αλλά το μοντέλο παραγωγής θα είναι ουσιαστικά ένα μεταμορφωμένο σε… Cupra, Volkswagen ID.3 και παρουσιαστεί επίσημα στις 25 Μαΐου.

Σύμφωνα με το caranddriver, το πρώτο πλήρως ηλεκτρισμένο hatchback της ισπανικής εταιρείας έχει μια πιο δυναμική σχεδίαση με γωνιώδεις προβολείς και μια πιο επιθετική εισαγωγή αέρα που είναι σε μεγάλο ποσοστό κλειστή.

Οι πλευρές του είναι λιγότερο δραματικές καθώς δανείζονται σε μεγάλο βαθμό το στιλ από το αδελφό VW.

Όπως μπορούμε να δούμε από τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, το Born ξεχωρίζει για την κεκλιμένη οροφή που μοιάζει αιωρούμενη χάρη στη μαύρη πίσω κολόνα.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν η γωνιώδης πίσω πόρτα με τα φωτιστικά σώματα και τη μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

«Τονίσαμε το πλάτος του αυτοκινήτου με μια οριζόντια φωτεινή υπογραφή και το συνδυάσαμε με έναν πολύ έντονο διαχύτη, ο οποίος αυξάνει την απόδοση και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Cupra, Jorge Diez.

«Γνωρίζουμε ότι η ηλεκτροδότηση πρέπει να συμβαδίζει με την αποτελεσματικότητα, και από αυτή την άποψη, η ομάδα έχει συνδυάσει τα δύο με τέλειο τρόπο».

Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, η Cupra κυκλοφόρησε μερικές εικόνες του εσωτερικού. Χωρίς πολλές εμφανείς λεπτομέρειες, μας δείχνει πολλές χάλκινες πινελιές, ενώ η λεπτή κεντρική κονσόλα είναι καλυμμένη με ταπετσαρία και ακόμη περισσότερα χάλκινα διακοσμητικά.

Η Cupra δεν έχει ακόμα διευκρινήσει τις τεχνικές προδιαγραφές, αλλά το μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του γκρουπ και η λογική λέει ότι θα ήταν εξοπλισμένο με μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh, καθώς και πίσω ηλεκτρικό κινητήρα. Υποθέτουμε ότι η απόδοση θα φτάνει τους 204 ίππους, ακριβώς όπως στο VW ID.3.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!