Ο δείκτης της διαχείρισης του ηλεκτρονικού εμπορίου κατέγραψε υψηλό επταετίας το Νοέμβριο, όπως έδειξε έρευνα που δημοσιοποίησαν η ομοσπονδία China Logistics and Purchasing Federation και ο κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com.
Ο αναφερόμενος δείκτης, ο οποίος αποτελεί κεντρικό βαρόμετρο για την πορεία διαχείρισης των εφοδιαστικών αλυσίδων που υποστηρίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, καταγράφηκε στις 115,5 μονάδες τον προηγούμενο μήνα, με μηνιαία αύξηση 0,5%, όπως δείχνει η ίδια έρευνα.
Η θετική πορεία του δείκτη ενισχύθηκε και από το φετινό φεστιβάλ ημερήσιων αγορών μέσω του διαδικτύου «Double Eleven» που πραγματοποιείται στις 11 Νοεμβρίου.
Ο υποδείκτης για το συνολικό όγκο του ηλεκτρονικού εμπορίου κατέγραψε μηνιαία αύξηση 0,4 ποσοστιαίας μονάδας στις 134,1 μονάδες, αναδεικνύοντας την αυξημένη ζήτηση προϊόντων μέσω του διαδικτύου.
Διαβάστε επίσης
Lloyd’s List: Μαρινάκης, Φράγκου και οι άλλοι Έλληνες εφοπλιστές της λίστας
Αλ Τζολάνι: Ο 42χρονος που θέλει να κυριαρχήσει στη Συρία
Η κλιματική αλλαγή απειλεί τα στάδια, σε κίνδυνο το ΟΑΚΑ