Γ.Δ.
903.97 -2,00%
CENER
-3,55%
3.125
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
0,00%
13.75
TITC
-1,77%
12.2
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.8
ΑΒΑΞ
-4,21%
0.75
ΑΒΕ
+1,59%
0.51
ΑΔΜΗΕ
-1,95%
1.708
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.44
ΑΛΜΥ
+0,49%
2.07
ΑΛΦΑ
-3,25%
1.013
ΑΝΔΡΟ
0,00%
5.55
ΑΝΕΚ
-0,99%
0.1
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
+0,60%
5.03
ΑΣΚΟ
-2,79%
2.09
ΑΣΤΑΚ
-1,26%
6.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.386
ΑΤΡΑΣΤ
-0,45%
4.38
ΑΤΤ
-2,39%
0.09
ΑΤΤΙΚΑ
-1,87%
0.944
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.222
ΒΙΟ
-3,57%
4.19
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.64
ΒΙΟΣΚ
-2,02%
0.63
ΒΙΟΤ
-12,75%
0.26
ΒΙΣ
0,00%
0.825
ΒΟΣΥΣ
+6,00%
2.12
ΓΕΒΚΑ
-1,24%
1.19
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-3,03%
9.29
ΔΑΙΟΣ
0,00%
2.94
ΔΕΗ
-3,36%
6.48
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.852
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
-0,93%
0.319
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.73
ΕΕΕ
-1,73%
23.32
ΕΚΤΕΡ
-4,35%
1.32
ΕΛΒΕ
0,00%
4.76
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+3,03%
0.408
ΕΛΙΝ
0,00%
1.78
ΕΛΛ
+0,31%
16.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,71%
1.69
ΕΛΠΕ
-0,83%
7.15
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.34
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.06
ΕΛΧΑ
-2,44%
1.6
ΕΝΤΕΡ
+0,25%
3.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.116
ΕΠΣΙΛ
+1,59%
6.4
ΕΣΥΜΒ
+1,62%
0.628
ΕΤΕ
-3,35%
3.81
ΕΥΑΠΣ
-0,85%
3.52
ΕΥΔΑΠ
-2,40%
6.9
ΕΥΡΩΒ
-4,58%
1.0615
ΕΧΑΕ
0,00%
3.16
ΙΑΤΡ
-1,09%
1.355
ΙΚΤΙΝ
-0,59%
0.507
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.255
ΙΝΚΑΤ
+0,71%
1.426
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.8
ΙΝΛΟΤ
-4,08%
0.494
ΙΝΤΕΚ
-1,91%
3.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,96%
6.55
ΙΝΤΕΤ
-0,98%
1.01
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
1.602
ΚΑΜΠ
0,00%
2.48
ΚΑΡΕΛ
0,00%
270
ΚΕΚΡ
+1,06%
0.95
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.44
ΚΛΜ
+0,82%
0.494
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,80%
0.437
ΚΟΥΕΣ
-4,07%
4.6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.214
ΚΡΙ
-1,67%
5.88
ΚΤΗΛΑ
-2,03%
1.45
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.035
ΛΑΒΙ
0,00%
0.35
ΛΑΒΙΔ
-68,75%
0.0025
ΛΑΜΔΑ
-1,22%
5.65
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.8
ΛΑΝΑΚ
+6,00%
0.742
ΛΕΒΚ
0,00%
0.22
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΙΒΑΝ
-18,92%
0.15
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
+0,48%
2.1
ΛΥΚ
0,00%
1.66
ΜΑΘΙΟ
+2,36%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
2.52
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
3.06
ΜΕΡΚΟ
-2,84%
41
ΜΙΓ
+2,64%
0.035
ΜΙΝ
0,00%
0.474
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20
ΜΟΝΤΑ
-4,35%
0.66
ΜΟΤΟ
-1,37%
2.16
ΜΟΥΖΚ
-3,80%
0.76
ΜΠΕΛΑ
-1,51%
14.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,46%
2.18
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.905
ΜΠΤΚ
0,00%
0.494
ΜΥΤΙΛ
-0,22%
18
ΝΑΚΑΣ
-2,65%
2.2
ΝΑΥΠ
0,00%
1.075
ΞΥΛΚ
-0,49%
0.204
ΞΥΛΠ
0,00%
0.22
ΟΛΘ
-1,26%
23.6
ΟΛΠ
0,00%
16.12
ΟΛΥΜΠ
-1,46%
1.685
ΟΠΑΠ
-1,06%
13.1
ΟΤΕ
-0,94%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-1,73%
11.38
ΠΑΙΡ
-0,24%
0.848
ΠΑΠ
-1,70%
2.31
ΠΕΙΡ
-4,68%
1.325
ΠΕΤΡΟ
0,00%
5.6
ΠΛΑΘ
-1,50%
3.94
ΠΛΑΙΣ
-2,05%
2.86
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.7
ΠΡΔ
0,00%
0.505
ΠΡΕΜΙΑ
-2,38%
1.025
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+1,56%
2.925
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.27
ΣΑΡ
+0,62%
6.52
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.016
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.278
ΣΙΔΜΑ
-1,46%
2.02
ΣΠΕΙΣ
-1,58%
6.24
ΣΠΙ
-0,31%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-3,43%
18.85
ΤΖΚΑ
-3,01%
1.935
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.147
ΦΙΕΡ
0,00%
0.459
ΦΛΕΞΟ
+7,91%
7.5
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0785
ΦΡΛΚ
-0,50%
3
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.468
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Βερολίνο: Εισιτήριο 29 ευρώ ανά μήνα στα μέσα μαζικής μεταφοράς

