Coffee Island: Από την Πάτρα, σε Παρίσι, Ιορδανία και 65 καταστήματα στο εξωτερικό

Πώς η αλυσίδα καφέ Coffee Island υποστηρίζει με μεγαλύτερη ευκολία την επιχειρηματική της επέκταση, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό

Ο CEO της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος © ΔΤ

Άνοιγμα στο Παρίσι με το πρώτο κατάστημα επί γαλλικού εδάφους κάνει η αλυσίδα καφέ με έδρα την Πάτρα, Coffee Island, τον Νοέμβριο, ενώ πρόκειται να ανοίξει το δεύτερό της κατάστημα στο Τορόντο του Καναδά. Δεύτερο κατάστημα θα λειτουργήσει και στο Βουκουρέστι, ενώ εισέρχεται και στην Ιορδανία με δύο καταστήματα που θα ανοίξουν στο Αμμάν έως το τέλος του 2025, όπως αναφέρει στο powergame.gr, ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, γενικός διευθυντής της επιχείρησης.

Πριν από λίγες ημέρες, και συγκεκριμένα την 1η Οκτωβρίου, η Coffee Island έκανε εγκαίνια στο μεγαλύτερό της κατάστημα στο Κάιρο της Αιγύπτου. Αυτό είναι το πέμπτο κατάστημα της αλυσίδας καφέ που λειτουργεί στη χώρα μέσω συνεργάτη που δραστηριοποιείται στην εν λόγω αγορά.

Δώδεκα καταστήματα στην Ινδία, συνεχίζεται η επέκταση της Coffee Island

Με ταχείς ρυθμούς συνεχίζεται η ανάπτυξη του σήματος της Coffee Island στην Ινδία, όπου αυτήν τη στιγμή διατηρεί ήδη δώδεκα σημεία και ετοιμάζονται ακόμα τέσσερα. Συνολικά έως το τέλος του έτους η Coffee Island θα διαθέτει 65 καταστήματα στο εξωτερικό, ενώ 390 καφεκοπτεία λειτουργούν στην Ελλάδα.

Το 2024 ο κύκλος εργασιών της Coffee Island κινήθηκε πτωτικά, φτάνοντας τα 35,75 εκατομμύρια ευρώ από 36,99 εκατομμύρια ευρώ το 2023, μειωμένος κατά 3,3%, παραμένοντας σε υψηλότερα επίπεδα από αυτά του 2022. Θυμίζουμε ότι το 2023 η αύξηση του τζίρου ήταν 6,5% σε σύγκριση με το 2022.

Η αποδοτικότερη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και ο εξορθολογισμός των δαπανών οδήγησαν σε μειωμένα έξοδα διοικητικής λειτουργίας, τα οποία ανήλθαν σε 3,31 εκατ. ευρώ έναντι 3,44 εκατομμυρίων ευρώ το 2023 και έξοδα διάθεσης σε 5,12 εκατομμύρια ευρώ έναντι 5,8 εκατομμυρίων ευρώ το 2023.

Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας πέρυσι άγγιξαν τα 2,48 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 2,67 εκατομμυρίων ευρώ το 2023. Με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα του 2024, το 7% του κύκλου εργασιών της εταιρείας προέρχεται από το εξωτερικό και το 93% από την Ελλάδα.

Η εταιρεία παρουσίασε κέρδη μετά από φόρους το 2024 τα οποία διαμορφώθηκαν στα 1,86 εκατομμύρια ευρώ έναντι 2,07 εκατομμυρίων ευρώ το 2023, ενώ ο φόρος εισοδήματος της χρήσης ανήλθε σε 613,37 χιλιάδες ευρώ από 598,81 χιλιάδες ευρώ το 2023.

Το αποτέλεσμα εις νέο ανήλθε σε 11,31 εκατομμύρια ευρώ από 9,45 εκατομμύρια ευρώ, ενισχύοντας περαιτέρω τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας. Ειδικότερα, τα ίδια κεφάλαια ανήλθαν σε 11,65 εκατομμύρια ευρώ από 9,78 εκατομμύρια ευρώ που ήταν το 2023. Ο βραχυπρόθεσμος τραπεζικός δανεισμός στο τέλος του 2024 ήταν 2,66 εκατομμύρια ευρώ και ο μακροπρόθεσμος δανεισμός 6,31 εκατομμύρια ευρώ.

Να σημειωθεί ότι η Coffee Island μείωσε το μισθολογικό κόστος κατά περίπου 330 χιλιάδες ευρώ από 4,78 εκατομμύρια το 2023 σε 4,45 εκατομμύρια το 2024, έχοντας περιορίσει ταυτόχρονα τον αριθμό του απασχολούμενου προσωπικού από τα 217 άτομα, σε 195.

Coffee Island: 26 εκατ. ο τζίρος στο δίκτυο προμηθευτών

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία, οι ελληνικές επιχειρήσεις που προμηθεύουν με προϊόντα και υπηρεσίες την Coffee Island ξεπέρασαν τις 1.200, ενώ οι αντίστοιχοι διεθνείς προμηθευτές ξεπέρασαν τους 180.

Ο συνολικός τζίρος που διοχετεύτηκε σε αυτό το εκτεταμένο δίκτυο προμηθευτών άγγιξε τα 26 εκατομμύρια ευρώ (25,92 εκατ. ευρώ), ενισχύοντας την εγχώρια οικονομία και υποστηρίζοντας τη σταθερή αναπτυξιακή πορεία δεκάδων επιχειρήσεων που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με τη λειτουργία της Coffee Island.

Επένδυση 2,77 εκατ. σε αυτοματισμούς και παραγωγή

Παράλληλα, η εταιρεία ολοκλήρωσε το μεγαλύτερο μέρος επένδυσης ύψους 2,77 εκατ. ευρώ εντός του 2024, στο πλαίσιο προγράμματος του Αναπτυξιακού Νόμου, ενώ για φέτος ήταν προγραμματισμένη η αποπεράτωσή της. Η εν λόγω επένδυση περιελάμβανε:

  • Επέκταση και τεχνολογική αναβάθμιση των μονάδων παραγωγής καφέ.
  • Εισαγωγή αυτοματισμών στις παραγωγικές διαδικασίες.
  • Εκσυγχρονισμό των παραγωγικών δομών, ώστε να ανταποκρίνονται στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες του δικτύου και των νέων καναλιών πώλησης.

Η νέα αυτή παραγωγική δυναμικότητα επιτρέπει στην Coffee Island να υποστηρίζει με μεγαλύτερη ευκολία την επιχειρηματική της επέκταση, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.