Τα κέρδη της LG Electronics μειώθηκαν το δεύτερο τρίμηνο, καθώς ο ανταγωνισμός στην αγορά εντάθηκε και τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν λόγω των δασμών των ΗΠΑ. Ο γίγαντας των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης της Νότιας Κορέας δήλωσε ότι ο τομέας των τηλεοράσεων αντιμετώπισε προβλήματα λόγω της χαμηλής ζήτησης και των υψηλότερων εξόδων μάρκετινγκ.
Η αύξηση του κόστους λόγω των δασμών του Τραμπ και των εξόδων logistics επηρέασε επίσης την κερδοφορία της εταιρείας.
Μείωση εσόδων της LG κατά 4,4% και κερδών κατά 3,1%
Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 3,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τα 609,70 δισεκατομμύρια γουόν, ή 444,1 εκατομμύρια δολάρια, για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου, ανακοίνωσε η εταιρεία την Παρασκευή. Το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών για 267,45 δισεκατομμύρια γουόν για το τρίμηνο, σύμφωνα με την πρόβλεψη της FactSet.
Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4,4% στα 20,735 τρισεκατομμύρια γουόν, ενώ τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 47% στα 639,40 δισεκατομμύρια γουόν, σε μεγάλο βαθμό σύμφωνα με τις προκαταρκτικές εκτιμήσεις της εταιρείας.
Οι μετοχές της εταιρείας υστέρησαν σε σχέση με την ευρύτερη αγορά φέτος, σημειώνοντας πτώση περίπου 7% σε σύγκριση με την αύξηση άνω του 30% του δείκτη αναφοράς Kospi. Η μετοχή έκλεισε 0,4% χαμηλότερα μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Αντιμετωπίζοντας αντιξοότητες από ένα ολοένα και πιο δυσμενές επιχειρηματικό περιβάλλον, η LG εντείνει τις προσπάθειές της για νέες πρωτοβουλίες ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι στοχεύει σε έσοδα 20 τρισεκατομμυρίων γουόν από τον τομέα HVAC έως το 2030. Επίσης, όρισε τη νέα της δραστηριότητα προμήθειας προηγμένων συστημάτων ψύξης σε κέντρα δεδομένων και μεγάλα εμπορικά κτίρια ως βασικό μοχλό μελλοντικής ανάπτυξης.