Domino’s: Αύξηση 3,4% σε πωλήσεις λόγω παρμεζάνας στη ζύμη

Αύξηση βλέπει στις πωλήσεις της η Domino's Pizza μετά την προσθήκη παρμεζάνας στη γεμιστή ζύμη. Τι σημειώνουν οι αναλυτές

Domino's pizza © Dominos

Η κυκλοφορία της πίτσας με γεμιστή ζύμη παρμεζάνα από την Domino’s Pizza προσέλκυσε νέους πελάτες και αύξησε τις πωλήσεις της εταιρείας στα ίδια καταστήματα, δήλωσαν στελέχη της εταιρείας σήμερα (21/7) κατά την ανακοίνωση των κερδών της. Η πίτσα με γεμιστή ζύμη παρμεζάνας, που κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ τον Μάρτιο, θα βοηθήσει στην αύξηση του μεριδίου αγοράς της Domino’s με την πάροδο του χρόνου, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Ράσελ Γουέινερ.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Domino’s στα ίδια καταστήματα στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 3,4% – περισσότερο από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 2,2%.

Η εθνική κυκλοφορία της πλατφόρμας delivery DoorDash —μια πλατφόρμα που η Domino’s λέει ότι είναι διπλάσια από την Uber για πωλήσεις πίτσας — θα αποτελέσει σημαντικό μοχλό ανάπτυξης για τις πωλήσεις ίδιων καταστημάτων στις ΗΠΑ κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, δήλωσε ο Γουέινερ. Η Domino’s ξεκίνησε τις πωλήσεις μέσω της DoorDash τον Μάιο. Οι παραδόσεις μέσω της DoorDash είχαν μέτριο αντίκτυπο στα συγκρίσιμα στοιχεία του δεύτερου τριμήνου, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Σάντιπ Ρέντι κατά την τηλεδιάσκεψη.

Ωστόσο, οι αναλυτές που συμμετείχαν στην τηλεδιάσκεψη εξέφρασαν την ανησυχία τους ότι οι πρόσφατες πρωτοβουλίες για το μενού και την παράδοση θα οδηγήσουν σε δύσκολες συγκρίσεις το 2026 και το 2027. Ο Γουέινερ είπε ότι υπάρχουν ακόμη «πολλά να γίνουν» τόσο με το DoorDash όσο και με την Uber. Η Domino’s μπορεί να συνεχίσει να αναπτύσσεται κερδίζοντας μερίδιο από τους ανταγωνιστές που κλείνουν καταστήματα, πρόσθεσε ο Ρέντι. «Δέκα χρόνια πριν, οι εθνικοί ανταγωνιστές μας στην πίτσα έχουν κλείσει σχεδόν 2.000 καταστήματα και εμείς έχουμε ανοίξει σχεδόν άλλα τόσα», είπε ο Ρέντι.

Η εταιρεία παραγωγής πίτσας με έδρα το Αν Άρμπορ του Μίσιγκαν διατήρησε τις προβλέψεις της για τις συγκρίσιμες πωλήσεις για ολόκληρο το έτος, επικαλούμενη την πίεση που δέχεται η παγκόσμια οικονομία. Τα κέρδη της Domino’s μειώθηκαν, κάτι που η εταιρεία απέδωσε σε ζημίες 27,4 εκατ. δολαρίων από τη θυγατρική της DPC Dash China και σε φορολογική πρόβλεψη 12,1 εκατ. δολαρίων.