Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

ΔΝΤ: Το project Μπάιντεν στην Ινδία να μην αποκλείει την Κίνα

Ο νέος οικονομικός διάδρομος Ινδίας – Μέσης Ανατολής – Ευρώπης που οραματίζεται ο Τζο Μπάιντεν και φέρνει πιο κοντά τις ΗΠΑ με το Νέο Δελχί πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις χώρες, ανέφερε μεταξύ άλλων η γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. «Αν θέλουμε το εμπόριο να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης, τότε πρέπει να δημιουργήσουμε διαδρόμους και ευκαιρίες», δήλωσε την Κυριακή (10/9) στο CNBC η Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής των ηγετών της G20 στο Νέο Δελχί.

Ο Αμερικανός πρόεδρος, Τζο Μπάιντεν, συμφώνησε με τον πρωθυπουργό της Ινδίας, Ναρέντρα Μόντι, στην ενίσχυση των διμερών εμπορικών σχέσεων και τη δημιουργία ενός σιδηροδρομικού και θαλάσσιου οικονομικού διαδρόμου, που θα συνδέει την Ινδία με χώρες της Μέσης Ανατολής, καταλήγοντας στην Ευρώπη. Αυτός ο Οικονομικός Διάδρομος Ινδίας – Μέσης Ανατολής – Ευρώπης ενσωματώνει σιδηροδρομικές γραμμές και συνδέσεις λιμανιών από την Ινδία στην Ευρώπη, περνώντας από Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία, Ιορδανία και Ισραήλ, οδηγώντας σε ταχύτερη διαμετακόμιση εμπορευμάτων.

Το φιλόδοξο project του Μπάιντεν προβλέπει επίσης σημαντική ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών, επιτρέποντας την παραγωγή και μεταφορά «πράσινου» υδρογόνου σε όλες τις χώρες-εταίρους. Μεταξύ άλλων, στον σχεδιασμό υπάρχει και ένα νέο υποθαλάσσιο καλώδιο, που θα συνδέει την περιοχή, με σκοπό τη βελτίωση των τηλεπικοινωνιών και της μεταφοράς δεδομένων. Σημειώνεται ότι σε αυτόν τον νέο οικονομικό διάδρομο ψάχνει τη θέση του και το λιμάνι του Πειραιά, όπως φάνηκε και από την πρόσφατη επίσκεψη του Ναρέντρα Μόντι στην Ελλάδα.

Διεθνείς αναλυτές επισημαίνουν ότι η «θεαματική» προσέγγιση Ινδίας – ΗΠΑ μόνο τυχαία δεν είναι, σε μια χρονική περίοδο που εντείνεται ο ανταγωνισμός σε πολλαπλά επίπεδα της Ουάσινγκτον με το Πεκίνο. Ο νέος «δρόμος του Μπάιντεν» φαίνεται να αποσκοπεί όχι μόνο στην αντιμετώπιση της επιρροής της Κίνας στην πλούσια σε ενέργεια Μέση Ανατολή, αλλά να λειτουργεί και ως «αντίπαλον δέος» στην κινεζική πρωτοβουλία Belt and Road.

Αναφερόμενη σε αυτήν τη νέα θαλάσσια και σιδηροδρομική οδό, η Γκεοργκίεβα σημείωσε ότι ο συγκεκριμένος διάδρομος δεν θα πρέπει να είναι αποκλειστικός, αλλά να εντάσσεται στο πνεύμα μιας ολοκληρωμένης παγκόσμιας οικονομίας, σε μια εποχή που οι αλυσίδες εφοδιασμού επηρεάζονται από τις μεταβαλλόμενες παγκόσμιες γεωπολιτικές ισορροπίες.

«Αυτό που προέχει είναι να το κάνουμε προς όφελος όλων και όχι για να αποκλείσουμε τους άλλους», τόνισε με νόημα η γενική διευθύντρια του ΔΝΤ. Και πρόσθεσε: «Υπό αυτήν την έννοια, θα ενθάρρυνα όλες τις χώρες που συνεργάζονται μεταξύ τους να το κάνουν, στο πνεύμα της ολοκληρωμένης οικονομίας».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!