Γ.Δ.
1447.82 +1,93%
ACAG
+1,56%
6.5
CENER
+0,40%
7.44
CNLCAP
0,00%
6.75
DIMAND
-0,62%
9.69
OPTIMA
-0,77%
10.28
TITC
+4,61%
28.35
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
-0,13%
1.49
ΑΒΕ
0,00%
0.491
ΑΔΜΗΕ
+0,90%
2.25
ΑΚΡΙΤ
+2,82%
0.91
ΑΛΜΥ
+5,66%
2.8
ΑΛΦΑ
+3,64%
1.667
ΑΝΔΡΟ
+0,89%
6.8
ΑΡΑΙΓ
+0,33%
12.33
ΑΣΚΟ
-0,75%
2.66
ΑΣΤΑΚ
-1,33%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.54
ΑΤΤ
+1,35%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,04%
5.77
ΒΙΟΚΑ
-0,75%
2.65
ΒΙΟΣΚ
+0,41%
1.22
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
+0,81%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-1,18%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,34%
16.6
ΔΑΑ
+1,17%
8.448
ΔΑΙΟΣ
+5,59%
3.78
ΔΕΗ
+1,78%
11.42
ΔΟΜΙΚ
-1,54%
4.48
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,90%
1.685
ΕΕΕ
+1,65%
29.5
ΕΚΤΕΡ
-1,40%
4.225
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
-2,03%
2.41
ΕΛΛ
+0,35%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,34%
2.57
ΕΛΠΕ
+0,54%
8.31
ΕΛΣΤΡ
+0,81%
2.48
ΕΛΤΟΝ
-1,06%
1.86
ΕΛΧΑ
+0,61%
1.97
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.86
ΕΠΙΛΚ
+10,00%
0.143
ΕΠΣΙΛ
+1,37%
9.61
ΕΣΥΜΒ
+0,81%
1.245
ΕΤΕ
+3,99%
7.512
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.27
ΕΥΔΑΠ
+0,87%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+3,36%
1.9845
ΕΧΑΕ
+1,75%
5.23
ΙΑΤΡ
+0,61%
1.65
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.455
ΙΛΥΔΑ
+1,23%
1.65
ΙΝΚΑΤ
+0,60%
5.03
ΙΝΛΙΦ
-0,41%
4.82
ΙΝΛΟΤ
+3,36%
1.17
ΙΝΤΕΚ
+2,07%
6.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,90%
4.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.235
ΙΝΤΚΑ
+1,14%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
-4,49%
1.595
ΚΕΠΕΝ
-5,21%
1.82
ΚΛΜ
-0,31%
1.595
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+1,28%
1.426
ΚΟΥΕΣ
+1,79%
5.7
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,78%
1.4
ΛΑΒΙ
+0,94%
0.855
ΛΑΜΔΑ
-0,71%
7.03
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.4
ΛΑΝΑΚ
+1,85%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,71%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+2,23%
2.75
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.065
ΜΕΒΑ
-2,27%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-1,02%
2.92
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,26%
3.91
ΜΙΝ
-0,78%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,68%
26.54
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.03
ΜΟΥΖΚ
-0,67%
0.74
ΜΠΕΛΑ
+1,01%
28.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.945
ΜΠΤΚ
-10,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+2,54%
38.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+6,85%
1.03
ΞΥΛΚ
+1,35%
0.3
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,83%
0.334
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
+0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+6,23%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,06%
16.65
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,34%
0.878
ΟΤΕ
+2,27%
14.42
ΟΤΟΕΛ
-0,77%
12.88
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.22
ΠΑΠ
+0,77%
2.62
ΠΕΙΡ
+2,80%
4
ΠΕΤΡΟ
+2,12%
8.66
ΠΛΑΘ
+1,50%
4.07
ΠΛΑΚΡ
+3,33%
15.5
ΠΡΔ
+2,04%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+1,75%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
+6,12%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,60%
4.445
ΡΕΒΟΙΛ
+2,85%
1.625
ΣΑΡ
+1,91%
11.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
-0,48%
2.06
ΣΠΕΙΣ
-2,08%
7.54
ΣΠΙ
+1,58%
0.77
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,27%
18.3
ΤΖΚΑ
+2,13%
1.675
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,81%
1.746
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-1,37%
0.361
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
+8,28%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,24%
4.17
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Το νέο ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV 60 θα σε εκπλήσσει

