Γ.Δ.
1400.61 -1,12%
ACAG
-0,15%
6.49
CENER
-2,89%
7.05
CNLCAP
+0,73%
6.9
DIMAND
0,00%
9.98
OPTIMA
+0,62%
9.79
TITC
0,00%
26.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7.5
ΑΒΑΞ
-5,30%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.5
ΑΔΜΗΕ
-1,36%
2.175
ΑΚΡΙΤ
-4,55%
0.945
ΑΛΜΥ
-4,14%
2.55
ΑΛΦΑ
-2,39%
1.595
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.88
ΑΡΑΙΓ
-2,80%
12.16
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
-0,78%
7.66
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.42
ΑΤΤ
-2,63%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-0,87%
2.29
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,33%
5.22
ΒΙΟΚΑ
+0,71%
2.85
ΒΙΟΣΚ
-2,08%
1.175
ΒΙΟΤ
-1,44%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.216
ΒΟΣΥΣ
-2,54%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-4,97%
1.625
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,60%
16.6
ΔΑΑ
-0,56%
8.204
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-3,24%
11.63
ΔΟΜΙΚ
+0,22%
4.59
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-6,43%
0.364
ΕΒΡΟΦ
-2,26%
1.515
ΕΕΕ
+1,73%
28.18
ΕΚΤΕΡ
-2,54%
3.84
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΙΝ
-2,04%
2.4
ΕΛΛ
-0,33%
15.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,54%
2.45
ΕΛΠΕ
-1,81%
8.14
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.46
ΕΛΤΟΝ
-0,21%
1.914
ΕΛΧΑ
-2,94%
1.85
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.19
ΕΣΥΜΒ
-2,77%
1.23
ΕΤΕ
-1,02%
7.374
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.33
ΕΥΔΑΠ
+1,25%
5.67
ΕΥΡΩΒ
-2,37%
1.85
ΕΧΑΕ
-2,87%
5.07
ΙΑΤΡ
-3,26%
1.63
ΙΚΤΙΝ
-4,17%
0.46
ΙΛΥΔΑ
-7,31%
1.585
ΙΝΚΑΤ
-2,46%
5.15
ΙΝΛΙΦ
-1,02%
4.83
ΙΝΛΟΤ
-3,21%
1.084
ΙΝΤΕΚ
-0,80%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,64%
4.42
ΙΝΤΕΤ
-1,15%
1.295
ΙΝΤΚΑ
-4,83%
3.35
ΚΑΜΠ
-6,72%
2.5
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
-7,88%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-3,74%
1.545
ΚΟΡΔΕ
-4,93%
0.54
ΚΟΥΑΛ
-3,35%
1.328
ΚΟΥΕΣ
-4,01%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,89%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,07%
1.42
ΛΑΒΙ
-3,49%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,34%
6.61
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.8
ΛΑΝΑΚ
-6,80%
0.96
ΛΕΒΚ
0,00%
0.36
ΛΕΒΠ
0,00%
0.36
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-1,09%
2.72
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.14
ΜΕΒΑ
-1,55%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-0,99%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-2,58%
3.965
ΜΙΝ
+3,33%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,71%
26.42
ΜΟΝΤΑ
-2,21%
3.1
ΜΟΤΟ
-2,31%
2.955
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+0,53%
26.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.96
ΜΠΤΚ
-9,92%
0.545
ΜΥΤΙΛ
-0,17%
35.56
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.74
ΝΑΥΠ
-2,40%
1.015
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.295
ΞΥΛΚΔ
-17,39%
0.0038
ΞΥΛΠ
+0,66%
0.304
ΞΥΛΠΔ
-9,09%
0.01
ΟΛΘ
-0,44%
22.8
ΟΛΠ
-1,74%
25.4
ΟΛΥΜΠ
-1,49%
2.64
ΟΠΑΠ
+0,43%
16.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,69%
0.876
ΟΤΕ
-0,62%
14.36
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
13.34
ΠΑΙΡ
-8,56%
1.175
ΠΑΠ
-2,66%
2.56
ΠΕΙΡ
-3,01%
3.8
ΠΕΤΡΟ
-0,41%
9.7
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
+7,38%
0.32
ΠΡΕΜΙΑ
-0,69%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-3,08%
4.09
ΡΕΒΟΙΛ
-1,84%
1.6
ΣΑΡ
+0,90%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-4,67%
0.388
ΣΙΔΜΑ
-3,35%
2.02
ΣΠΕΙΣ
-1,82%
7.56
ΣΠΙ
-6,14%
0.826
ΣΠΥΡ
0,00%
0.206
ΤΕΝΕΡΓ
-0,60%
18.29
ΤΖΚΑ
-2,07%
1.655
ΤΡΑΣΤΟΡ
-4,24%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,96%
1.686
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.372
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-2,63%
0.296
ΦΡΛΚ
-3,91%
4.06
ΧΑΙΔΕ
-6,34%
0.665

