Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Γέφυρα Βαλτιμόρης: Βρέθηκαν δύο πτώματα μετά την κατάρρευση

Στη Βαλτιμόρη δύτες εντόπισαν και απομάκρυναν από τον ποταμό τα πτώματα δύο εργατών. Όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη (27/3), πρόκειται για δύο από τους έξι συνολικά αγνοούμενους μετά την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη, όταν το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έπεσε πάνω στη μεταλλική κατασκευή. Τα πτώματα ανήκουν σε έναν 35χρονο και έναν 26χρονο. Και οι δύο ήταν μέλη συνεργείου οδοποιίας που πραγματοποιούσε εργασίες στη Francis Scott Key Bridge, όταν το τεράστιο φορτηγό πλοίο «Dali» διέλυσε μέσα σε δευτερόλεπτα τη γέφυρα.

«Λίγο μετά τις 10:00 δύτες εντόπισαν κόκκινο ημιφορτηγό σε βάθος περίπου 7,6 μέτρων» εξήγησε  κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο Ρόλαντ Μπάτλερ, εκπρόσωπος της αστυνομίας της πολιτείας Μέριλαντ. Και πρόσθεσε: «Δυο θύματα της τραγωδίας είχαν παγιδευτεί μέσα στο όχημα».

Οι έρευνες για τον εντοπισμό και των άλλων τεσσάρων εργατών, οι οποίοι θεωρούνται πλέον νεκροί, συνεχίζονται. Η επιχείρηση διεξάγεται με μεγάλη δυσκολία, καθώς η περιοχή είναι γεμάτη συντρίμμια και οχήματα, που εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια των δυτών. Οι έξι εργάτες, που χάθηκαν στα νερά του ποταμού στη Βαλτιμόρη μετά την κατάρρευση της Francis Scott Key Bridge, ήταν από τη Λατινική Αμερική (υπήκοοι Μεξικού και Γουατεμάλας).

Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali, υπό σημαία Σιγκαπούρης, είχε αναχωρήσει από το λιμάνι με προορισμό την Ασία. Δυο εμπορευματοκιβώτια, από τα συνολικά 4.700 που μετέφερε, έπεσαν στο νερό. «Το πλοίο, μήκους 300 μέτρων, είναι σταθερό» διαβεβαίωσε ο Πίτερ Γκοτιέ, αξιωματικός της αμερικανικής ακτοφυλακής, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν τίθεται κανένας κίνδυνος για το περιβάλλον. Στα αμπάρια του πλοίου υπάρχουν 5,6 δισ. λίτρα ντίζελ και στο κατάστρωμα ορισμένα από τα κοντέινερ περιέχουν επικίνδυνες ύλες.




Πώς το πλήρωμα επιχείρησε να αποτρέψει την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη

Ο απολογισμός των θυμάτων στη Βαλτιμόρη θα μπορούσε να είναι πολύ βαρύτερος αν το πλήρωμα του πλοίου, που έχασε για κάποια ώρα τον έλεγχο της μηχανής και των συστημάτων πλοήγησης λόγω διακοπής της ηλεκτροδότησης, δεν είχε εκπέμψει σήμα κινδύνου. Το πλήρωμα έκανε ύστατη προσπάθεια να επιβραδύνει το πλοίο, ρίχνοντας την άγκυρα, χωρίς όμως να καταφέρει να αποτρέψει την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη.

Σημειώνεται ότι το δυστύχημα έχει προκαλέσει έντονη ανησυχία για τις επιπτώσεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς το συγκεκριμένο λιμάνι στις ανατολικές ακτές των ΗΠΑ αποτελεί σημαντικό κόμβο μεταφοράς οχημάτων.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!