Ακατάβλητη είναι η Rolex στην Ελλάδα, όπως και διεθνώς, καθώς η Rolex Ελλάς, η εταιρεία που διαθέτει τα διάσημα ελβετικά ρολόγια στην ελβετική αγορά, καθώς και τα ρολόγια Tudor, που επίσης παράγει, κατάφερε από το 2019 έως και το 2024 να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά περίπου 40 εκατομμύρια ευρώ, γεγονός που εκτός των άλλων οφείλεται και στις ανατιμήσεις που δέχτηκαν τα ρολόγια τα τελευταία χρόνια μετά την πανδημία. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι το 2019 η Rolex Ελλάς είχε πωλήσεις 61,43 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το 2024 οι πωλήσεις της έφτασαν τα 100,36 εκατομμύρια ευρώ. Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία παρουσίασε μείωση της κερδοφορίας της, παρά την αύξηση των πωλήσεών της. Το 2019 τα καθαρά κέρδη μετά τους φόρους ήταν 9,24 εκατομμύρια ευρώ και το 2024 περιορίστηκαν στα 7,7 εκατομμύρια ευρώ. Θα πρέπει να αναφέρουμε εδώ, ωστόσο, ότι το 2024 τα έξοδα διοίκησης και τα έξοδα διάθεσης ήταν σημαντικά υψηλότερα, στα 4,98 εκατομμύρια και 4,43 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, σε σύγκριση με το 2019, όταν ήταν 3,13 και 3,06 εκατομμύρια ευρώ αντίστοιχα.
Rolex Ελλάς: Στα 10,68 εκατομμύρια το προς διάθεση μέρισμα από τα κέρδη
Η Rolex Ελλάς στο τέλος του 2024 είχε προς διάθεση στους μετόχους ως μέρισμα κέρδη συνολικού ύψους 10,68 εκατομμυρίων ευρώ, που περιλαμβάνει τα 7,7 εκατομμύρια ευρώ από τα κέρδη της περσινής χρονιάς, αλλά και 2,97 εκατομμύρια ευρώ από προηγούμενες οικονομικές χρήσεις.
Η Rolex διατηρεί σε υψηλά επίπεδα τη ζήτηση για τα ρολόγια της, καθώς η αξία τους παραμένει σταθερή στη διάρκεια των ετών και για κάποιους αποτελεί μία μορφή επένδυσης με δυνατότητα μεταπώλησης σε τιμή που σε κάποιες των περιπτώσεων ανέρχεται και στα επίπεδα της τιμής αγοράς, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το προηγούμενο διάστημα (μετά την πανδημία) τα ρολόγια της Rolex μεταπωλούνταν, είτε μεταχειρισμένα είτε καινούργια, σε τιμές πολύ υψηλότερες από τις επίσημες τιμές καταλόγου. Θυμίζουμε εδώ ότι τον Απρίλιο του 2024 παρουσιάστηκαν στη Γενεύη της Ελβετίας τα νέα μοντέλα της Rolex, στη διεθνή έκθεση «Watches and Wonders». Είναι γεγονός ότι ο δευτερογενής τομέας πώλησης των μεταχειρισμένων ενισχύει την ισχύ του brand, με τη Rolex να επωφελείται από την ισχυρή ανατίμηση που έχουν παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια.
Κλειστό και υπό ανακαίνιση το κατάστημα της Βαλαωρίτου
Αυτήν την περίοδο η Rolex Ελλάς έχει διακόψει τη λειτουργία της boutique που διατηρεί στην οδό Βαλαωρίτου, καθώς εκτελούνται εργασίες ανακαίνισης. Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, η επανέναρξη λειτουργίας είναι προγραμματισμένη για το τέλος Οκτωβρίου ή το αργότερο για τις αρχές Νοεμβρίου, ανάλογα με την εξέλιξη των εργασιών. Να θυμίσουμε, επίσης, ότι το κατάστημα που διατηρούσε η εταιρεία στην οδό Κολοκοτρώνη, στην Παλαιά Βουλή της Αθήνας, διέκοψε τη λειτουργία του και αυτό στη διάρκεια του έτους, δεδομένου ότι το σύνολο του κτιρίου ανακατασκευάζεται από τη Eurobank, η οποία θα το χρησιμοποιήσει για τη δημιουργία των γραφείων της, τα οποία θα συμπληρώσουν το κτίριο που επίσης ανακαίνισε και της ανήκει, επί των οδών Ομήρου και Σταδίου. Προς το παρόν από πλευράς Rolex Ελλάς δεν υπάρχει κάτι νεότερο που να αφορά τη μεταφορά του καταστήματος της οδού Κολοκοτρώνη σε άλλο σημείο του κέντρου της πόλης. Επί του παρόντος η διάθεση των ρολογιών της εταιρείας πραγματοποιείται αποκλειστικά από τους διανομείς με τους οποίους συνεργάζεται, δεδομένου ότι κανένα από τα δύο δικά της καταστήματα δεν βρίσκεται σε λειτουργία, όπως προαναφέραμε.
Σε ό,τι αφορά την πορεία της εταιρείας στο πρώτο τετράμηνο του 2025, ήταν περαιτέρω ανοδική, σύμφωνα με στοιχεία που η ίδια παραθέτει, και αναμένει ότι φέτος θα αυξήσει τις πωλήσεις της. Μεγάλο μέρος της δραστηριότητάς της απορρέει από τις πωλήσεις σε ξένους επισκέπτες που έρχονται στη χώρα μας. Οι κυριότερες εθνικότητες οι οποίες αποτελούν μέρος της πελατείας της από το εξωτερικό είναι πολίτες από τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Μέση Ανατολή, τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, την Κίνα.
Να σημειωθεί ότι στην αύξηση του τζίρου της Rolex Ελλάς, συμβάλλουν τα τελευταία χρόνια και τα ρολόγια Tudor, που αποτελεί επί της ουσίας την οικονομικότερη μάρκα ρολογιών της Rolex, καθώς αυξάνει διαρκώς το μερίδιο αγοράς της. Η Rolex διεθνώς, άλλωστε, κάνει έντονες προωθητικές και διαφημιστικές ενέργειες για τα Tudor, όπου για παράδειγμα ο David Beckham είναι ο Watch Ambassador της μάρκας.