Maluma: Το success story του τραγουδιστή που βρέθηκε στη λίστα του Forbes

Ο Maluma είναι σήμερα ένας από τους σημαντικότερους εκφραστές της αστικής μουσικής στον κόσμο, με καριέρα και απήχηση στο κοινό που θα ζήλευαν πολλοί. Ταυτόχρονα, ο Κολομβιανός τραγουδιστής δημιουργεί τη δική του αυτοκρατορία εκατομμυρίων δολαρίων, με επιχειρήσεις στη μουσική, τη γαστρονομία, τα ξενοδοχεία, τις startups, τη μόδα, ακόμη και την εκτροφή αλόγων.

Αξιοσημείωτο είναι πως η εταιρεία του, Royalty, αναμένεται να κλείσει τη χρονιά με πωλήσεις 80 εκατομμυρίων δολαρίων, εξασφαλίζοντας στον 28χρονο σταρ μία θέση στη λίστα του Forbes «30 Under 30».

Σε συνέντευξή του στο Forbes, ο Maluma μίλησε για το πώς εδραιώνει τη νέα του πτυχή: αυτήν του επιχειρηματία.

Πώς έλαμψε το άστρο του Maluma

Πριν γίνει ο Maluma, ο Juan Luis Londoño ήταν ποδοσφαιριστής, πωλητής σάντουιτς, αλλά και το κύριο στήριγμα της οικογένειάς του, στην προσπάθεια να ξεπεράσει μια χρεοκοπία.

Για τον λόγο αυτόν, δεν είναι τυχαίο ότι 12 χρόνια αφότου εγκατέλειψε την καριέρα του ως αθλητή, για να ακολουθήσει το όνειρό του να αφοσιωθεί στη μουσική, κατάφερε να δημιουργήσει μια εταιρεία εκατομμυρίων δολαρίων, παράλληλα με επιχειρήσεις σε ποικίλους τομείς.

Η επιτυχία του μπορεί να συνοψιστεί σε δύο λέξεις: πειθαρχία και πάθος. «Είμαι τυχερός που αυτό με το οποίο παθιάζομαι είναι αυτό που μου φέρνει χρήματα. Μου συμβαίνει με τη μουσική, την τέχνη, τη μόδα, τα αυτοκίνητα. Είναι πάθη που στο τέλος καταλήγουν να παράγουν κληρονομιά», λέει ο εκατομμυριούχος πλέον Maluma από το γραφείο του που άνοιξε πρόσφατα στο Μεντεγίν της Κολομβίας.

Πριν από έξι χρόνια ίδρυσε τη Royalty και ανέθεσε στον πατέρα του, Luis Londoño, τη διαχείριση αυτού του ανοίγματος, μιας επιχείρησης που θα διαχειριζόταν τα κέρδη του από τη μουσική. «Ξεκινήσαμε με έναν λογιστή και σήμερα έχουμε 15 υπαλλήλους. Η Royalty έπαψε να είναι μια εταιρεία υπεύθυνη για τα οικονομικά μου και έγινε μια εταιρεία με επενδυτικές δυνατότητες στην Κολομβία και τις Ηνωμένες Πολιτείες».

Τα νέα ανοίγματα του τραγουδιστή στον επιχειρηματικό κόσμο

Η πιο πρόσφατη επιχείρηση που πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό του ήταν η Dembow, η δική του αλυσίδα χάμπουργκερ, που λειτουργεί 100% ψηφιακά μέσω της Rappi. Το εστιατόριο ξεκίνησε ταυτόχρονα σε 17 πόλεις στην Κολομβία, τη Βραζιλία, το Περού και το Μεξικό. Όπως όλα όσα αγγίζει, η Dembow έγινε χρυσή και μόλις το πρώτο Σαββατοκύριακο της κυκλοφορίας της -την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου- σημείωσε 10.000 πωλήσεις.

«Προσπαθώ να διαχωρίσω πολύ καλά τον Juan Luis τον επιχειρηματία από τον Maluma τον καλλιτέχνη. Όταν κάθομαι σε ένα τραπέζι ως επιχειρηματίας, παίζω σύμφωνα με τους κανόνες οποιασδήποτε επιχείρησης και επικεντρώνομαι στο να πετύχω τις καλύτερες προσφορές. Όταν έκανα την επιχείρηση Rappi, για παράδειγμα, μιλώντας με τον Simón, του είπα: “Δεν θέλω να μου δώσεις χρήματα. Αν πρόκειται να κάνουμε επιχειρήσεις, θα σκεφτούμε το μέλλον”. Έτσι, κατέληξα να είμαι σημαντικός μέτοχος της Rappi και παρεμπιπτόντως το πρόσωπο της εταιρείας».

