Γ.Δ.
1275.13 +0,31%
ACAG
-1,65%
5.95
CENER
+1,16%
6.98
CNLCAP
-2,70%
7.2
DIMAND
-0,92%
10.8
OPTIMA
+0,51%
7.85
TITC
+1,33%
19.74
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
+10,09%
1.528
ΑΒΕ
0,00%
0.52
ΑΔΜΗΕ
-1,18%
2.1
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.715
ΑΛΜΥ
+3,17%
2.6
ΑΛΦΑ
+0,39%
1.56
ΑΝΔΡΟ
+0,61%
6.62
ΑΝΕΚ
-0,73%
0.272
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+0,53%
11.46
ΑΣΚΟ
-0,89%
2.24
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
-0,78%
6.4
ΑΤΤ
-0,71%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.64
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,28%
5.42
ΒΙΟΚΑ
+0,73%
2.76
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.125
ΒΙΟΤ
0,00%
0.222
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-1,43%
1.725
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
13.24
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.3
ΔΕΗ
+1,03%
10.8
ΔΟΜΙΚ
+1,44%
3.52
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,91%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+3,00%
1.03
ΕΕΕ
-0,16%
25.45
ΕΚΤΕΡ
+0,56%
3.57
ΕΛΒΕ
0,00%
4.84
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,36%
0.56
ΕΛΙΝ
+0,43%
2.32
ΕΛΛ
0,00%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,02%
2.18
ΕΛΠΕ
-0,52%
7.61
ΕΛΣΤΡ
-0,68%
2.91
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
2.15
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.87
ΕΝΤΕΡ
+0,97%
6.22
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΠΣΙΛ
+0,31%
9.7
ΕΣΥΜΒ
-1,38%
1.075
ΕΤΕ
+1,32%
6.282
ΕΥΑΠΣ
+2,48%
3.3
ΕΥΔΑΠ
-2,19%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,21%
1.691
ΕΧΑΕ
-2,25%
5.21
ΙΑΤΡ
+1,41%
1.795
ΙΚΤΙΝ
+1,62%
0.4695
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.345
ΙΝΚΑΤ
-0,14%
3.47
ΙΝΛΙΦ
-1,57%
4.4
ΙΝΛΟΤ
-1,47%
0.941
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-0,36%
1.39
ΙΝΤΚΑ
+0,75%
2.68
ΚΑΜΠ
0,00%
2.43
ΚΑΡΕΛ
-1,28%
308
ΚΕΚΡ
-2,56%
1.715
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
-2,40%
1.22
ΚΟΡΔΕ
-0,37%
0.542
ΚΟΥΑΛ
+1,42%
0.572
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.46
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,84%
9.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
+3,92%
1.06
ΛΑΒΙ
+0,28%
0.724
ΛΑΜΔΑ
-1,05%
6.6
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.282
ΛΕΒΠ
0,00%
0.358
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-2,54%
1.15
ΛΟΥΛΗ
-2,18%
2.69
ΜΑΘΙΟ
+2,65%
1.16
ΜΕΒΑ
+1,58%
3.86
ΜΕΝΤΙ
-0,59%
3.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46
ΜΙΓ
-0,64%
4.67
ΜΙΝ
-1,20%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,80%
24.8
ΜΟΝΤΑ
+3,16%
1.63
ΜΟΤΟ
+1,97%
3.1
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.595
ΜΠΕΛΑ
+0,17%
24.04
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.03
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
+1,55%
36.74
ΝΑΚΑΣ
+5,48%
3.08
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
0,00%
0.338
ΞΥΛΠ
-2,30%
0.34
ΟΛΘ
0,00%
23.1
ΟΛΠ
+0,65%
23.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.53
ΟΠΑΠ
-0,54%
14.7
ΟΤΕ
+2,20%
13.47
ΟΤΟΕΛ
-2,72%
12.18
ΠΑΙΡ
+1,32%
1.15
ΠΑΠ
0,00%
2.2
ΠΕΙΡ
+1,62%
3.26
ΠΕΤΡΟ
+0,90%
8.98
ΠΛΑΘ
-0,36%
4.165
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
-6,70%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
-1,35%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-1,57%
4.4
ΡΕΒΟΙΛ
-0,78%
1.92
ΣΑΡ
-2,73%
7.83
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
+0,27%
0.367
ΣΙΔΜΑ
+1,28%
2.38
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.7
ΣΠΙ
+1,62%
0.626
ΣΠΥΡ
0,00%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+1,42%
15.69
ΤΖΚΑ
-0,27%
1.845
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,06%
1.777
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
0,00%
0.396
ΦΛΕΞΟ
+1,27%
8
ΦΡΙΓΟ
+2,04%
0.075
ΦΡΛΚ
+2,47%
4.15
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+2,33%
0.66

