Γ.Δ.
1464.96 +0,58%
ACAG
0,00%
5.4
BOCHGR
+0,67%
4.54
CENER
-1,85%
9
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
-1,09%
8.19
NOVAL
+2,19%
2.335
OPTIMA
-0,16%
12.78
TITC
-0,63%
39.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+2,17%
1.51
ΑΒΕ
-0,66%
0.454
ΑΔΜΗΕ
-0,82%
2.425
ΑΚΡΙΤ
+0,72%
0.7
ΑΛΜΥ
+0,72%
4.2
ΑΛΦΑ
+0,33%
1.6485
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,29%
10.18
ΑΣΚΟ
+1,84%
2.77
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
0.684
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.3
ΒΙΟ
+2,22%
5.53
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.915
ΒΙΟΣΚ
+2,82%
1.46
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,87%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,32%
18.66
ΔΑΑ
+0,57%
8.146
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+0,51%
11.93
ΔΟΜΙΚ
-2,88%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,58%
0.32
ΕΒΡΟΦ
+1,36%
1.495
ΕΕΕ
-1,81%
33.6
ΕΚΤΕΡ
+0,40%
1.52
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
+4,41%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,23%
1.832
ΕΛΠΕ
+3,41%
7.135
ΕΛΣΤΡ
+1,50%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.848
ΕΛΧΑ
0,00%
1.928
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,32%
1.155
ΕΤΕ
+3,83%
7.746
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-1,19%
5.83
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.5
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
+2,17%
0.3295
ΙΛΥΔΑ
-1,03%
1.92
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.77
ΙΝΛΙΦ
+0,91%
4.44
ΙΝΛΟΤ
+0,62%
0.974
ΙΝΤΕΚ
+0,85%
5.94
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.045
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.91
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.245
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.424
ΚΟΥΑΛ
+7,86%
1.208
ΚΟΥΕΣ
+0,87%
5.79
ΚΡΙ
+0,66%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.757
ΛΑΜΔΑ
+2,39%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.3
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.55
ΜΕΝΤΙ
+0,97%
2.09
ΜΕΡΚΟ
+4,00%
41.6
ΜΙΓ
-2,02%
2.905
ΜΙΝ
-6,67%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,29%
20.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.63
ΜΟΤΟ
+1,13%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,46%
26.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.72
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,80%
32.86
ΝΑΚΑΣ
-2,48%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,46%
0.872
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.364
ΟΛΘ
+0,46%
22
ΟΛΠ
-0,66%
30.1
ΟΛΥΜΠ
+0,85%
2.37
ΟΠΑΠ
+0,31%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.79
ΟΤΕ
-0,73%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+0,57%
10.52
ΠΑΙΡ
-3,96%
0.97
ΠΑΠ
+0,85%
2.36
ΠΕΙΡ
+1,11%
3.919
ΠΕΡΦ
-0,19%
5.29
ΠΕΤΡΟ
+1,26%
8.02
ΠΛΑΘ
+1,05%
3.865
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-5,06%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,68%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
+9,68%
6.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.65
ΣΑΡ
+1,12%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.34
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.59
ΣΠΕΙΣ
+0,68%
5.92
ΣΠΙ
-2,90%
0.536
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.51
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,74%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-4,85%
7.85
ΦΡΙΓΟ
+6,25%
0.238
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.745
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

ΗΠΑ: Γιατί οι πτήσεις προς Ευρώπη είναι σήμερα φθηνότερες

Οι πτήσεις μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης είναι τώρα πιο οικονομικές από ό,τι τα τελευταία τρία χρόνια, όταν πολλές χώρες άρχιζαν να άρουν τους περιορισμούς λόγω Covid-19. Οι χαμηλές τιμές ισχύουν ακόμα και για τους μη δημοφιλείς μήνες του φθινοπώρου και του χειμώνα, εκτός των εορτών.

