Γ.Δ.
1448.7 +0,06%
ACAG
+1,54%
6.6
CENER
+1,75%
7.57
CNLCAP
+2,96%
6.95
DIMAND
-0,10%
9.68
OPTIMA
+3,70%
10.66
TITC
-0,53%
28.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,40%
1.484
ΑΒΕ
+0,61%
0.494
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.23
ΑΚΡΙΤ
+1,10%
0.92
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.627
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,24%
12.3
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-1,08%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+6,37%
8.02
ΑΤΤ
-0,44%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
+1,27%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,69%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
+0,41%
1.225
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-3,89%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,96%
16.44
ΔΑΑ
+0,12%
8.458
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.36
ΔΟΜΙΚ
+1,45%
4.545
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,29%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
0,00%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+3,31%
4.365
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.41
ΕΛΛ
-1,39%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,97%
2.595
ΕΛΠΕ
-0,36%
8.28
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.868
ΕΛΧΑ
-1,02%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
+9,79%
0.157
ΕΠΣΙΛ
+5,10%
10.1
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
+1,92%
7.656
ΕΥΑΠΣ
-0,61%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,86%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,64%
2.017
ΕΧΑΕ
-1,91%
5.13
ΙΑΤΡ
-0,61%
1.64
ΙΚΤΙΝ
-1,76%
0.447
ΙΛΥΔΑ
-3,03%
1.6
ΙΝΚΑΤ
-0,60%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,83%
4.78
ΙΝΛΟΤ
-2,56%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-2,66%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,91%
4.38
ΙΝΤΕΤ
+3,24%
1.275
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
3.525
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-0,63%
1.585
ΚΕΠΕΝ
+9,89%
2
ΚΛΜ
-1,88%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-2,59%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-3,23%
1.38
ΚΟΥΕΣ
-1,93%
5.59
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,91%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,14%
1.43
ΛΑΒΙ
-1,05%
0.846
ΛΑΜΔΑ
-1,56%
6.92
ΛΑΜΨΑ
+1,85%
33
ΛΑΝΑΚ
+3,64%
1.14
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+2,55%
2.82
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.06
ΜΕΒΑ
+2,33%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,03%
2.95
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+1,02%
3.95
ΜΙΝ
+2,36%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,79%
27.28
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
-0,99%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.74
ΜΠΕΛΑ
+1,14%
28.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,29%
38.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.035
ΞΥΛΚ
-1,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-2,40%
0.326
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
+0,61%
24.9
ΟΛΥΜΠ
-1,03%
2.87
ΟΠΑΠ
-0,42%
16.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.878
ΟΤΕ
-0,97%
14.28
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.86
ΠΑΙΡ
-1,64%
1.2
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4
ΠΕΤΡΟ
-0,69%
8.6
ΠΛΑΘ
-0,74%
4.04
ΠΛΑΚΡ
+0,65%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,69%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.63
ΣΑΡ
+1,02%
11.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,53%
0.378
ΣΙΔΜΑ
-1,94%
2.02
ΣΠΕΙΣ
+0,80%
7.6
ΣΠΙ
-3,90%
0.74
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,04%
18.11
ΤΖΚΑ
-4,48%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,92%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,39%
0.366
ΦΛΕΞΟ
-3,03%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,27%
0.318
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.175
ΧΑΙΔΕ
+2,29%
0.67

Dieselgate: Παραδέχθηκε την ενοχή του ο πρώην CEO της Audi

Παραδέχθηκε τις ευθύνες του στο σκάνδαλο της παραποίησης των εκπομπών καυσαερίων από ντιζελοκίνητα οχήματα ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Audi, θυγατρικής της Volkswagen, ο οποίος δικάζεται στη Γερμανία στο πλαίσιο της υπόθεσης «Dieselgate».

Ο Ρούπερτ Στάντλερ λέει πως «δέχθηκε» να διατεθούν προς πώληση οχήματα με μη εγκεκριμένα λογισμικά και πως «παρέλειψε» να ενημερώσει σχετικά τους εταίρους της Volkswagen, σύμφωνα με τη σύντομη δήλωση που αναγνώσθηκε από τη δικηγόρο Ουλρίκε Τόλε-Γκρολ.

Ο πρώην επικεφαλής της Audi, ηλικίας 60 ετών, είναι ο κύριος κατηγορούμενος στην πρώτη ποινική δίκη που άρχισε στη Γερμανία για το παγκόσμιο σκάνδαλο Dieselgate.

Ερωτηθείς έπειτα από τη σύντομη δήλωση της υπεράσπισής του, ο Ρούπερτ Στάντλερ επιεβεβαίωσε με ένα «ναι» το κείμενο που αναγνώσθηκε.

Ο Στάντλερ δικάζεται εδώ και δυόμισι χρόνια δίπλα σε άλλα πρώην στελέχη της Volkswagen και μέχρι τώρα αρνούνταν τις κατηγορίες σε βάρος του.

Όμως διαπραγματεύσεις με το δικαστήριο του Μονάχου άλλαξαν πριν από μερικές εβδομάδες τα δεδομένα: ο Ρούπερτ Στάντλερ δέχθηκε να δηλώσει ένοχος και, σε αντάλλαγμα για την πλήρη ομολογία του σχετικά με τις κατηγορίες, να του επιβληθεί ποινή λιγότερο βαριά από την κάθειρξη των δέκα ετών, με την οποία απειλούνταν.

Ο Στάντλερ, ο οποίος έχει σπουδάσει οικονομικά, δεν κατηγορείται ότι είναι αυτός που οργάνωσε την απάτη, αλλά ότι γνώριζε για την εγκατάσταση παράνομων λογισμικών και δεν έκανε τίποτε για να βάλει τέλος σ’ αυτή την πρακτική, συνεχίζοντας να υποστηρίζει την πώληση αυτοκινήτων με παραποιημένο λογισμικό.

Ο κατηγορούμενος «εξέφρασε τη λύπη του» για το γεγονός ότι «δεν μπόρεσε να επιλύσει την κρίση» στους κόλπους της Volkswagen που συνδέεται με τα παραποιημένα λογισμικά των κινητήρων και δέχθηκε κατά συνέπεια ότι φέρει την ποινική ευθύνη γι’ αυτό, σύμφωνα με τη συνήγορό του.

Τον Ιούνιο η απόφαση – Αναμένεται διετή φυλάκιση με αναστολή και πρόστιμο 1,1 εκατ.

Το δικαστήριο αναμένεται να εκδώσει την ετυμηγορία του μέσα στον Ιούνιο. Ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος αναμένεται να καταδικασθεί σε ποινή φυλάκισης το πολύ δύο ετών με αναστολή και να πληρώσει πρόστιμο 1,1 εκατομμύριο ευρώ, εφόσον γίνει δεκτή η πρόταση του δικαστηρίου.

Ο όμιλος Volkswagen παραδέχθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 πως εγκατέστησε σε 11 εκατομμύρια οχήματα εταιρειών του ομίλου λογισμικά που τα κάνουν να εμφανίζονται στα εργαστηριακά τεστ ότι ρυπαίνουν λιγότερο απ’ ό,τι στην πραγματικότητα.

Το «Dieselgate» προκάλεσε παγκόσμιο σκάνδαλο και κηλίδωσε τη φήμη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!