Νέα εξαγορά για την Bespoke Holdings του Σπύρου Θεοδωρόπουλου

H Bespoke Holdings εξαγοράζει την 3Π, μια από τις δυναμικότερες ελληνικές εταιρείες στον χώρο της τροφοδοσίας επιχειρήσεων HO.RE.CA.

Σπύρος Θεοδωρόπουλος © Bespoke

Κλεισμένη θεωρείται σύμφωνα με απολύτως διασταυρωμένες πληροφορίες η εξαγορά της εταιρείας παραγωγής αλοιφών, έτοιμων σαλτσών, κέτσαπ και μουστάρδας, 3Π, με έδρα την Καρδίτσα, από την Bespoke Holdings του Σπύρου Θεοδωρόπουλου. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η συμφωνία έχει ήδη επέλθει μεταξύ των δύο πλευρών και αυτήν τη στιγμή απομένουν οι τυπικές λεπτομέρειες για να ολοκληρωθεί.

Η 3Π έχει καθιερωθεί τις τελευταίες δύο περίπου δεκαετίες ως μια από τις δυναμικότερες ελληνικές εταιρείες στον χώρο της τροφοδοσίας επιχειρήσεων HO.RE.CA., προσφέροντας μια ευρεία γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει ορεκτικά, αλειφόμενες σαλάτες, σάλτσες και dressing.

Η επιτυχία της στηρίζεται σε συνδυασμό εκλεκτών πρώτων υλών, σύγχρονων υποδομών και αυστηρών πιστοποιημένων προτύπων ασφάλειας και υγιεινής σε όλα τα στάδια της παραγωγής.

Ποια είναι η 3Π

Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 1998, επενδύοντας συνεχώς σε νέες υποδομές, όπως οι πρόσφατες μονάδες στην Αττική και στον Βόλο. Σημειώνεται ότι με αυτόν τον τρόπο η Bespoke ενισχύει την παρουσία της στο συγκεκριμένο πεδίο, έχοντας ήδη εξαγοράσει την εταιρεία «Αμβροσία» με συναφές αντικείμενο.

Πρόκειται για μία άκρως υγιή οικονομικά οντότητα, η οποία το 2024 είχε κύκλο εργασιών 19,31 εκατομμύρια ευρώ από 19,13 εκατομμύρια ευρώ το 2023. Τα καθαρά της κέρδη πέρυσι ανήλθαν στα 2,12 εκατομμύρια ευρώ από 1,98 εκατομμύρια ευρώ το 2023. Το 2024 είχε ταμειακά διαθέσιμα 1,53 εκατομμύρια ευρώ, μακροπρόθεσμο δανεισμό μόλις 302,8 χιλιάδες ευρώ και βραχυπρόθεσμο δανεισμό 188,35 χιλιάδες ευρώ.

Οι επιδόσεις και το προφίλ της Bespoke Holdings

Η Bespoke SGA Holdings διατηρεί ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο στον χώρο των τροφίμων, καλύπτοντας κατηγορίες από σοκολάτες και αλλαντικά μέχρι χυμούς και ζαχαρώδη.

Στην ελληνική αγορά ξεχωρίζει για τα ισχυρά της brands και την έντονη εξαγωγική δραστηριότητα. Στον όμιλο, εκτός από την ΙΟΝ και τις θυγατρικές της, ανήκουν:

  • Η Αμβροσία Α.Ε. στις έτοιμες σαλάτες,
  • οι Ελληνικοί Χυμοί Α.Ε.Β.Ε. στη Λάρισα, καθώς και
  • οι Bespoke SGA Services A.E. και Bespoke USA LLC.

Το 2024 οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν στα 267,3 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 34% σε σχέση με τα 199,9 εκατ. ευρώ του 2023. Τα EBITDA διαμορφώθηκαν σε 13,1 εκατ. ευρώ από 10,9 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων βελτιώθηκαν, περιορίζοντας τις ζημιές στα 11,7 εκατ. ευρώ έναντι 16,9 εκατ. ευρώ το 2023. Οι καθαρές ζημιές μετά φόρων μειώθηκαν επίσης, φτάνοντας τα 13,8 εκατ. ευρώ από 16,5 εκατ. ευρώ.

Παρά τις πιέσεις στην κερδοφορία, ο όμιλος -υπό τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο- προχωρά μ’ ένα φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα, με επίκεντρο την ΙΟΝ, στοχεύοντας στην ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητας και της ανταγωνιστικότητας του χαρτοφυλακίου του.

Το επενδυτικό πλάνο, ύψους 167,1 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει τη δημιουργία δύο νέων εργοστασιακών μονάδων σε Στυλίδα και Γαστούνη, καθώς και τον εκσυγχρονισμό του υφιστάμενου εργοστασίου της ΙΟΝ στην Άρτα, ενισχύοντας τη δυναμική του ομίλου τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στις διεθνείς αγορές.