Γ.Δ.
1443.13 -0,24%
ACAG
-1,01%
5.88
CENER
-1,44%
9.56
CNLCAP
-0,71%
6.95
DIMAND
+1,05%
9.65
NOVAL
0,00%
2.68
OPTIMA
-0,15%
13.2
TITC
-0,16%
31.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-1,44%
1.368
ΑΒΕ
0,00%
0.443
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.205
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
0,00%
2.9
ΑΛΦΑ
-0,70%
1.559
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.54
ΑΡΑΙΓ
-0,69%
11.44
ΑΣΚΟ
+1,43%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-1,71%
6.88
ΑΤΕΚ
-6,81%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.68
ΑΤΤ
-4,66%
9.82
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,04%
5.71
ΒΙΟΚΑ
-1,48%
2
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.71
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+1,61%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.42
ΔΑΑ
-0,05%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,52%
11.69
ΔΟΜΙΚ
+0,77%
3.285
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,95%
0.318
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.63
ΕΕΕ
+0,60%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+0,81%
1.982
ΕΛΒΕ
0,00%
5.75
ΕΛΙΝ
0,00%
2.09
ΕΛΛ
+0,73%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,74%
2.01
ΕΛΠΕ
-0,42%
7.17
ΕΛΣΤΡ
-2,28%
2.14
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.67
ΕΛΧΑ
-1,08%
1.84
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
-0,83%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,54%
1.28
ΕΤΕ
-1,30%
7.59
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.29
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.65
ΕΥΡΩΒ
-1,31%
2.03
ΕΧΑΕ
-1,38%
4.66
ΙΑΤΡ
+1,59%
1.595
ΙΚΤΙΝ
-1,43%
0.3785
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.63
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.995
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.9
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.18
ΙΝΤΕΚ
-1,03%
5.76
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+0,81%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-1,27%
3.115
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
-0,70%
1.425
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.545
ΚΟΡΔΕ
+1,30%
0.467
ΚΟΥΑΛ
-2,22%
1.144
ΚΟΥΕΣ
+1,14%
5.34
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,41%
12.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-1,30%
1.135
ΛΑΒΙ
+0,24%
0.832
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
-0,53%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
+8,33%
0.286
ΛΕΒΠ
+3,91%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,39%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-0,39%
2.55
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-0,40%
2.51
ΜΕΡΚΟ
-7,41%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.51
ΜΙΝ
+6,19%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,45%
22.28
ΜΟΝΤΑ
-4,00%
3.84
ΜΟΤΟ
+1,68%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+2,14%
24.82
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+1,02%
1.98
ΜΠΤΚ
+4,62%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,58%
34.12
ΝΑΚΑΣ
-4,86%
2.74
ΝΑΥΠ
+1,10%
0.92
ΞΥΛΚ
-1,94%
0.304
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-1,28%
27
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.47
ΟΠΑΠ
-0,13%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,12%
0.845
ΟΤΕ
-1,06%
14.99
ΟΤΟΕΛ
-1,75%
11.22
ΠΑΙΡ
0,00%
1.02
ΠΑΠ
-0,85%
2.33
ΠΕΙΡ
-0,28%
3.981
ΠΕΡΦ
+2,73%
6.78
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.14
ΠΛΑΘ
-0,64%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.216
ΠΡΕΜΙΑ
+1,01%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.895
ΣΑΡ
+2,02%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,56%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,60%
1.685
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.6
ΣΠΙ
+1,22%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.25
ΤΖΚΑ
+4,59%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,95%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+5,83%
0.218
ΦΡΛΚ
-1,27%
3.89
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Volkswagen: Οι αποζημιώσεις μπορεί να φτάσουν τα 127 δισ. τον χρόνο

Η Volkswagen AG ζήτησε από το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ να αναιρέσει μία απόφαση δικαστηρίου στο Οχάιο. Αυτή η απόφαση άνοιξε το δρόμο στην αναφερόμενη πολιτεία για να προχωρήσει με μία αγωγή που είναι σχετική με το σκάνδαλο εκπομπής βλαβερών αερίων από τους πετρελαιοκινητήρες της VW, αλλά και τη χειραγώγηση συστημάτων, σχετικών με τον έλεγχο των ρύπων.

Η γερμανική εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων είχε προηγουμένως ζητήσει από το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ να επανεξετάσει μία δικαστική απόφαση, η οποία έλεγε ότι δύο κομητείες μπορούν να διεκδικήσουν την καταβολή αποζημιώσεων, ενδεχομένως δισεκατομμυρίων δολαρίων, που σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων από πετρελαιοκινητήρες. Αυτό το αίτημα παραμένει να εξεταστεί.

Η VW είχε δηλώσει σε δικαστικά έγγραφα ότι οι ισχυρισμοί του Οχάιο «μπορούν να της κοστίσουν 350 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα ή περισσότερα από 127 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο, για χρονική περίοδο πολλών ετών».

Το σκάνδαλο Volkswagen

Το κουβάρι του μεγάλου σκανδάλου με τα πειραγμένα «μηχανάκια» που έδειχναν μειωμένη εκπομπή ρύπων στα 4κύλινδρα μοντέλα με δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα της Volkswagen Jetta, Beetle, Golf και Audi A3 του 2009-2014, καθώς και Passat του 2014-’15, άρχισε να ξετυλίγεται το 2015.

Στα μέσα εκείνης της χρονιάς, η Volkswagen ανακοίνωνε υπερήφανα ότι είχε πετύχει τον στόχο της να ξεπεράσει την Toyota ως η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. Λίγους μήνες αργότερα, ο Τζακ Γιούινγκ  των New York Times έγραφε ότι η αμερικανική Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος αποκάλυπτε ότι η VW είχε εγκαταστήσει σε 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα λογισμικό το οποίο ξεγελούσε τους μηχανισμούς ελέγχου καυσαερίων. Ως τις αρχές του 2018, η VW είχε συμφωνήσει με τις αμερικανικές αρχές και τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της σε έναν συμβιβασμό ύψους 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με επιπρόσθετες αγωγές να έχουν γίνει κι άλλες να περιμένουν ακόμη την εκδίκασή τους.

Από το 2015, η μετοχή της εταιρείας έχει περάσει από πολλά σκαμπανεβάσματα, όπως και τα «golden boys» της αυτοκινητοβιομηχανίας, που λόγω του σκανδάλου το ένα μετά το άλλο έσπευδαν να υποβάλουν παραιτήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!