H Cupra αποκάλυψε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο

Έγιναν τα αποκαλυπτήρια για το Cupra Born. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της premium θυγατρικής της Seat, το νέο Cupra Born, βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ του Ομίλου, γνωστή από το VW ID.3.

Το νέο Cupra Born έχει αποκλειστικά κίνηση στους πίσω τροχούς. ‘Οπως γράφει το caranddriber, ο μονός ηλεκτρικός κινητήρας του είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος και στη βασική έκδοση αποδίδει 150 ίππους και 310 Nm ροπής.

Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 45 kWh, και προέρχεται από το ID.3 Pure Performance, δίνοντας περίπου 340 χιλιόμετρα αυτονομίας (στον κύκλο μέτρησης WLTP) και επιτάχυνση 0-100 σε 8,9 δευτερόλεπτα.

Αμέσως μετά ακολουθεί η έκδοση των 201 ίππων με την μεγαλύτερη μπαταρία 58 kWh. Η ροπή παραμένει στα 310 Nm, αλλά η αυξημένη ισχύς κατεβάζει το χρόνο για το 0-100 στα 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ η αναβαθμισμένη μπαταρία παρέχει μέγιστη αυτονομία 420 χλμ.

Παράλληλα, η Cupra ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει το πακέτο απόδοσης Born με τη χρήση E-Boost, που αυξάνει την απόδοση στους 230 ίππους.

Εδώ το 0-100 γίνεται μόλις σε 6,6 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία είναι η ίδια στα 420 χλμ. βέβαια, ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας μπορεί να συνδυαστεί και με μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh, οπότε η αυτονομία αυξάνεται στα 540 χιλιόμετρα.

Στον τομέα του σχεδιασμού, είναι εμφανής η δυναμική προσέγγιση που ήθελαν να του δώσουν οι σχεδιαστές του.

Πολλά στοιχεία οικεία από άλλα μοντέλα της Cupra, υπάρχουν και εδώ, όπως τα στενά και γωνιώδη φωτιστικά σώματα και η φωτεινή μπάρα LED στο πίσω μέρος που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

Έχουν προστεθεί και άλλες πινελιές βέβαια, όπως η κεκλιμένη οροφή που χάρη στη μαύρη πίσω κολώνα, μοιάζει να αιωρείται.

Για την εξωτερική εμφάνιση του Cupra Born, ο επικεφαλής σχεδιασμού Jorge Diez δήλωσε:

«Τονίσαμε το πλάτος του αυτοκινήτου με μια οριζόντια φωτεινή υπογραφή, συνδυάζοντας παράλληλα έναν πολύ ξεχωριστό διαχύτη, ο οποίος αυξάνει την απόδοση και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.

Όλη η ομάδα συνδύασε με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με την αποδοτικότητα».

Το εσωτερικό τώρα, σχεδιάστηκε για να εκπέμπει έναν αέρα πολυτέλειας σε συνδυασμό με τον σπορ χαρακτήρα. Ο τελευταίος ενισχύεται από τα bucket καθίσματα, το νέο τιμόνι με τα κουμπιά επιλογής προφίλ οδήγησης (υπάρχει και sport λειτουργία Cupra) και τις λεπτομέρειες χαλκού στην κονσόλα.

Εκτός από την προσοχή στη λεπτομέρεια και την ποιότητα, η Cupra έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα του Born χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένα υλικά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Τα νέα bucket καθίσματα κατασκευάζονται από ανακυκλώσιμο πολυμερές ύφασμα Seaqual Yarn από πλαστικό, προερχόμενο από τη Μεσόγειο και άλλες θάλασσες, ωκεανούς, ποτάμια και εκβολές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!