Η Opel έψαξε στα αρχεία της και αναβίωσε το όνομα Frontera για το καινούργιο της B-SUV. Το νέο μοντέλο εντάσσεται στη γκάμα ως μια οικονομικά προσιτή επιλογή, κάτω από τα υπάρχοντα μοντέλα Mokka και Grandland.
Το νέο Opel Frontera βασίζεται στην πλατφόρμα «Smart Car» του μητρικού Ομίλου της Stellantis, που χρησιμοποιείται και από το Citroen e-C3.
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας, με ή χωρίς ήπια υβριδικό σύστημα 48V, καθώς και ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα προσφέρονται εξαρχής.
Κάτω από το καπό, ένας τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων με ήπια υβριδική τεχνολογία κινεί το Frontera, αποδίδοντας 110 και 145 ίππους, ανάλογα την έκδοση. Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αλλά και με έναν ηλεκτροκινητήρα στιγμιαίας ισχύος 28 ίππων.
Η μπαταρία των 44 kWh στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση προσφέρει αυτονομία έως και 305 χιλιόμετρα, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμη η έκδοση “Long Range” και υπόσχεται αυτονομία έως περίπου 400 χιλιόμετρα.
Το Frontera είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα φέρει το νέο έμβλημα του «Κεραυνού» της Opel στο κέντρο της μάσκας Vizor, σήμα κατατεθέν πλέον της μάρκας. Οι θόλοι είναι εμφανώς τονισμένοι, όπως και τα μαρσπιέ, θυμίζοντας ελαφρώς την τετραγωνισμένη σχεδίαση του πρώτου Frontera.
Στο εσωτερικό υπάρχουν δύο οθόνες 10 ιντσών, μία για το infotainment και μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η Opel κάνει λόγο για παρουσία πολλών έξυπνων χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένου του smartphone station, το οποίο θα μετατρέπει το κινητό του χρήστη σε πάνελ ελέγχου του οχήματος.
Εκεί όμως που η Opel δίνει έμφαση είναι στην βελτίωση της άνεσης. Το Frontera διαθέτει καθίσματα Intelli-Seats τα οποία, σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, παρέχουν καλύτερη υποστήριξη στο κάτω τμήμα της σπονδυλικής στήλης, κάνοντάς τα άνετα ακόμα και σε μακρινά ταξίδια. Το πορτμπαγκάζ χωράει έως και 450 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, η συνολική χωρητικότητα αγγίζει τα 1.600 λίτρα.
Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr