Γ.Δ.
1443.98 -0,33%
ACAG
-0,91%
6.54
CENER
-0,92%
7.5
CNLCAP
+8,63%
7.55
DIMAND
+0,21%
9.7
OPTIMA
-0,75%
10.58
TITC
-0,71%
28
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,94%
1.47
ΑΒΕ
0,00%
0.494
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.225
ΑΚΡΙΤ
+0,54%
0.925
ΑΛΜΥ
-0,36%
2.79
ΑΛΦΑ
+0,22%
1.6305
ΑΝΔΡΟ
+2,06%
6.94
ΑΡΑΙΓ
-0,73%
12.21
ΑΣΚΟ
0,00%
2.65
ΑΣΤΑΚ
+2,19%
7.48
ΑΤΕΚ
-9,52%
0.342
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
-0,84%
2.37
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,57%
5.64
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.225
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,61%
16.34
ΔΑΑ
-0,52%
8.414
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+0,44%
11.41
ΔΟΜΙΚ
+1,65%
4.62
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,29%
0.35
ΕΒΡΟΦ
-2,37%
1.65
ΕΕΕ
+0,14%
29.54
ΕΚΤΕΡ
+6,99%
4.67
ΕΛΒΕ
+2,46%
5
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.4
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,58%
2.58
ΕΛΠΕ
+0,30%
8.305
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
-0,75%
1.854
ΕΛΧΑ
-0,72%
1.936
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+4,46%
0.164
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
+2,41%
1.275
ΕΤΕ
-0,39%
7.626
ΕΥΑΠΣ
+1,23%
3.29
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,14%
1.994
ΕΧΑΕ
+0,19%
5.14
ΙΑΤΡ
+0,30%
1.645
ΙΚΤΙΝ
-2,24%
0.437
ΙΛΥΔΑ
-2,50%
1.56
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-0,64%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.38
ΙΝΤΕΤ
+1,18%
1.29
ΙΝΤΚΑ
-0,71%
3.5
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+2,21%
1.62
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,96%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+3,04%
0.542
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.39
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.57
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,40%
1.45
ΛΑΒΙ
+0,47%
0.85
ΛΑΜΔΑ
-0,58%
6.88
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.14
ΛΕΒΚ
+1,70%
0.358
ΛΕΒΠ
-10,87%
0.328
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,71%
2.84
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.06
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+0,34%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+1,73%
47
ΜΙΓ
-1,01%
3.91
ΜΙΝ
-2,31%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,47%
26.88
ΜΟΝΤΑ
-0,66%
3
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.035
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,14%
28.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,16%
38.24
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,48%
1.04
ΞΥΛΚ
-0,67%
0.295
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.326
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-0,60%
24.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
+0,18%
16.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,14%
0.888
ΟΤΕ
+0,49%
14.35
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,58%
3.977
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.6
ΠΛΑΘ
+0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-2,67%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,14%
4.42
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.63
ΣΑΡ
-0,51%
11.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,57%
0.0425
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.378
ΣΙΔΜΑ
+0,99%
2.04
ΣΠΕΙΣ
+2,63%
7.8
ΣΠΙ
-1,35%
0.73
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,55%
18.21
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,23%
1.726
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,40%
0.304
ΦΡΛΚ
-1,08%
4.13
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.67

Διώρυγα Σουέζ: Σε 3,5 μέρες θα ξεπεραστεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση

Από το βράδυ της Δευτέρας ξεκίνησε η κυκλοφορία στη Διώρυγα του Σουέζ, όμως θα χρειαστούν περίπου 3,5 μέρες μέχρι να ξεπεραστεί το «κυκλοφοριακό» που έχει δημιουργηθεί εξαιτίας του Ever Given στα περίπου 422 πλοία που υπολογιζόταν -χθες το βράδυ- πως περίμεναν να διέλθουν το κανάλι, όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ, ναύαρχος Οσάμα Ράμπια.

Σύμφωνα με τον ίδιο, 113 πλοία θα περνούσαν από τη Διώρυγα και από τις δύο κατευθύνσεις έως τις 08:00 σήμερα το πρωί, τοπική ώρα (09:00 ώρα Ελλάδας).

Ως γνωστόν, από τις 23 Μαρτίου, το γιγαντιαίο κοντέινερ Ever Given είχε μπλοκάρει το πέρασμα από τη Διώρυγα, που είναι η συντομότερη εμπορική θαλάσσια δίοδος μεταξύ Ευρώπης και Ασίας.

ΓΡΑΦΗΜΑ ΔΙΩΡΥΓΑ ΣΟΥΕΖ
Η κυκλοφοριακή συμφόρηση στη Διώρυγα του Σουέζ/FleetMon

 

Η εταιρεία Evergreen Line, που μισθώνει το Ever Given, είπε πως το πλοίο θα ελεγχθεί ως προς το αξιόπλοό του, στη Μεγάλη Πικρή Λίμνη που χωρίζει τα δύο τμήματα της διώρυγας.

«Το πλοίο είναι έτοιμο για πλοήγηση μετά από έναν αρχικό έλεγχο. Ούτε ένα κοντέινερ δεν έχει καταστραφεί, αλλά μία δεύτερη επιθεώρηση θα είναι πιο ακριβής και αν επηρεάστηκε με κάποιο τρόπο, θα το δείξει» είπε ο Ράμπια.

Το πρωί της Δευτέρας, συνεργεία της SCA μαζί με Ολλανδούς ειδικούς της Smit Salvage αποκόλλησαν το πλοίο από το βυθό και επανέφεραν τη ρότα του.

Μετά από μερικές ώρες ξαναγύρισε μέσα στο κανάλι, πριν τα ειδικά σκάφη το επαναφέρουν στην άκρη του ρεύματος με την αλλαγή της παλίρροιας.

«Η χρονική πίεση για να ολοκληρωθεί η επιχείρηση ήταν δεδομένη και άνευ προηγουμένου» είπε ο Πίτερ Μπερντόφσκι, ΔΣ της Boskalis, ιδιοκτήτριας εταιρείας της Smit Salvage.

Σύμφωνα με την εταιρεία, περί τα 30.000 κυβικά μέτρα άμμου αποστραγγίστηκαν προκειμένου να αποκολληθεί το κοντέινερ, βάρους 224.000 τόννων.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!