Οι πωλήσεις της Burberry μειώθηκαν λιγότερο απ’ ό,τι αναμενόταν, καθώς η βρετανική μάρκα μόδας αρχίζει να υλοποιεί το σχέδιο ανάκαμψης υπό την ηγεσία του διευθύνοντος συμβούλου Τζόσουα Σούλμαν.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων μειώθηκαν κατά 1% το τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο, σύμφωνα με δήλωση της Burberry Group Plc την Παρασκευή. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει πτώση 3,7%.
Οι πωλήσεις στην Αμερική σημείωσαν την ισχυρότερη περιφερειακή ανάπτυξη, αυξάνοντας κατά 4%, σε σύγκριση με την αύξηση 0,8% που ανέμεναν οι αναλυτές. Η Burberry απέδωσε αυτό το αποτέλεσμα στους νέους πελάτες. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι βρίσκεται ακόμη στα αρχικά στάδια της αναδιάρθρωσης και ότι το μακροοικονομικό περιβάλλον παραμένει αβέβαιο.
Ο Σούλμαν, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του CEO πριν από έναν χρόνο, θέλει να επαναφέρει το brand με τις βρετανικές ρίζες, δίνοντας έμφαση στην προώθηση εμβληματικών προϊόντων εξωτερικής ένδυσης, όπως τα κασκόλ και οι γκαμπαρντίνες.
Η ανάκαμψη έρχεται σε μια περίοδο που η Burberry και ο κλάδος αντιμετωπίζουν μια ευρύτερη μείωση της ζήτησης για είδη πολυτελείας μετά τα χρόνια της μεταπανδημικής άνθησης.
Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης, ο Σούλμαν ανακοίνωσε τον Μάιο ότι η Burberry θα προχωρήσει σε περικοπές περίπου του ενός πέμπτου του προσωπικού της, σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος, με τις περικοπές να επηρεάζουν κυρίως θέσεις γραφείου στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και θέσεις λιανικής πώλησης σε παγκόσμιο επίπεδο.
Άλμα 27% καταγράφουν οι μετοχές της Burberry από τις αρχές του έτους
Οι μετοχές της Burberry έχουν σημειώσει άνοδο 27% μέχρι στιγμής φέτος, μέχρι το κλείσιμο της Πέμπτης.
Το σχέδιο της Burberry βρίσκεται σε καλό δρόμο, δήλωσε ο αναλυτής της Citigroup, Thomas Chauvet, σε σημείωμά του, προσθέτοντας ότι αναμένει οι πωλήσεις να έχουν γίνει θετικές τον Ιούνιο.
Ο Σούλμαν προσπαθεί επίσης να ανακτήσει την ελκυστικότητα της Burberry στους λεγόμενους φιλόδοξους καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα αντιστρέφει την προώθηση των ακριβών τσαντών από την προηγούμενη διοίκηση -μια στρατηγική που απέτυχε με τους πελάτες.
Η Burberry ανακοίνωσε επίσης ότι τέσσερις περιφερειακοί πρόεδροι διορίστηκαν στην εκτελεστική επιτροπή της εταιρείας, προκειμένου να βοηθήσουν την εταιρεία να ακούσει τις απόψεις των ηγετών που βρίσκονται πιο κοντά στους πελάτες. Η κίνηση αυτή έρχεται μετά την κατάργηση της κενής θέσης του εμπορικού διευθυντή.