Σύμφωνα με τον Μπρετ Σνάιντερ, δημιουργό της ιστοσελίδας Cranky Flier, η περίοδος αυτή του χρόνου είναι “αδυσώπητη” για τη συμπλήρωση θέσεων. Όπως αναφέρει το CNBC, η πλατφόρμα Hopper αναφέρει ότι το μέσο κόστος για πτήσεις προς την Ευρώπη αυτόν τον Νοέμβριο είναι στα $578, μειωμένο από τα $619 του προηγούμενου έτους και το χαμηλότερο από το 2021, όταν ο μέσος όρος ήταν $479 λόγω χαμηλής ζήτησης από την πανδημία. Μετά τις διακοπές του τέλους του έτους, οι τιμές για τον Ιανουάριο του 2025 είναι ακόμα πιο χαμηλές, στα $558 έναντι των $578 του ίδιου μήνα του 2024.

Αντίθετα, οι εσωτερικές πτήσεις στις ΗΠΑ είναι ακριβότερες σε σύγκριση με πέρυσι, από τον Νοέμβριο έως τον Μάρτιο. Αεροπορικές όπως η Spirit Airlines και η Southwest Airlines έχουν μειώσει πτήσεις και περιορίσει την ανάπτυξη των δρομολογίων τους για το επόμενο έτος, διατηρώντας τις τιμές εσωτερικών πτήσεων σε υψηλότερα επίπεδα. Παράλληλα, η περιορισμένη διαθεσιμότητα αεροσκαφών εμποδίζει τις εταιρείες να προσθέσουν νέα δρομολόγια.

Οι αεροπορικές εταιρείες ανταποκρίθηκαν στην υψηλή ζήτηση για ταξίδια στην Ευρώπη μετά την πανδημία, προσθέτοντας περισσότερες θέσεις, ακόμη και εκτός των καλοκαιρινών μηνών. Η ικανότητα πτήσεων μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης για το τελευταίο τρίμηνο του έτους είναι ελαφρώς χαμηλότερη από πέρυσι, αλλά ξεπερνά τα επίπεδα του 2019 και είναι σχεδόν διπλάσια από το ίδιο διάστημα του 2021.

Η Χέιλι Μπεργκ, επικεφαλής οικονομολόγος της Hopper, προβλέπει ότι οι ναύλοι για την Ευρώπη θα παραμείνουν χαμηλοί μέχρι και το επόμενο έτος. Μετά από δύο μεγάλα χρόνια για τα ευρωπαϊκά ταξίδια, πολλοί πελάτες έχουν ήδη ταξιδέψει σε δημοφιλείς προορισμούς, όπως η Ισπανία και η Ιταλία, και η ζήτηση έχει μειωθεί στην εκτός εποχής περίοδο.

Οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως μειώνουν τις τιμές στην εκτός εποχής περίοδο, αλλά φέτος οι τιμές είναι ακόμη πιο χαμηλές. Ο Σκοτ Κις, ιδρυτής της ταξιδιωτικής εφαρμογής Going, αναφέρει ότι οι αεροπορικές χρειάζονται να αυξήσουν τη ζήτηση για να γεμίσουν τα καθίσματα. Για να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των επιβατών για την Ευρώπη την επόμενη τουριστική περίοδο, οι αεροπορικές εταιρείες αναζητούν νέους προορισμούς. Η United Airlines σχεδιάζει να επεκτείνει το πρόγραμμα της σε προορισμούς εκτός τουριστικής πεπατημένης, όπως η Γροιλανδία και η Μογγολία, για να προσφέρει περισσότερες επιλογές στους ταξιδιώτες.

Διαβάστε επίσης

Progreece: Ποιοι είναι οι Ισραηλινοί που επενδύουν 25 εκατ. στη Θεσσαλονίκη

Το Halloween τελείωσε και οι Disneyland φορούν τα γιορτινά τους

Ο γρίφος των κορεσμένων δικτύων και των υψηλών τιμών ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!