LVMΗ: Ανοίγει πολυώροφα καταστήματα στην Κίνα

Τέσσερις ετικέτες της LVMH — Louis Vuitton, Dior, Tiffany και Loro Piana — πρόκειται να ανοίξουν μεγάλα καταστήματα στο Πεκίνο τον Δεκέμβριο

Μπερνάρ Αρνό © EPA/IAN LANGSDON

Η LVMH επιστρέφει δυναμικά στην Κίνα, με εντυπωσιακά καταστήματα σε Πεκίνο και Σαγκάη που ετοιμάζεται να ανοίξει τον επόμενο μήνα, σύμφωνα με πηγές του Bloomberg, καθώς τα brands πολυτελείας βλέπουν τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης των πωλήσεων στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου.

Eιδικότερα, τέσσερις ετικέτες της LVMH — Louis Vuitton, Dior, Tiffany και Loro Piana — πρόκειται να ανοίξουν πολυώροφα καταστήματα στο Πεκίνο αυτόν τον Δεκέμβριο, μετά από χρόνια ανάπτυξης, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.

Ο όμιλος LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton επέστρεψε σε ανάπτυξη το τρίτο τρίμηνο, ενώ η Kering (ιδιοκτήτρια της Gucci) ανακοίνωσε μικρότερη του αναμενόμενου πτώση πωλήσεων, και οι παγκόσμιοι ηγέτες του λιανεμπορίου εκφράζουν συγκρατημένη αισιοδοξία για ανάκαμψη σε μια από τις πιο κρίσιμες αγορές τους.

Τα εγκαίνια των νέων καταστημάτων στο Πεκίνο θα αποτελέσουν βασικό δείκτη αυτής της δυναμικής.

Αν και η ιδέα και οι λεπτομέρειες του νέου καταστήματος Dior στη Σαγκάη είναι ακόμη υπό σχεδιασμό, αναμένεται θα βρίσκεται δίπλα σε έναν τεράστιο χώρο Louis Vuitton με σχήμα κρουαζιερόπλοιου, που άνοιξε στο ίδιο εμπορικό κέντρο στα τέλη Ιουνίου, σύμφωνα με ορισμένες πηγές.

Το κατάστημα, εμβαδού 17.000 τετραγωνικών ποδιών, ένα από τα μεγαλύτερα της Louis Vuitton στην Κίνα, έχει μεγάλη απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και βοήθησε το εμπορικό κέντρο να διπλασιάσει τις λιανικές του πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο, σύμφωνα με τη Swire.

Η LVMH εξακολουθεί να εξετάζει περαιτέρω συνεργασίες με τη Swire, συμπεριλαμβανομένων μόνιμων και προσωρινών χώρων καθώς και μεγάλων εκδηλώσεων, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.

Μια ισχυρή ανάκαμψη των πωλήσεων στα μεγάλα εμπορικά κέντρα της Swire σε όλη την Κίνα έχει επίσης ενισχύσει την εμπιστοσύνη.

Οι σημαντικές εμπορικές ιδιοκτησίες της στο Πεκίνο και τη Σαγκάη επέστρεψαν σε ετήσια ανάπτυξη κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους.

Το HKRI Taikoo Hui, για παράδειγμα, ανέφερε αύξηση πωλήσεων περίπου 42%, έναντι πτώσης 21% την ίδια περίοδο πέρυσι — αύξηση που αποδόθηκε κυρίως στα εγκαίνια του flagship καταστήματος Louis Vuitton, σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας.

Μετά την επιτυχία του καταστήματος Louis Vuitton, το HKRI Taikoo Hui και το γειτονικό εμπορικό συγκρότημα Zhangyuan συνεχίζουν να προσελκύουν έντονο ενδιαφέρον από σημαντικούς συνεργάτες που επιθυμούν να επενδύσουν, δήλωσε εκπρόσωπος των δύο ακινήτων.

Το κατάστημα Louis Vuitton διαθέτει εκθεσιακό χώρο και καφέ, υπογραμμίζοντας τη νέα στρατηγική των ομίλων πολυτελείας στην Κίνα: ενσωμάτωση εντυπωσιακών αρχιτεκτονικών σχεδίων και πολιτιστικών εμπειριών στα καταστήματά τους, καθώς οι πλούσιοι αγοραστές δίνουν όλο και μεγαλύτερη έμφαση στις προσωπικές εμπειρίες και την ευεξία παρά στις ίδιες τις μάρκες.

Η Swire εργάζεται επίσης για την επέκταση του Zhangyuan, μιας άλλης κοινοπραξίας που έχει μετατρέψει ένα ιστορικό συγκρότημα 143 ετών στη Σαγκάη σε πολιτιστικό και εμπορικό κέντρο.

Η επέκταση, που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2026, προβλέπεται να φιλοξενήσει ακόμη περισσότερες παρουσίες της LVMH, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Η Louis Vuitton λειτουργεί ήδη εκθεσιακό χώρο στο Zhangyuan, ενώ πολλά brands της LVMH, όπως η Tiffany και η Bvlgari, έχουν επίσης διοργανώσει εκθέσεις στους χώρους του.