Γ.Δ.
1480.09 -1,09%
ACAG
-1,62%
6.06
CENER
-1,93%
8.65
CNLCAP
-1,90%
7.75
DIMAND
-1,83%
9.1
OPTIMA
0,00%
11.68
TITC
+1,43%
31.85
ΑΑΑΚ
-10,00%
6.3
ΑΒΑΞ
-1,10%
1.62
ΑΒΕ
-3,54%
0.463
ΑΔΜΗΕ
-0,65%
2.28
ΑΚΡΙΤ
-0,59%
0.84
ΑΛΜΥ
+0,72%
2.78
ΑΛΦΑ
-2,04%
1.732
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.84
ΑΡΑΙΓ
-2,21%
12.4
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
-9,48%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.38
ΑΤΤ
+2,28%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,77%
6.32
ΒΙΟΚΑ
-1,50%
2.62
ΒΙΟΣΚ
-4,29%
1.34
ΒΙΟΤ
-8,63%
0.254
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.66
ΓΕΒΚΑ
+1,27%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,33%
16.28
ΔΑΑ
+1,99%
8.316
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
-1,51%
11.72
ΔΟΜΙΚ
+0,78%
4.545
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,78%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,84%
1.6
ΕΕΕ
-0,31%
32.54
ΕΚΤΕΡ
-2,27%
4.09
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-4,88%
2.34
ΕΛΛ
0,00%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,15%
2.61
ΕΛΠΕ
-3,00%
8.4
ΕΛΣΤΡ
-4,64%
2.26
ΕΛΤΟΝ
-0,21%
1.876
ΕΛΧΑ
-1,20%
2.06
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-3,31%
1.315
ΕΤΕ
-1,07%
8.36
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-1,49%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-1,36%
2.103
ΕΧΑΕ
-3,21%
5.13
ΙΑΤΡ
-2,06%
1.66
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.408
ΙΛΥΔΑ
-0,90%
1.655
ΙΝΚΑΤ
-0,38%
5.2
ΙΝΛΙΦ
-0,81%
4.9
ΙΝΛΟΤ
-0,51%
1.164
ΙΝΤΕΚ
+1,30%
6.24
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,45%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-1,59%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,81%
3.69
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-1,17%
338
ΚΕΚΡ
-1,32%
1.49
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,60%
1.665
ΚΟΡΔΕ
-1,87%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-1,40%
1.27
ΚΟΥΕΣ
-0,70%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,91%
11.15
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-1,12%
1.33
ΛΑΒΙ
-2,04%
0.96
ΛΑΜΔΑ
-0,58%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-4,76%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
-0,25%
3.95
ΜΕΝΤΙ
-1,70%
2.89
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,79%
3.98
ΜΙΝ
-0,88%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+3,34%
27.82
ΜΟΝΤΑ
+1,47%
3.45
ΜΟΤΟ
-0,66%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-0,15%
27.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.01
ΜΠΤΚ
+7,11%
0.482
ΜΥΤΙΛ
-4,93%
37.02
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+3,70%
1.01
ΞΥΛΚ
-1,09%
0.271
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-9,43%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,46%
21.6
ΟΛΠ
-0,20%
24.45
ΟΛΥΜΠ
-1,81%
2.71
ΟΠΑΠ
-1,98%
14.88
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.931
ΟΤΕ
-2,89%
13.8
ΟΤΟΕΛ
-3,23%
12
ΠΑΙΡ
-0,89%
1.12
ΠΑΠ
-0,80%
2.47
ΠΕΙΡ
-1,35%
3.792
ΠΕΤΡΟ
-0,89%
8.9
ΠΛΑΘ
+1,24%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+0,85%
1.184
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,79%
5.02
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.665
ΣΑΡ
-1,94%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,06%
0.375
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-2,33%
7.56
ΣΠΙ
-1,11%
0.712
ΣΠΥΡ
-9,47%
0.172
ΤΕΝΕΡΓ
-0,44%
18.1
ΤΖΚΑ
+1,55%
1.635
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,68%
1.752
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-3,03%
8
ΦΡΙΓΟ
-8,96%
0.244
ΦΡΛΚ
-2,38%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-5,51%
0.6

Ανάχωμα στον Covid ορθώνουν τα γαλλικά luxury brands

Παρά το κλείσιμο των καταστημάτων και το φρένο στον τουρισμό, οι εταιρίες προϊόντων πολυτελείας περιόρισαν την πτώση στις πωλήσεις τους το 2020 κυρίως χάρη στην ανάκαμψη της δραστηριότητας στην Κίνα.

Όπως αποδεικνύεται από το καταναλωτικό “βαρόμετρο” της πανδημικής περιόδου, επίσης “τονωτικά” για τον κλάδο πολυτελείας λειτούργησαν και οι  αγορές που έκαναν για την «ευχαρίστησή τους» οι Ευρωπαίοι, καθώς έχουν στερηθεί τα εστιατόρια και τα ταξίδια.

Την περασμένη χρονιά, η υπ’ αριθμόν 1 παγκοσμίως εταιρία προϊόντων πολυτελείας, η LVMH, κατάφερε να συγκρατήσει στο 17% τη μείωση στον κύκλο εργασιών της στα 44,6 δισεκ. ευρώ. Η Kering κατέγραψε επίσης μείωση της τάξης του 17,4% με 13,4 δισεκ. ευρώ, ενώ η Hermès περιόρισε τη πτώση των πωλήσεών της στο 7,2% με συνολικά 6,38 δισεκ.

Αυτό το γαλλικό τρίο ευνοήθηκε από την ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο, όπως και η Suisse Richemont (στην οποία ανήκει ο οίκος Cartier) που ανακοίνωσε κύκλο εργασιών 4,1 δισεκ. ευρώ κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους, μια αύξηση κατά 1%.

Όλοι συμφωνούν ότι η ανάκαμψη στην Ασία το δεύτερο εξάμηνο του έτους, σε συνδυασμό με την επιτυχία των διαδικτυακών πωλήσεων, ήταν ο κινητήριος παράγοντας ενίσχυσης των luxury brands.

«Η κινεζική οικονομία ανέκαμψε πρώτη και πιο πολύ», ανέφερε ο Αρνό Καντάρ, διαχειριστής χαρτοφυλακίου στην Flornoy et Associés, προσθέτοντας ότι οι Κινέζοι καταναλωτές ήθελαν να νιώσουν καλά, ύστερα από «μια αποτυχημένη κινεζική πρωτοχρονιά το 2020».

Έτσι, η LVMH πραγματοποίησε το 34% των πωλήσεων της στην Ασία (εκτός της Ιαπωνίας) την περασμένη χρονιά (συγκριτικά με 30% το 2019) και η Kering το 38% (συγκριτικά με 34%). Μόνο για το τέταρτο τρίμηνο, η Richemont είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 21% στην περιοχή αυτή, με αύξηση 80% των εσόδων της στην Κίνα. Σε ό,τι αφορά την Hermès, έκανε λόγο για ένα «εξαιρετικό τέταρτο τρίμηνο» στην Ασία (+47%).

Στην Ευρώπη, τα υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων «που δεν μπορούσαν πλέον να ταξιδέψουν ή να πάνε σε ένα βραβευμένο εστιατόριο», έβρισκαν ευχαρίστηση στις αγορές προϊόντων.

 

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!