Αναμφίβολα το νέο ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV 60 είναι μια εντυπωσιακή παρουσία που θα εκπλήσει τους πάντες αφού διαθέτει όλα όσα πρέπει να έχει ένα σύγχρονο Skoda.

Το Enyaq iV, όπως γράφει το carandriver,  έγινε πολλά περισσότερα από ένα SUV, καθώς έχει μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα, διαθέτει εσωτερικούς χώρους εν αφθονία, κάνοντας δύσκολη τη ζωή πολλών ανταγωνιστών του, αφού τόσο με τις εξωτερικές όσο και με τις εσωτερικές διαστάσεις, (μήκος 4.649 mm, πλάτος 1.879 mm ύψος 1.616 mm, μεταξόνιο 2.765 mm και χωρητικότητα χώρου αποσκευών 585 λίτρα), βρίσκεται στον άνω άκρο των μεσαίων SUV.

Ενσωματώνει με πολύ μαεστρικό τρόπο τις αδρές γραμμές σε ένα σώμα γεμάτο επίπεδες επιφάνειες και ακμές που το κάνουν να δείχνει μικρότερο και σαφώς πιο σπορ. Η αρχοντιά υπερθεματίζεται στο εσωτερικό με τον πιο εμφατικό τρόπο. Πληθώρα μικρών ή μεγάλων αποθηκευτικών χώρων και μαζί η αίσθηση ότι εδώ χωρά μια ολάκερη οικογένεια και περισσεύει και χώρος!

Το ταμπλό με μεγάλη κλίση προς το παρμπρίζ δίνει μια αίσθηση ανοιχτωσιάς. Η έκδοση δοκιμής, από την άλλη, ταιριάζει υλικά και μοτίβα, σαφώς με το βλέμμα στην πολυτέλεια.

Το Digital Cockpit, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, με διαγώνιο μόλις 5,3 ίντσες απεικονίζει ταχύτητα, δεδομένα, πλοήγησης και τα ενεργά συστήματα υποβοήθησης.

Η θέση οδήγησης συνολικά είναι άριστη χωρίς τυφλά σημεία. Υπάρχει δε και το Crew Protect Assist, ένα ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων ασφαλείας.

Πηγή: carandrdriver

Το Enyaq iV διατίθεται με τρία μεγέθη υγρόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου (55, 62 και 82 kW) που για λόγους… στρογγυλοποίησης ονομάζονται «50», «60» και «80», με τη μεσαία να δοκιμάζουμε εδώ, που, όμως, δεν έχει καμία διαφοροποίηση στα βασικά και στα γερμανικά της ξαδέλφια, με γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός, πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, στιβαρή δομή και μοτέρ και κίνηση στον πίσω άξονα. Το να βάλεις 180 ίππους που μεταφέρουν σχεδόν 2 τόνους βάρος είναι μια εύκολη διαδικασία.

Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ και μια αναστροφή δεν είναι τόσο τρομαχτική όσο περιμένεις από ένα αυτοκίνητο τέτοιου μήκους. Όσο για την αυτονομία, αυτή σπάει στο «60» το ψυχολογικό όριο των 400 km.

Με το Enyaq iV 60 έχουμε ένα εντυπωσιακό σε σχεδίαση, χώρους, επιμέρους ποιότητες και χαρακτήρα, μοντέλο που έρχεται και σε εξαιρετικές τιμές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!