Γ.Δ.
1406.91 -2,19%
ACAG
-2,20%
5.77
CENER
-1,55%
8.91
CNLCAP
-1,33%
7.4
DIMAND
+0,49%
8.25
NOVAL
-1,97%
2.733
OPTIMA
-2,32%
11.78
TITC
-3,10%
29.7
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-2,85%
1.434
ΑΒΕ
-2,44%
0.44
ΑΔΜΗΕ
-2,32%
2.105
ΑΚΡΙΤ
-16,67%
0.75
ΑΛΜΥ
-4,42%
2.7
ΑΛΦΑ
-4,79%
1.54
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,08%
11.3
ΑΣΚΟ
+1,14%
2.67
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.44
ΑΤΤ
-3,10%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-2,13%
2.3
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,23%
6
ΒΙΟΚΑ
-4,40%
2.39
ΒΙΟΣΚ
-1,86%
1.32
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
-7,19%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,28%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-3,06%
1.425
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,36%
16.42
ΔΑΑ
-2,61%
7.9
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
-3,37%
10.6
ΔΟΜΙΚ
-4,88%
3.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,44%
0.32
ΕΒΡΟΦ
-5,50%
1.46
ΕΕΕ
-0,75%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-3,70%
4.17
ΕΛΒΕ
+4,00%
5.2
ΕΛΙΝ
-0,88%
2.25
ΕΛΛ
-1,80%
13.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,51%
2.33
ΕΛΠΕ
-2,78%
8.03
ΕΛΣΤΡ
-2,26%
2.16
ΕΛΤΟΝ
-4,15%
1.664
ΕΛΧΑ
-2,87%
1.83
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,49%
1.32
ΕΤΕ
-1,10%
7.89
ΕΥΑΠΣ
-0,64%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-2,44%
5.6
ΕΥΡΩΒ
-4,70%
2.047
ΕΧΑΕ
-1,39%
4.98
ΙΑΤΡ
-6,42%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,72%
0.3575
ΙΛΥΔΑ
-2,96%
1.64
ΙΝΚΑΤ
-1,79%
4.94
ΙΝΛΙΦ
-1,88%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+0,54%
1.114
ΙΝΤΕΚ
-4,78%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.66
ΙΝΤΕΤ
-1,68%
1.17
ΙΝΤΚΑ
-0,90%
3.29
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,60%
332
ΚΕΚΡ
-3,42%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,27%
1.56
ΚΟΡΔΕ
-3,78%
0.483
ΚΟΥΑΛ
-5,17%
1.138
ΚΟΥΕΣ
-2,24%
5.24
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,78%
10.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+1,72%
1.185
ΛΑΒΙ
-1,00%
0.89
ΛΑΜΔΑ
-1,52%
6.5
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
-0,52%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.292
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,46%
1.35
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.928
ΜΕΒΑ
-0,51%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-1,08%
2.75
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+0,26%
3.785
ΜΙΝ
-3,61%
0.48
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,87%
24.4
ΜΟΝΤΑ
+2,65%
3.48
ΜΟΤΟ
-3,11%
2.8
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-2,59%
25.62
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.4
ΜΠΡΙΚ
-2,13%
1.835
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
-2,01%
35.12
ΝΑΚΑΣ
-2,94%
2.64
ΝΑΥΠ
-2,49%
0.94
ΞΥΛΚ
-0,77%
0.258
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
+1,43%
21.3
ΟΛΠ
-1,38%
25
ΟΛΥΜΠ
-2,76%
2.47
ΟΠΑΠ
-0,60%
14.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,08%
0.92
ΟΤΕ
-0,95%
13.55
ΟΤΟΕΛ
-1,21%
11.44
ΠΑΙΡ
+1,38%
1.1
ΠΑΠ
-1,61%
2.45
ΠΕΙΡ
-4,26%
3.6
ΠΕΤΡΟ
-3,34%
8.1
ΠΛΑΘ
-1,40%
3.86
ΠΛΑΚΡ
+2,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
-2,77%
1.124
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-3,26%
4.595
ΡΕΒΟΙΛ
-5,14%
1.57
ΣΑΡ
-1,61%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-3,43%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-0,55%
1.82
ΣΠΕΙΣ
-2,68%
6.54
ΣΠΙ
-5,59%
0.642
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,85%
18.6
ΤΖΚΑ
-1,05%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,78%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-2,50%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-3,70%
0.208
ΦΡΛΚ
-3,23%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-9,85%
0.595

