Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

ΗΠΑ: Το ΜΤΑ και η προειδοποίηση για έλλειμμα $918 εκατ.

Η Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών της Νέας Υόρκης (ΜΤΑ), το μεγαλύτερο σύστημα δημόσιων μεταφορών των ΗΠΑ, αντιμετωπίζει ελλείμματα που μπορεί να φτάσουν τα 918 εκατομμύρια δολάρια το 2029, αφού τελειώσει η ομοσπονδιακή χρηματοδότηση, σύμφωνα με την Επιτροπή Προϋπολογισμού των Πολιτών, μια ομάδα παρακολούθησης.

Σύμωνα με το Bloomberg, η MTA, από την πλευρά της, δήλωσε ότι η ομοσπονδιακή βοήθεια για τον κορονοϊό και τα πρόσθετα έσοδα από τον φόρο μισθωτών υπηρεσιών θα βοηθήσουν στην εξισορρόπηση του λειτουργικού της προϋπολογισμού μέχρι το 2026. Ο οργανισμός, ο οποίος δεν έχει ακόμη αποκαλύψει εκτιμήσεις για το πέραν αυτού του σημείου.

Ωστόσο, η CBC, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που επικεντρώνεται στα οικονομικά της πολιτείας και των πόλεων, εκτιμά ότι θα προκύψουν ελλείψεις το επόμενο έτος. Θα είναι διαχειρίσιμες, της τάξης των 100 έως 400 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2028, αλλά στη συνέχεια θα διογκωθούν σε 918 εκατομμύρια δολάρια το 2029.

«Η MTA θα πρέπει να αρχίσει τώρα να ευθυγραμμίζει τις δαπάνες της με τα επαναλαμβανόμενα έσοδά της, για να μην επιστρέψει στους φορολογούμενους και τους επιβάτες για μια νέα έγχυση έκτακτων πόρων σε λίγα μόλις χρόνια», ανέφερε η ομάδα στην έκθεση.

O John McCarthy, επικεφαλής των εξωτερικών σχέσεων της MTA, δήλωσε ότι ο προϋπολογισμός της MTA είναι ισοσκελισμένος για πέντε συνεχή έτη με επαναλαμβανόμενα έσοδα και λειτουργικές εξοικονομήσεις.

«Φαίνεται απερίσκεπτο να κάνουμε εικασίες για άγνωστους αριθμούς χρόνια μετά το τέλος του οικονομικού σχεδίου, υποθέτοντας ότι τα έξοδα θα αυξηθούν ταχύτερα από τα έσοδα χωρίς πραγματικά δεδομένα», ανέφερε σε δήλωση που έστειλε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Ενώ η επιβατική κίνηση έχει αυξηθεί από τα βάθη της πανδημίας, η χρήση σε όλο το σύστημα μπορεί να φτάσει μόνο το 80% των επιπέδων του 2019 το 2026, σύμφωνα με τις προβλέψεις της MTA. Η εισιτηριοδιαφυγή και το αυξανόμενο εργατικό κόστος που υπερβαίνει τις αυξήσεις των κομίστρων και των διοδίων επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό λειτουργίας του συστήματος, σύμφωνα με το CBC.

«Η λήψη μέτρων τώρα για να αρχίσουμε να καλύπτουμε τα μελλοντικά κενά θα διασφαλίσει ότι οι αλλαγές δεν θα έχουν αρνητικές επιπτώσεις στις υπηρεσίες ή στην οικονομία”, δήλωσε η CBC.

Η CBC συνιστά τη λειτουργία του Mετρό με έναν εργαζόμενο, αντί με έναν χειριστή και έναν εισπράκτορα σε κάθε συρμό. Η MTA θα πρέπει επίσης να βελτιώσει τα επίπεδα συντήρησης και λειτουργίας για να βρει πρόσθετη εξοικονόμηση πάνω από τα 400 εκατομμύρια δολάρια που προβλέπει ο οργανισμός μεταφορών ετησίως.

Ενώ η MTA δεν έχει ακόμη αναφέρει τις μακροπρόθεσμες προβλέψεις του προϋπολογισμού της, η υπηρεσία αναμένει ότι ο προϋπολογισμός της θα είναι ισοσκελισμένος από το 2023 έως το 2027.

Η Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών (ΜΤΑ) είναι μια κοινωφελής εταιρεία υπεύθυνη για τις δημόσιες συγκοινωνίες στη μητροπολιτική περιοχή της Νέας Υόρκης στην πολιτεία της Νέας Υόρκης των ΗΠΑ. Η MTA είναι η μεγαλύτερη αρχή δημόσιων μεταφορών στις Ηνωμένες Πολιτείες, εξυπηρετώντας 12 κομητείες στο Downstate της Νέας Υόρκης, μαζί με δύο κομητείες στο νοτιοδυτικό Κονέκτικατ, με σύμβαση με το Connecticut Department of Transportation, μεταφέροντας πάνω από 11 εκατομμύρια επιβάτες σε μια μέση καθημερινή ημέρα σε όλο το σύστημα, και πάνω από 850.000 οχήματα στις επτά γέφυρες με διόδια και τις δύο σήραγγές της ανά καθημερινή ημέρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!