Μέσω της Royalty, έχει γίνει επίσης συνεργάτης σε μία από τις σημαντικότερες εταιρείας ακινήτων στην Καρθαγένη, την Polígono Industrial y Logístico Cubika Caribe.

Αν και του είναι δύσκολο να διαλέξει, λέει συγκινημένος ότι απ’ όλα τα έργα που έχει η «αγαπημένη» του, η Contraluz είναι η μεξικάνικη φίρμα μεσκάλ (το εθνικό ποτό του Μεξικού), που απέκτησε και φέτος.

Ο Maluma © EPA/Mario Guzman
Ο Maluma © EPA/Mario Guzman

Γεμάτος πάθος σε ό,τι κάνει, έχει συμπεριλάβει τα γυάλινα μπουκάλια της Contraluz σε βίντεο για πρόσφατα τραγούδια όπως το «Junio», το οποίο έχει συγκεντρώσει 14 εκατομμύρια προβολές στο YouTube. Είναι η εικόνα των δικών του σημάτων και έτσι, σιγά σιγά, ενώνει όλα τα κομμάτια της αυτοκρατορίας του.

Οικογενειακή υπόθεση

Σήμερα όλη η οικογένεια συμμετέχει στην ανάπτυξη της Royalty από διαφορετικά πόστα. Ο πατέρας του είναι υπεύθυνος για τη διοίκηση της εταιρείας, η οποία αναμένει να κλείσει το 2022 με τζίρο 80 εκατ. δολάρια και το 2023 να φτάσει τα 200 εκατ. δολάρια. Η αδελφή του είναι η πρόεδρος του ιδρύματος Art of Dreams, που δημιουργήθηκε από τον τραγουδιστή για να αλλάξει τη ζωή των νέων στην πόλη του μέσω της τέχνης και της μουσικής. Η μητέρα του είναι αυτή που οργανώνει τα διάφορα έργα μέσα στον οργανισμό.

«Αυτό που χτίζουμε είναι μια οικογενειακή επιχείρηση, μια κληρονομιά», εξηγεί ο Maluma. Σε μία άλλη επιχειρηματική δραστηριότητα, το εκτροφείο αλόγων του έχει 45 ζώα. Έχει φέρει και εκτρέφει άλογα από το Μεξικό και την Ισπανία.

Ο ρόλος της μόδας

Εκτός από τα άλογα, η μόδα ήταν επίσης παρούσα στη λίστα του. Ο Maluma έγινε πρόσωπο αναγνωρισμένων παγκοσμίως brands, όπως οι Dolce & Gabbana, Versace και Calvin Klein. Με το Macy’s, ένα από τα πιο διάσημα πολυκαταστήματα στις ΗΠΑ, υπέγραψε μια συνεργασία για να λανσάρει τη δική του συλλογή. Σε οκτώ μήνες πέτυχε πωλήσεις 3,8 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ο 28χρονος σταρ λανσάρει επίσης το Royalty by Maluma, τη δική του σειρά αρωμάτων εμπνευσμένη από τη δύναμη των πολύτιμων λίθων.

Και δεν τελείωσε εκεί, αφού ο επόμενος στόχος του ήταν αφήσει το δικό του στίγμα στη μουσική βιομηχανία. Έτσι, παρουσίασε φέτος τη Royalty Records, τη δισκογραφική εταιρεία του με έδρα το Μεντεγίν. Η ιδέα υπήρχε εδώ και χρόνια, αλλά, όπως λέει, ένιωθε ότι δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή να το κάνει. «Ένιωθα ότι ήμουν πολύ νέος και είμαι ακόμα, αλλά τουλάχιστον τώρα είμαι πιο ώριμος και έχω περισσότερη εμπειρία», προσθέτει ο 28χρονος καλλιτέχνης.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη MALUMA (@maluma)

Σε αυτήν την πρόκληση στήριγμά του ήταν ο μάνατζέρ του, ο πρώην πρόεδρος του λατινικού παραρτήματος του Universal Music Group (UMG), Walter Kolm, ο οποίος τον ανακάλυψε όταν ήταν 18 ετών. Πιστός στην προσωπική του «σφραγίδα» ότι κάνει τα πάντα «the big way», παρουσίασε τους δύο πρώτους καλλιτέχνες της δισκογραφικής του, Abril και Paulina B, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των βραβείων Billboard, στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το σχέδιό του, όπως αναφέρει, είναι να χρησιμοποιήσει τη δύναμη και την εμπειρία του για να τους ανοίξει τον δρόμο. «Το μεγαλύτερο όνειρό μου είναι να τους δω να είναι επιτυχημένοι και να πηγαίνουν την οικογένειά τους μπροστά. Πριν από 10 χρόνια θα μου άρεσε κάποιος να μου δείξει πώς να κάνω αυτήν την επιχείρηση, οπότε αυτό θέλω να γίνω για εκείνους».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!