Η Ένωση Συγκοινωνιών Βερολίνου – Βραδεμβούργου (VBB) έδωσε χθες, Πέμπτη, το «πράσινο φως» για την εισαγωγή του εισιτηρίου των 29 ευρώ ανά μήνα για την περίοδο από 1η Οκτωβρίου έως και 31 Δεκεμβρίου στη γερμανική πρωτεύουσα. Η Δήμαρχος Φραντσίσκα Γκίφαϊ δήλωσε ικανοποιημένη, η κριτική ωστόσο της αντιπολίτευσης αφορά το ενδεχόμενο στο Βερολίνο να διεξαχθούν σύντομα επαναληπτικές εκλογές, λόγω παρατυπιών που διαπιστώθηκαν στην τελευταία αναμέτρηση, τον Σεπτέμβριο του 2021.

Σύμφωνα με την VBB, το εισιτήριο θα εκδοθεί ως τριμηνιαία συνδρομή και θα αφορά τις μετακινήσεις με όλα τα μέσα στη ζώνη ΑΒ, σε όλο δηλαδή το αστικό δίκτυο του Βερολίνου, αλλά όχι στην περιοχή C, η οποία περιλαμβάνει τα περίχωρα και το Βραδεμβούργο, του οποίου η κυβέρνηση δεν έδειξε αντίστοιχη διάθεση. Το κόστος της παροχής, το οποίο εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 111 εκατομμύρια ευρώ, θα αναλάβει εξ ολοκλήρου η πόλη του Βερολίνου, ενώ από την 1η Ιανουαρίου, όπως έχει ανακοινώσει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση, αναμένεται η εισαγωγή εθνικού μέτρου για τις μετακινήσεις. «Πρόκειται για μεταβατικό μέτρο, μεταξύ του εισιτηρίου των 9 ευρώ/μήνα, που έληξε στις 31 Αυγούστου, και του εθνικού εισιτηρίου, που θα εισαχθεί το νέο έτος. Το Βερολίνο προσφέρει και πρωτοπορεί», δήλωσε σήμερα η κυρία Γκίφαϊ και πρόσθεσε ότι μακροπρόθεσμος στόχος της παραμένει μια μόνιμη, καλή προσφορά εισιτηρίου για τις δημόσιες συγκοινωνίες, «με την οποία οι Βερολινέζοι θα μπορούν να κινηθούν οπουδήποτε στην πόλη με όχι περισσότερο από ένα ευρώ την ημέρα». Ενδεικτικά, μια απλή διαδρομή με το μετρό του Βερολίνου κοστίζει σήμερα 3 ευρώ, ενώ η μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών 86 ευρώ και η ετήσια 946 ευρώ.

Ο ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών Φόλκερ Βίσινγκ (FDP) εμφανίστηκε επιφυλακτικός για το μέτρο, σημειώνοντας ότι ο ίδιος «επιδιώκει διαφορετικό στόχο», ένα ενιαίο εισιτήριο, ελκυστικό για περιστασιακούς οδηγούς, οι οποίοι θα ήταν πρόθυμοι να δοκιμάσουν να μετακινηθούν με τρένο ή λεωφορείο. Σε κρατιδιακό επίπεδο, ο επικεφαλής του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος (CDU) Όλιβερ Φριντερίτσι, δήλωσε στην Berliner Zeitung: «Η κυρία Γκίφαϊ θέλει απλώς να ξεχωρίσει σε περίπτωση που διεξαχθούν επαναληπτικές εκλογές στο Βερολίνο. Πρόκειται μόνο για προεκλογική εκστρατεία του SPD».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!