Γ.Δ.
1357.3 -2,40%
ACAG
-1,10%
6.29
CENER
-2,84%
6.84
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
-0,91%
9.77
OPTIMA
-0,10%
9.8
TITC
-1,89%
26
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
-5,15%
1.326
ΑΒΕ
0,00%
0.5
ΑΔΜΗΕ
-2,79%
2.09
ΑΚΡΙΤ
-3,70%
0.91
ΑΛΜΥ
-2,72%
2.5
ΑΛΦΑ
-3,62%
1.518
ΑΝΔΡΟ
-0,86%
6.9
ΑΡΑΙΓ
-4,31%
11.32
ΑΣΚΟ
-1,16%
2.55
ΑΣΤΑΚ
-4,85%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,55%
7.36
ΑΤΤ
-0,92%
10.8
ΑΤΤΙΚΑ
-0,89%
2.23
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,76%
5.19
ΒΙΟΚΑ
-1,03%
2.87
ΒΙΟΣΚ
-2,17%
1.125
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
-9,72%
0.195
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-3,34%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-5,73%
15.46
ΔΑΑ
-0,17%
8.166
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-3,62%
10.91
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.5
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,32%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,34%
1.445
ΕΕΕ
-3,11%
27.4
ΕΚΤΕΡ
-0,65%
3.82
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΙΝ
-3,80%
2.28
ΕΛΛ
-0,67%
14.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,20%
2.495
ΕΛΠΕ
-1,94%
8.07
ΕΛΣΤΡ
-1,67%
2.36
ΕΛΤΟΝ
-3,52%
1.81
ΕΛΧΑ
-1,77%
1.778
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-1,42%
9.02
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.21
ΕΤΕ
-2,00%
7.066
ΕΥΑΠΣ
-2,44%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-3,04%
5.43
ΕΥΡΩΒ
-1,37%
1.804
ΕΧΑΕ
-2,20%
4.89
ΙΑΤΡ
-3,27%
1.625
ΙΚΤΙΝ
-1,35%
0.44
ΙΛΥΔΑ
-6,49%
1.44
ΙΝΚΑΤ
-3,19%
4.85
ΙΝΛΙΦ
-1,88%
4.71
ΙΝΛΟΤ
-2,87%
1.014
ΙΝΤΕΚ
-3,04%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,45%
4.44
ΙΝΤΕΤ
-4,00%
1.2
ΙΝΤΚΑ
-3,93%
3.18
ΚΑΜΠ
0,00%
2.58
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
-0,67%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-2,63%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-1,85%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-7,96%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-3,46%
5.02
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-6,14%
1.3
ΛΑΒΙ
-4,51%
0.783
ΛΑΜΔΑ
-2,64%
6.28
ΛΑΜΨΑ
-2,44%
32
ΛΑΝΑΚ
-6,60%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.32
ΛΕΒΠ
+2,22%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-1,87%
2.62
ΜΑΘΙΟ
-4,05%
1.065
ΜΕΒΑ
-2,65%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-1,37%
2.88
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-2,36%
3.72
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,75%
25.8
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
-1,38%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
-2,55%
26.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,78%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-0,51%
35.36
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.74
ΝΑΥΠ
-0,80%
0.99
ΞΥΛΚ
-0,70%
0.282
ΞΥΛΚΔ
-37,50%
0.001
ΞΥΛΠ
-1,27%
0.312
ΞΥΛΠΔ
-77,27%
0.0025
ΟΛΘ
+2,24%
22.8
ΟΛΠ
-3,25%
23.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,80%
16.09
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,03%
0.864
ΟΤΕ
-1,82%
14
ΟΤΟΕΛ
-2,43%
12.84
ΠΑΙΡ
+2,63%
1.17
ΠΑΠ
-0,77%
2.59
ΠΕΙΡ
-2,00%
3.718
ΠΕΤΡΟ
-6,44%
8.42
ΠΛΑΘ
-1,55%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-1,59%
1.116
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-2,57%
3.975
ΡΕΒΟΙΛ
-1,56%
1.58
ΣΑΡ
-1,40%
11.24
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-3,74%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,50%
2
ΣΠΕΙΣ
+0,55%
7.32
ΣΠΙ
-7,14%
0.702
ΣΠΥΡ
0,00%
0.206
ΤΕΝΕΡΓ
-5,34%
17.2
ΤΖΚΑ
-3,29%
1.615
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.68
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-6,45%
0.348
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-3,45%
0.28
ΦΡΛΚ
-3,40%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Μετρό Γραμμή 4: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό θα πραγματοποιηθούν από 16/10 έως 15/01 και καθ’ όλο το 24ωρο, στις παρακάτω οδούς του Δήμου Αθηναίων, ως εξής:

ΦΑΣΗ

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας και για μήκος 60,0 μ. περίπου στο ύψος της Πατριάρχου Γρηγορίου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 2

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας και για μήκος 60,0 μ. περίπου στο ύψος της Πατριάρχου Γρηγορίου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 3Α

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Ασκληπιού και για μήκος 7,0 μ. περίπου μετά την οδό Ρήγα Φεραίου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

-Περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος στα 5,50 μ. περίπου της οδού Ρήγα Φεραίου και για μήκος 50,0 μ. περίπου έως την συμβολή της με την οδό Ακαδημίας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

-Καθολικός αποκλεισμός της οδού Κ. Παλαμά στο τμήμα της από την οδό Ρήγα Φεραίου και έως την Πατριάρχου Γρηγορίου.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 3Β

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Ασκληπιού και για μήκος 7,0 μ. περίπου μετά την οδό Ρήγα Φεραίου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος στα 5,50 μ. περίπου της οδού Ρήγα Φεραίου και για μήκος 50,0 μ. περίπου έως την συμβολή της με την οδό Ακαδημίας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Καθολικός αποκλεισμός της οδού Κ. Παλαμά στο τμήμα της από την οδό Ρήγα Φεραίου και έως την Πατριάρχου Γρηγορίου.

-Περιορισμός του πλάτους της Πατριάρχου Γρηγορίου και για μήκος 30,0 μ. περίπου έως την συμβολή της με την οδό Ακαδημίας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς στην κατεύθυνση προς Ακαδημίας.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 4

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Ασκληπιού και για μηκος 12,0 μ. περίπου μετά την οδό Ασκληπιού με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 5

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας από το ύψος του πεζόδρομου Μασσαλίας και για μήκος 100,0 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ασκληπιού στα 3,00 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 6

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας από το ύψος του πεζόδρομου Μασσαλίας και για μήκος 90,0 μ. περίπου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ασκληπιού στα 2,75 μ. περίπου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!