Γέφυρα Βαλτιμόρης: Βρέθηκαν δύο πτώματα μετά την κατάρρευση

Στη Βαλτιμόρη δύτες εντόπισαν και απομάκρυναν από τον ποταμό τα πτώματα δύο εργατών. Όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη (27/3), πρόκειται για δύο από τους έξι συνολικά αγνοούμενους μετά την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη, όταν το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έπεσε πάνω στη μεταλλική κατασκευή. Τα πτώματα ανήκουν σε έναν 35χρονο και έναν 26χρονο. Και οι δύο ήταν μέλη συνεργείου οδοποιίας που πραγματοποιούσε εργασίες στη Francis Scott Key Bridge, όταν το τεράστιο φορτηγό πλοίο «Dali» διέλυσε μέσα σε δευτερόλεπτα τη γέφυρα.

«Λίγο μετά τις 10:00 δύτες εντόπισαν κόκκινο ημιφορτηγό σε βάθος περίπου 7,6 μέτρων» εξήγησε  κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο Ρόλαντ Μπάτλερ, εκπρόσωπος της αστυνομίας της πολιτείας Μέριλαντ. Και πρόσθεσε: «Δυο θύματα της τραγωδίας είχαν παγιδευτεί μέσα στο όχημα».

Οι έρευνες για τον εντοπισμό και των άλλων τεσσάρων εργατών, οι οποίοι θεωρούνται πλέον νεκροί, συνεχίζονται. Η επιχείρηση διεξάγεται με μεγάλη δυσκολία, καθώς η περιοχή είναι γεμάτη συντρίμμια και οχήματα, που εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια των δυτών. Οι έξι εργάτες, που χάθηκαν στα νερά του ποταμού στη Βαλτιμόρη μετά την κατάρρευση της Francis Scott Key Bridge, ήταν από τη Λατινική Αμερική (υπήκοοι Μεξικού και Γουατεμάλας).

Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali, υπό σημαία Σιγκαπούρης, είχε αναχωρήσει από το λιμάνι με προορισμό την Ασία. Δυο εμπορευματοκιβώτια, από τα συνολικά 4.700 που μετέφερε, έπεσαν στο νερό. «Το πλοίο, μήκους 300 μέτρων, είναι σταθερό» διαβεβαίωσε ο Πίτερ Γκοτιέ, αξιωματικός της αμερικανικής ακτοφυλακής, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν τίθεται κανένας κίνδυνος για το περιβάλλον. Στα αμπάρια του πλοίου υπάρχουν 5,6 δισ. λίτρα ντίζελ και στο κατάστρωμα ορισμένα από τα κοντέινερ περιέχουν επικίνδυνες ύλες.




Πώς το πλήρωμα επιχείρησε να αποτρέψει την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη

Ο απολογισμός των θυμάτων στη Βαλτιμόρη θα μπορούσε να είναι πολύ βαρύτερος αν το πλήρωμα του πλοίου, που έχασε για κάποια ώρα τον έλεγχο της μηχανής και των συστημάτων πλοήγησης λόγω διακοπής της ηλεκτροδότησης, δεν είχε εκπέμψει σήμα κινδύνου. Το πλήρωμα έκανε ύστατη προσπάθεια να επιβραδύνει το πλοίο, ρίχνοντας την άγκυρα, χωρίς όμως να καταφέρει να αποτρέψει την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη.

Σημειώνεται ότι το δυστύχημα έχει προκαλέσει έντονη ανησυχία για τις επιπτώσεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς το συγκεκριμένο λιμάνι στις ανατολικές ακτές των ΗΠΑ αποτελεί σημαντικό κόμβο μεταφοράς οχημάτων.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!