Η Enteliqua, μέλος του Ομίλου Entersoft – Softone και κορυφαίος πάροχος λύσεων Loyalty & Customer Experience τεχνολογίας, διακρίθηκε με πολλαπλά βραβεία στα φετινά Loyalty Awards που διοργανώνονται από την Boussias Events, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της δέσμευση για καινοτομία, απόδοση και πελατοκεντρική αξία.
Με την εμπιστοσύνη κορυφαίων brands σε Ελλάδα και εξωτερικό, η Enteliqua τιμήθηκε για τη συμβολή της στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και διαχείριση προγραμμάτων πιστότητας που συνδυάζουν τεχνολογία αιχμής, προσωποποίηση και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Οι φετινές διακρίσεις της Enteliqua:
- 2 Gold Awards για το padu app
o Best Partnership Initiative
o Best in Rewards & Incentives
- Gold Award με Holland & Barrett (Fourlis Group) για το Rewards for Life
o Best in Health & Pharma
- Silver Award με Balfin Group για το haPPy Program
o Best Use of Loyalty Management Software
- Bronze Award με Balfin Group για το haPPy Program
o Best Use of Mobile
- Bronze Award με Marks & Spencer Greece για το M&S Bonus Card
o Best in Fashion & Beauty
Οι διακρίσεις αυτές επισφραγίζουν την πολυετή πορεία της Enteliqua, η οποία έχει καθιερωθεί ως αξιόπιστος στρατηγικός συνεργάτης για επιχειρήσεις που επιδιώκουν διαφοροποίηση και πελατειακή αξία. Με γνώση του κλάδου και ισχυρή εμπορική αντίληψη, η εταιρεία συμβάλλει ενεργά στη διαμόρφωση υψηλότερων προτύπων στον χώρο της πιστότητας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις διεθνείς αγορές.
Η Μαρία Χαρμπή, Chief Customer Success Officer της Enteliqua, δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια λάβαμε έξι βραβεία, τα οποία αποτελούν επιβράβευση της στρατηγικής μας και της δέσμευσής μας στην εμπειρία του τελικού καταναλωτή. Είναι αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης και της εξαιρετικής συνεργασίας με τους πελάτες μας και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να επενδύουμε σε τεχνολογία και καινοτομία, δημιουργώντας λύσεις με προστιθέμενη αξία για αυτούς».